X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
ספינות חיל הים ומטוסי צה"ל אוכפים סגר מלא על לבנון נמשכות התקיפות בכל רחבי דרום לבנון הלבנונים מדווחים כי לפחות 45 לבנונים נהרגו מאש צה"ל
▪  ▪  ▪

צה"ל הטיל על לבנון סגר מלא: חיל הים מונע כניסה ויציאה של ספינות; חיל האויר שיתק את נמלי התעופה - האזרחי, בביירות, ושני שדות תעופה צבאיים; במקביל מונע חיל האויר מעבר קרקעי מסוריה ללבנון ולהיפך. הסגר הוטל בעקבות החלטת הממשלה, ובמטרה להגן על תושבי הצפון מפני פעילות טרור משטח לבנון. שר הביטחון, עמיר פרץ, אמר כי ישראל לא תאפשר לאנשי החיזבאללה לחזור לגבול.
בצהריים דיווחה רשת הטלוויזיה אל-ג'זירה, כי ממשלת לבנון פנתה למועצת הביטחון, וביקשה מהארגון לפעול למען השגת הפסקת אש מלאה. שרים בממשלת לבנון הבהירו, כי הממשלה לא היתה מודעת לתוכניות חיזבאללה ואין לה כל אחריות להתקפות.
במשך כל היום המשיכו בחיזבאללה לתקוף את מוצבי צה"ל לכל אורך גבול הצפון, כולל המוצבים בחוות שבעא ובמורדות הגולן. המחבלים ירו פצצות מרגמה ורקטות לעבר עמדות התותחים וכן ניסו לפגוע בשדה התעופה "גיבור" שבקריית שמונה.
תחנת מעבר לאמל"ח עבור החיזבאללה
בצה"ל מציינים, כי סגר ימי הוטל על נמלי הים והאויר המשמשים להעברת מחבלים ואמצעי לחימה לארגוני הטרור הפועלים נגד אזרחי ישראל. בשעות אחר-הצהריים תקף צה"ל, מהאוויר, שני שדות התעופה בקליעת ורייק בלבנון. בשעות הערב הותקפה מהאוויר מפקדה של החיזבאללה באיזור הבקעא בדרום לבנון. התקיפה בוצעה באיזור ביידה. בשעות הערב המוקדמות נערך צה"ל להפציץ את שכונה דחייה בביירות. על-פי דיווח הלבנונים, צה"ל פיזר כרוזים הקוראים לתושבי השכונה להתפנות לפני ההפצצה.
לפחות 150 יעדים הותקפו; 50 לבנונים נהרגו
החל משעות הלילה תקף חיל האוויר, חיל הים ותותחי הארטילריה של צה"ל את מרחבי דרום לבנון וביירות. למעלה מ- 150 יעדי חיזבאללה הופצצו בדרום לבנון ובאיזור ביירות. צה"ל דיווח כי ההתקפות כללו פגיעה במוצבים, עמדות תצפית, מחסני רקטות ארוכות טווח של אמצעי לחימה. בין היתר, הופצצו 50 מחסני חימוש, 30 מפקדות, מוצבים ועמדות חיזבאללה, 17 צירי גישה וגשרים, 28 עמדות שיגור, מחסני אמל"ח ומרכזים של הארגון.
בשעות הבוקר המשיך צה"ל להפציץ בלבנון ותקף את משרדי תחנת הטלוויזיה של החיזבאללה, "אל מנאר". הלבנונים דיווחו כי ההפצצות לא גרמו להפסקת השידורים. במקביל, הפציץ צה"ל משרדים של תנועת החיזבאללה, מפקדה מבצעית של הארגון בדרום לבנון ועשרות קני קטיושה אשר היו מכוונים לעבר ישראל.
הלבנונים מדווחים כי לפחות 50 לבנונים נהרגו מאש צה"ל. הרשותות הערביות מדווחות, כי בדרום לבנון נהרגו לפחות 26 בני אדם. בהפצצה בכפר דאוויר סמוך לנבטייה נהרגו 17 בני אדם - 10 בני משפחה אחת ושיבעה בני משפחה אחרת.

תאריך:  13/07/2006   |   עודכן:  13/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
תרכוש 30% ממניות חברה-נכדה, שתשקיע 900 מיליון שקל בבניית 600 דירות, מרינה, מרכז מסחרי ומשרדים על גדות הדנובה    הרווח לאנגל - 28.5 מיליון שקל
מתן פריידין
אסירים בכלא באינדיאנפוליס שבארה"ב הגישו עתירה לבית המשפט, נגד שירות בתי הסוהר באינדיאנה, שקבע מדיניות חדשה האוסרת על חלוקת מגזינים פורנוגרפיים לאסירים    האסירים טוענים כי המדיניות החדשה פוגעת בזכויות האזרח שלהם
יפעת גדות
1.25 מיליארד בני אדם מעשנים סיגריות ויותר ממחציתם ימותו כתוצאה מהרגל זה
עומר שיקלר
בפיקוד העורף מחלקים הוראות לתושבי הצפון להיערכות לנפילת רקטות    ממליצים לארגן מרחבים ממוגנים
יונתן אוריך
נוכח ההתפתחויות בגבול הצפון, המערכה בין ישראל לחיזבאללה עוברת גם לרשת האינטרנט    ההתקפות מתרכזות בעיקר על שרתי חברת 'נטוויז'ן'    האם האקרים ישראלים ישיבו מלחמה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il