X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הנחת העבודה: החיילים החטופים חיים

האלוף אדם: זו מלחמה!

מפקד פיקוד צפון הצייחס לאירועי היום האחרון ומציין כי ישראל תפגע בחוזקה בחיזבאללה במקום האירוע נמצאו כתמי דם גם לחיזבאללה ישנם הרוגים
▪  ▪  ▪

"מדובר באירוע קשה. אנחנו כל הזמן בכוננות ועובדה שהוא קרה. זו מלחמה ובמלחמה יכולים להיות אירועים שכאלה". אמר מפקד פיקוד הצפון, האלוף אודי אדם, במסיבת עיתונאים שערך בהתייחסות ראשונה לאירועי היום בצפון. לדבריו, לא הייתה התרעה ממוקדת לפעול חיזבאללה. הוא הוסיף, כי צה"ל מעוניין להרחיק את החיזבאללה מהגבול.
"נעשה ככל שיעלה ביכולתנו להשיב את הבנים הביתה", אמר האלוף. לדבריו, נמצאו סימני דם לא גדולים, והנחת העבודה של צה"ל היא כי החיילים החטופים חיים.
אלוף אדם אמר: "הבוקר בסביבות השעה 9:00 הותקף סיור באיזור שבין שתולה לזרעית. תקפו שני כלים ממוגנים מסוג האמר. זה היה בשטח ישראל. תקפו במטענים ובטילים. באירוע זה נהרגו שלושה חיילים ושניים נחטפו. גם אזרחים נפגעו בשלב זה". בעקבות נוהל חניבעל שהוכרז והכוחות שנכנסו למרדף נפגעו חיילים נוספים.
לדבריו, "צה"ל החל להגיב באש מהאוויר, הים והיבשה. יש לנו תוכניות רחבות לפעולה. אני לא אפרט זאת עכשיו". הוא ציין, כי ישראל רואה בממשלת לבנון האחראית למתרחש ולשלום החיילים.
"ראשית, אין ספק כי האירוע הוא תפנית. אנחנו ערוכים ומוכנים להמשך הפעילות. נתקיף בצורה חזקה מאוד. תקפנו עשרות יעדים ולחיזבאללה יש גם הרוגים", אמר האלוף והוסיף, כי "מאז תחילתו של האירוע צה"ל מגיב בעוצמה ונערך לתגובה רבת עוצמה על-מנת להגן על אזרחי ישראל ולמנוע את הטרור מלבנון".
לדבריו, "החיזבאללה הוא ארגון טרור אשר האו"ם קרא לו להתפרק מנשקו, אך הוא מתעלם מכך. הוא פועל תחת הנחיות סוריה ואירן". הוא הדגיש, כי אירן חתמה על הסכם הגנה עם סוריה ושתי המדינות תומכות בחיזבאללה.
אלוף אדם הוסיף, כי אין בכוונת ישראל, בשלב זה, לערב את סוריה ולא לפעול נגדה. הוא הדגיש, כי ישראל חופשיה לפעול בכל מרחבי לבנון.

תאריך:  12/07/2006   |   עודכן:  12/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל שמידברג
הרווח הנקי של הוותיקן ב-2005 הסתכם ב-12,4 מיליון דולרים    זאת לאחר שנים רבות בהן הוותיקן לא הצליחה "לצאת מהמינוס"
עידן יוסף
- בעקבות זאת הורה הרב הראשי לשבור את הכוס על מרצפת    שלושה זוגות שהגיעו לגבורות נכנסו בברית נישואים מחודשת, והפעם לפי ההלכה
אריאל שמידברג
לפי מידע מודיעיני אשר הגיע לוועדת הביטחון של הפרלמנט הדרום קוריאני, ככל הנראה צפון קוריאה לא צפויה לשגר טילים נוספים בקרוב
מתן פריידין
בג"צ, הוציא (ד') צווים על תנאי לתשע רשויות מקומיות בהם אין מבקר פנים, בניגוד לחוק    בין המועצות: אור עקיבא, בית דגן ושדרות    הצווים מורים לרשויות לנמק מדוע לא קיימו את דרישת החוק למינוי מבקר פנים
רונן ליבוביץ
ועדת הכלכלה של הכנסת דנה היום בסוגיית הטרמפים ביו"ש    שר התחבורה: יוקם צוות מיוחד לבחינת הנושא    ח"כ אריאל: "נמשיך לחדד בקרב המתיישבים את הסכנות שבנסיעה בטרמפים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il