X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
התובעת: "אני לא מקבלת את טענת נציג הוט שהזמנת סרטים אפשרית רק באמצעות שלט מהבית ולא ייתכן שמדובר בהתחברות פיראטית"
▪  ▪  ▪

לדה שלמייב מתל אביב לא מבינה מדוע חברת הכבלים הוט חייבה אותה בתשלום עבור צפייה בסרטים כחולים ובערוץ פליבויי. לדבריה, היא חיה עם הוריה הקשישים ושלושתם אינם נוהגים לצפות בסרטים כחולים, "ומדובר בהתחברות פיראטית".
שלמייב תבעה בנובמבר שנה שעברה את הוט בבית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב בסכום של 15,000 שקל. לטענתה, במרס 2005 חויבה לשלם להוט 100 שקל עבור צפייה בסרטים כחולים בשעות הלילה. "הורי המבוגרים צופים רק בערוצים רוסיים שבהם אין אפשרות להזמנת סרטים, והם אינם יודעים את הקוד שבאמצעותו מזמינים סרטים".
לדברי שלמייב, מישהו התחבר גם לערוץ ההורוסקופ, והשתמש בשמות של מפורסמים. שלמייב סיפרה בכתב התביעה שטכנאי של הוט הגיע לביתה ולימד אותה לשנות את הקוד הסודי ולחסום את הערוצים. "הוא הבטיח לבדוק אפשרות להתחברות פיראטית אבל לא חזר עם תשובה".
לטענתה, כעבור חודש, ולמרות ששינתה את הקוד, שוב חויבה בתשלום עבור סרטים כחולים. .
שלמייב התרעמה בכתב התביעה שלא אפשרו לה להיפגש עם מנהל החברה, והתייחסו אליה בזלזול. "יתכן שהמשתמש המסתורי עובד בחברת הוט. אני מסרבת לשלם חוב על סרטים שהזמין מישהו אחר ושהתחבר לכבלים שלי באופן פיראטי וחוגג על חשבוני".
שלמייב גילתה כי בעקבות סירובה לשלם את החוב, נותקה מהכבלים. "נגרמה לי עוגמת נפש בגלל ההינתקות, ואני מבקשת לקבל יחס הוגן ושיאמינו לאזרח הקטן שאומר שלא הזמין סרטים".
שלמייב צרפה לכתב התביעה מכתב ששיגרה חברת הוט לממונה על פניות הציבור במשרד התקשורת: "לאורך תקופת ההתקשרות עם הגב' שלמייב בוצעו רכישות סרטים רבות באמצעות הממיר הדיגיטלי. מערכת השידורים הדיגיטליים המתקדמת של הוט אינה מאפשרת הזמנת סרטים שלא על-ידי הלקוח, ומוגנת ומבוקרת תדיר על-מנת למנוע אפשרות זו".
שלמייב התאכזבה מתשובתה של הממונה על פניות הציבור: "הזמנת סרטים נעשית באמצעות קוד סודי הנבחר על-ידי המנוי ורק הוא או מי שמסר לו את הקוד, יכולים להזמין סרטים. איננו יכולים לבחון טענתו של מי מהצדדים נכונה והחיוב שנרשם בחברה, מקובל עלינו אלא אם הוכח אחרת. אם את עומדת על דעתך שלא הזמנת סרטים, תפני לבית המשפט לתביעות קטנות".
הוט ביקשה אורכה להגשת כתב הגנה בטענה שהיא מנסה לסיים את הפרשה, ולהתפשר עם התובעת. הדיון בתיק יתקיים בחודש הבא.

תאריך:  13/07/2006   |   עודכן:  13/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
חלק מהבנקים באזור הצפון נסגרו ומציעים את שירותיהם ביישובים אחרים
הדר פרבר
אמר בראיון ל- CNN: "אנחנו לא הכרזנו מלחמה. היא הוכרזה נגדנו כשארצנו נכבשה על-ידי הישראלים"    הממשל האמריקני הפנה אצבע מאשימה כלפי סוריה ואירן כנושאות באחריות להסלמת האלימות בגבול הצפוני
מתן פריידין
חברת התעופה 'נתיבי אויר בולגרים' תשלם לשני נוסעים שטסו לחופשה ומזוודותיהם נותרו בארץ בשל רשלנות החברה, פיצויים בסך 4,000 שקלים    השופט: התנערות מעמידה בכללים מהווה רשלנות
מירב לוי
בשל ההחמרה במצב וגל הביטולים, מתכנסים תיירני הגליל העליון, בשיתוף עם המועצה האזורית, לאמוד את הנזקים הכלכליים ולבדוק התארגנות מחדש
אלעזר לוין
55 מיליון שקל מכספי החברה נעלמו, לאחר שדסאו משך את הכספים מהבנק עם חתימה אחת בלבד    גם בנק ישראל יחקור - החברה תגיש תלונה    גולדמן עיקל את חשבון החברה    גולן: נפעל לפרסום דוחות, חידוש המסחר והמשך הפעילות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il