X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גורמים בישראל דוחים את ההצעה להפסקת אש הדדית ודורשים שחרור מיידי של החייל שליט החמאס בתגובה: מדובר בטעות. חייבים לסיים את המשבר
▪  ▪  ▪

ראש הממשלה הפלשתיני, איסמעיל הנייה, קרא (שבת, 8.7.06) להפסקת אש הדדית - הן מצד הפלשתינים והן מצד ישראל. בישראל הגיבו להודעה וטענו כי הפעולה הישראלית תעצר רק לאחר שהחייל השבוי, רב"ט גלעד שליט, ישוב לביתו בריא ושלם.
בשעות הבוקר פירסם הנייה הצהרה בה הוא פונה לצדדים להפסיק את כל הפעולות הצבאיות, כדי שניתן יהיה ליישב את המשבר הנוכחי. לעומתו, ועדות ההתנגדות קוראות דווקא להעצים את הפיגועים והמאבק נגד ישראל.
"היציאה מהמשבר דורשת השקעת מאמצים רבים מכל הצדדים על-מנת להפסיק את ההתקפות הישראליות ופתירון בעיית החייל הישראלי השבוי תוך כדי משא-ומתן רציני", אמר הנייה בהודעתו.
כמו כן, הוא גינה ההתקפות הישראליות ותיאר אותן בתור פשע מכוער. "ישראל פוגעת בילדים, בנשים ובאזרחים בצורה מכוונת, ומה שקורה בצפון הרצועה הוא ההוכחה הגדולה ביותר על כך שישראל משתמשת במדיניות ההרג האקראי וההענשה הקולקטיבית כנגד בני העם הפליני", הוא הוסיף.
ישראל: לאחר שחרור החייל האש תופסק
בישראל הגיבו לדבריו של הנייה ואמרו כי ישראל לא תפסיק את המבצע עד להחזרתו של החייל השבוי גלעד שליט. גורמים בלשכת ראש הממשלה אמרו כי ראש הממשלה, אהוד אולמרט, מסרב להפסקת אש עד להחזרתו של החייל.
החמאס בתגובה: חייבים לפתור את המשבר
דובר הממשלה הפלשתינית, רזי חאמד, תקף את ההודעה הישראלית המסרבת לשקול הפסקת אש ואמר, כי "ישראל ראתה כי הפתרון הצבאי לא נותן לה כלום. חייבים לקבל את היוזמה הזו כדי למצוא נוסחה לפתרון המשבר".
"אם אנחנו רוצים לפתור את המשבר, נחוץ להחזיר את הרגיעה", אבר חמד והוסיף כי הרגיעה מבוססת על "הפסקה הדדית של כל הפעלות הצבאיות".
הודעת הנייה פורסמה לאחר שהלילה החל צה"ל להרחיב את הפעילות הצבאית ברצועת עזה, ולאחר שהתברר לפלשתינים כי מאזן הנפגעים נוטה לרעתם באופן קיצוני ביותר: למעלה מ- 40 הרוגים לפלשתינים בשלושה ימי לחימה, ויותר ממאה שנפצעו; זאת לעומת חייל ישראלי אחד שנהרג במהלך הלחימה.

ביילין: להענות להצעת הנייה

יו"ר מרצ-יחד, ח"כ יוסי ביילין, קורא לאולמרט להענות להצעת הממשלה הפלשתינית. ח"כ ביילין מציע להסמיך את המצרים לפתוח מיד במו"מ מול הרש"פ להפסקת אש כוללת שבמסגרתה ישוחרר גלעד שליט, יופסקו הקסאמים ופעולות הטרור ואילו ישראל מצידה תפסיק את המבצע הצבאי, הסיכולים הממוקדים ותשחרר את השרים הפלשתינים ואת האסירים שעמדה לשחרר עוד לפני האירוע בכרם שלום.

תאריך:  08/07/2006   |   עודכן:  08/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
החמאס כינס מסיבת עיתונאים בה הציג תעודות של חיילים אשר נותרו בשטחי צפון הרצועה    לטענת אנשי החמאס, החיילים נמלטו מהמקום לאחר שנפגעו מפפצות החמאס    צה"ל: מדובר בתעודות של חייל אחד
הילה רפופורט
פסיכיאטרית ילדים בת 62, הפכה השבוע ליולדת המבוגרת ביותר בבריטניה    ליולדת 3 ילדים מנישואים קודמים    בעלה הפך לאב בפעם הראשונה    הזוג קיבל למעלה מ- 200 מכתבים שברכו אותו על הלידה
הילה רפופורט
מולקו טמו מדרום אפריקה נולדה בשנת 1874 ויש לה 8 ילדים, 29 נכדים, 59 נינים ו- 5 בני נינים    היא חיה עם בתה בת ה- 78, אשר נולדה כשהיתה בת 54    טמו טרם זכתה להכרת ספר השיאים של גינס כ'אישה הזקנה בעולם'
הילה רפופורט
טורקיה כינתה את פעילות צה"ל "מזעזעת"    האיחוד האירופי האישם את ישראל בשימוש מופרז בכוח    מזכ"ל האו"ם קופי אנאן קרא להתמתנות שני הצדדים    בלוס אנג'לס נערכו הפגנות בעד ונגד ישראל
יהונתן דחוח-הלוי
בעוד ראש ממשלת החמאס קורא להפסקת אש הדדית, ארגון ועדות ההתנגדות העמממית (שהשתתף בחטיפת החייל) מכריז על הסלמת העימות נגד ישראל ותכנון חטיפות נוספות
רשימות נוספות
הכוחות יצאו מצפון הרצועה ונכנסו במרכזה  /  יואב יצחק
יו"ר הליגה הערבית יפגש עם משעל  /  יהונתן דחוח-הלוי
החמאס: גלעד מקבל "יחס טוב ואנושי"  /  מחלקה ראשונה
אנחנו טעינו?! לא טעינו!  /  ניסים ישעיהו
מגש הכסף?  /  ד"ר רון בריימן
בלי שליט-ה  /  אלכסנדר גולדנשטיין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il