X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תשקיע 350 מיליון שקל במגדלים בני 192 דירות ליד הבורסה, ותמכור ב- 430 מיליון שקל מכרה 38 דירות ראשונות פנטהאוז - 1.5 מיליון דולר דופלקס - 1.3 מיליון דולר 5 חדרים - 830 אלף דולר 4 חדרים - 515 אלף דולר עדיפות לדירות הלא-זוגיות
▪  ▪  ▪

גינדי החזקות צופה רווח של 80 מיליון שקל מפרויקט בן 2 מגדלים, 192 דירות יוקרה, שתבנה ליד מתחם הבורסה בר"ג. נתונים פנימיים קובעים, כי ההשקעה, כולל מגרש, תגיע ל- 350 מיליון שקל, ותמורת המכירות תגיע ל- 430 מיליון שקל. החברה מכרה 38 דירות ראשונות עוד לפני תחילת הבנייה, בתמורה הנאמדת בכ- 80 מיליון שקל. מנהלי החברה הציגו היום (12.7.2006) את הפרויקט בפני עיתונאים.
החברה קנתה אשתקד את המגרש, בן 5 דונם, בשכונת תל בנימין, ממשפחת גרינשפון, ב- 85 מיליון שקל. גרינשפון קנו את המגרש מחברת פארמה. תחילה תיכננה החברה שני מגדלים בני 30 קומות, 224 דירות, אך לאחר מכן החליטה לבנות פחות דירות, ולהגדיל את שטחן.
בכל מגדל יהיו 4 פנטהאוזים בני 205 מ"ר, שימכרו בכ- 1.5 מיליון דולר, ו- 4 דופלקסים בשטח דומה, שימכרו ב- 1.3-1.2 מיליון דולר. אף אחת מדירות אלו עדיין לא נמכרה. דירות 5 חדרים, 190 מ"ר, נמכרו ב- 830-485 אלף דולר, לפי הקומה והכיוון, דירות 4 חדרים, 127 מ"ר, נמכרו ב- 515-350 אלף דולר, ודירות 3 חדרים, 105 מ"ר, נמכרו ב- 440-260 אלף דולר. הקבלן הראשי יבחר בקרוב, במכרז. בנק לאומי נותן ליווי פיננסי. האדריכלית היא קיקה ברא"ז.
מחיר ממוצע: 3,500 דולר למ"ר
מחירי הדירות נעים בין 2,500 ל- 4,300 דולר למ"ר, לפי הקומה והכיוון. היזמים אומרים כי המחיר הממוצע הוא 3,500 דולר למ"ר - הרבה פחות ממחירי הדירות של חבס, קנדה-ישראל ואחרים בפארק צמרת, צפון ת"א. היזמים אומרים כי הדירות הן באיכות גימור גבוהה, כולל חדרים גבוהים מהמקובל, זיגוג כפול לחלונות, טלוויזיה במעגל סגור בכל דירה, לובי לכל בניין ולכל קומה ותאורת חצר. בבניין יהיו ספא ומועדון כושר. החניון מחובר למנהרה, עם יציאה לנתיבי אילון.
גינדי החזקות הוציאה למכירה את המגדל הראשון, ומכרה בתוך זמן קצר את כל הדירות בקומות הלא-זוגיות, 21-7. הסיבה לכך היא, שלדירות בקומות אלו מרפסת בת 16 מ"ר, לעומת 9 מ"ר בקומות הזוגיות. כן נמכרו 7 דירות בקומות הזוגיות.
עסקות עם אשדר, סהר, נכסים ובנין וקסטיאל
גינדי החזקות נמצאת בבעלות בחלקים שוים של רואה החשבון אבי גינדי, עו"ד גיא, רועי גינדי ועו"ד ליטל גינדי-מטלון, בניו ובתו של הקבלן הותיק יגאל גינדי. גינדי-מטלון אמרה היום, בפגישה עם עיתונאים, כי החברה פעילה מאז שנת 2000 כחברה עצמאית, ללא קשר עם ההורים עם או עם יזמים אחרים. לדבריה, החברה כיום היא אחת המובילות בבניה הפרטית למגורים.
גינדי החזקות בונה כיום, או עומדת לבנות, כ- 960 דירות, רובן מכורות, בשורת פרויקטים, בעיקר בת"א, ר"ג ופ"ת, לפי הפירוט הבא: 348 דירות בצפון פ"ת, 105 לציבור הדתי בכפר גנים, 40 בתל ברוך, 136 ברעננה, 20 בהרצליה, 30 בראל"צ, 47 בנס ציונה, 192 בפרויקט החדש בר"ג, 40 דירות יוקרה ב"מגדל השופטים", אבן גבירול פינת השופטים בת"א, על מגרש שהחברה קנתה באחרונה, ב- 20 מיליון דולר, מחברות אשדר וסהר.
גינדי קנתה את המגרש בתל ברוך מיצרן ומשווק הרהיטים יהושע קסטיאל, בעסקה לפי 49.5%. בעסקה קודמת, קנתה מחברת נכסים ובניין (קבוצת נוחי דנקנר), מגרש ל- 136 דירות בצפון פ"ת.
מטלון-גינדי אמרה היום, כי החברה מקפידה בין היתר על שירות 24 שעות ביממה ללקוחות. היא אמרה כי מדיניות החברה היא לקנות מגרשים במקומות מעולים, במחירים גבוהים, ולבנות דירות יקרות ("אנחנו היקרים ביותר בצפון פ"ת) באיכות הגימור הגבוהה ביותר. החברה משווקת את כל דירותיה באמצעות עובדיה, במשרדי מכירות עצמאיים, ולא באמצעות חברות תיווך.

תאריך:  12/07/2006   |   עודכן:  13/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
4 מההרוגים: רס"ל (מיל.) אייל בנין; רס"ל (מיל.) שני תורג'מן; סמל נמרוד כהן רס"ר וסים נזאל    החיזבאללה ביצע התקפה רחבה בכל גיזרת הצפון
ענבל אביב
אולמרט: "גורמים בצפון ובדרום מנסים להעמיד את ישראל במבחן. הם יכשלו בכך וישלמו מחיר כבד על מעשיהם"    פרץ: "מדינת ישראל רואה בממשלת לבנון כמי שנושאת באחריות מלאה"
הדר פרבר
עם תום השיחות אמר ראש המו"מ של הגרעין האירני כי מדינתו זקוקה לזמן נוסף כדי לשקול את החבילה התמריצים הבינ"ל שהוגשה בחודש שעבר
מתן פריידין
חברת התרופות אלי לילי הגישה תביעות כנגד 26 סוחרים בתרופות סיאליס מזויפות בישראל    מנכ"ל החברה: הזייפנים מסכנים את בריאות הציבור
רונן ליבוביץ, מתי טוכפלד
כך אמר יו"ר הקואליציה, ח"כ אביגדור יצחקי בתגובה לאירועים בצפון    סילבן שלום: "מדובר בכישלון מתמשך שמחייב תשובות"    שלום קרא לבדוק את הכשלון המדיני והצבאי גם יחד    ח"כ גדעון סער, יו"ר הליכוד: האופוזיציה תתמוך במהלכים תקיפים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il