X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לדבריו, הסיכוי שהתוכנית תתבצע הינו "קטן מאוד" "שרון, שהקים את קדימה, התנגד לתוכנית חד-צדדית נוספת", אמר "איך אפשר ללכת לתוכנית חד-צדדית ביו"ש כשרואים מה נעשה בעזה"
▪  ▪  ▪

השר מאיר שיטרית, מבכירי קדימה, אומר כי הוא מתנגד לתוכנית ההתכנסות אותה מתכנן ראש הממשלה אהוד אולמרט. "אני מתנגד לתוכנית חד-צדדית", אומר שיטרית, "ואני לא מתבייש לומר זאת". לדבריו, הסיכוי שהתוכנית תצא לפועל הוא "קטן מאוד", את הדברים אמר שיטרית בראיון לערוץ הכנסת.
בעוד ראש הממשלה מפגין נחישות לבצע את תוכנית ההתכנסות בפני הכתבים הזרים, הולכת ופוחתת התמיכה בה גם בקרב מפלגתו וממשלתו. השר מאיר שיטרית, שתמך בתוכנית ההינתקות מרצועת עזה, אומר כי במציאות הנוכחית לא ניתן לבצע את התוכנית.
שטרית הוסיף ואמר, כי "התוכנית היא המצאתו של אולמרט. במצע קדימה אין אף מילה על התוכנית. אריאל שרון שהקים את המפלגה אמר שהוא מתנגד לתוכנית חד-צדדית נוספת". שטרית מוסיף ואומר כי "אולמרט עצמו התחייב כי לפני התוכנית הוא ישיג לה הסכמה בינלאומית. הוא הבטיח שהוא יעשה זאת בהידברות מלאה על המתיישבים שאמורים להתפנות. אני לא רואה כל אפשרות שהמתנחלים יסכימו להתפנות לאור המצב בעזה. אני גם לא רואה את הקהילה הבינלאומית מסכימה לקבוע כי הגבולות אליהם נתכנס יהיו מוכרים על-ידה".
שטרית אומר, כי אם היה מדובר בנסיגה מהגדה תמורת הסכם, המצב היה שונה לחלוטין. "אני מאמין שאם היינו יכולים להבטיח שלום תמורת הנסיגה, היינו יכולים לשכנע את עם ישראל ואת המתיישבים להתפנות מיהודה ושומרון. אבל אנחנו לא מבטיחים שלום על-פי התוכנית הזאת".
השר שטרית התייחס גם לנעשה ברצועת עזה: "ביצענו את תוכנית ההינתקות כדי להוכיח כי אנחנו נחושים ונכונים לבצע ויתורים, כולל עקירת יישובים, על-מנת לאפשר לפלשתינים להקים מדינה משלהם. אך למרות הויתורים שלנו, הפלשתינים לא ניצלו את ההזדמנות".
ח"כ ניסן סלומינסקי (איחוד לאומי-מפדל) אמר בתגובה: "דבריו הנחרצים של השר שטרית משקפים את דעת הקהל הישראלי שתוכנית ההתכנסות הינה אסון למדינה. האם גם הפעם יפכה רה"מ את עמדתו על שריו או שאולי הפעם יהיה להם את העוז לעמוד מולו כדי לעצור אותו בדהירתו ההזויה לויתורים נוספים לאויבנו".

תאריך:  10/07/2006   |   עודכן:  10/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
דיפלומט מספר שלוש במחלקת המדינה האמריקנית: אירן טעתה כשניסתה להפריד בין ארה"ב לבין בנות-בריתה
רונן ליבוביץ
בשורה לדייגי נמל יפו ולכל אוהבי הנמל העתיק: שר השיכון והבינוי הודיע בוועדת הביקורת כי הנמל יישאר בידיים ציבוריות ולא יופרט
הדר פרבר
אמר: "ישראל תהיה חייבת לשחרר אסירים פלשתינים בתמורה לשחרור שליט"    מאשים את ישראל וארה"ב בכך שהן מספקות "דוגמא מכוערת לטרור"
מירב לוי
בשנים 2001-2005 חלה ירידה של 9% בשיעור הזכאות לבגרות של עולים חדשים    פערים גדולים התגלו גם במבחני המיצ"ב    ח"כ אורלב: לקבוע את הנחלת השפה העברית כיעד לאומי
נתן שבע
כך נודע ל-TheMarker    לפי ההערכות, הנהירה החוצה של הכספים מבית ההשקעות פריזמה שבשליטת מרקסטון, גרמה לגולדמן סאקס לקבל "רגליים קרות" בשלב זה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il