X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בבית המשפט המחוזי בת"א, נפתח שלב הערעור במשפטו של גלזר בעלה של המיליארדרית, שרי אריסון, שהורשע במעשים מגונים ונדון ל-6 חודשי מאסר בפועל, טוען כי הכרעת הדין מוטעית וכי עונשו חמור מדי
▪  ▪  ▪

בבית המשפט המחוזי בת"א, נפתח (יום ב', 10.7.06) ערעורו של עופר גלזר, בעלה של המיליארדרית ובעלת השליטה בבנק הפועלים, שרי אריסון. גלזר, שהורשע בשנה שעברה במעשים מגונים והטרדות מיניות שביצע בשתי נשים ושנדון ל-6 חודשי מאסר בפועל, טוען, כי בהכרעת הדין ישנן טעויות רבות וקשות. כמו כן, טוען גלזר, כי העונש שנגזר עליו הינו חמור וחסר פרופורציה.
ראשיתה של הפרשה בשנת 2004, אז הוגש נגד גלזר כתב אישום, שייחס לו מעשים מגונים והטרדות מיניות שביצע בשתי נשים. המקרה הראשון, אירע בחודש מאי 2003 ובו נאשם גלזר כי הכיר צעירה אשר ביקשה לשכור את דירתו. בזמן ששהו יחדיו בדירה שבבעלותו, ביצע גלזר בצעירה מעשים מגונים ואף נישק אותה בעל כורחה.
המקרה השני, אירע ביום 3.8.03, בעת שגלזר ואריסון כבר היו נשואים. באותו יום הורה גלזר למתלוננת השניה, אחות במקצועה אשר נשכרה כאחות פרטית שתטפל באשתו, לאחר ניתוח שעברה, להתייצב בביתם של המיליארדרים בתל אביב.
"בהיותם בדירה ביצע הנאשם במתלוננת בניגוד לרצונה, מעשים מגונים לשם גירוי או סיפוק מיני וכן הטריד אותה מינית", נכתב בכתב האישום.
ביולי 2005, הורשע גלזר בידי סגנית נשיא בית משפט השלום בת"א השופטת זיוה הדסי-הרמן. בהקראת הכרעת הדין, ציינה השופטת, כי היא מוצאת את עדויות המתלוננות אמינות ביותר ואת עדותו של גלזר כמתחמקת ובלתי אמינה.
כעבור חודשיים, נגזרו על גלזר, שישה חודשים מאסר בפועל וקנס כספי בסך 10,000 ש"ח, ובנוסף פיצוי בסך 15,000 ש"ח לכל אחת מהנפגעות. בגזר הדין, כתבה השופטת הדסי-הרמן כי קיים "ליקוי חמור במערכת המוסרית" של גלזר, וכי חשוב שבית המשפט יעביר מסר ברור לפיו מי שמבצע את המעשים שיוחסו לו "לא ינוקה" כהגדרתה. עוד ציינה השופטת, כי בשום שלב במשפט לא הביע גלזר חרטה על מעשיו ולא התנצל בפני המתלוננות.
בערעורו שנפתח היום, טוען גלזר, באמצעות עו"ד עופר צור, כי בהכרעת הדין נפלו טעויות רבות וקשות. כך למשל, נטען בערעור, כי בניגוד לכללי המשפט הפלילי הדורשים כי התביעה תוכיח את טענתה מעל לכל ספק סביר, הפך בית המשפט את היוצרות ודרש מגלזר להוכיח את חפותו.
בנוסף, טוען גלזר, כי העונש שהושת עליו הינו חמור וחסר פרופורציה למעשים בהם הורשע. "מדובר בסטייה כה בולטת ממדיניות הענישה, עד כדי כך שלא עלה בידי התביעה להציג בפני בית המשפט הנכבד קמא ולו גזר דין אחד שבו נגזר על נאשם בנסיבות כאלה עונש בחומרה מעין זו", נכתב בערעור.

תאריך:  10/07/2006   |   עודכן:  10/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
הם אינם יודעים לבטא את רגשותיהם אל הכותל המערבי בדרכים המקובלות, אך תערוכת ציורים חדשה מאפשרת להם להתבטא בדרכם הייחודית
גלית יצחק
מכון התקנים הישראלי פרסם תקן להגבלת נדידת ניקל במוצרים הבאים במגע עם גוף האדם    התקן מגדיר את דרישות הנדידה של הניקל ואת כמות הניקל המותרת לפליטה מהתכשיט לגוף האדם
הדר פרבר
נדקר ככל הנראה במהלך שוד, בשעה שהלך עם בת זוגו בג'ורג'טאון    נעצרו ארבעה חשודים
מחלקה ראשונה
בתפקידיו הקודמים עסק שוורץ בניהול חברת U.H. Ventures לשיווק מוצרים פיננסיים, עבד במחלקת השיווק והמכירות של חברת הלמן-אלדובי קופות גמל וכן בכללביט-תורן סוכניות ביטוח
ענבל אביב
הפסטיבל ייערך בתאריכים 19-20 ביולי בשעה 20:30    בין ההופעות: בית הבובות, איה כורם, הדג נחש, כנסיית השכל, פרויקט 30, MC קרולינה ולהקת פורטרט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il