X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך אמר היום מפקד פיקוד הצפון בתדרוך שערך אמר עוד, כי בינתיים אין גיוס מילואים מאסיבי מאות יעדי חיזבאללה כבר הופגזו
▪  ▪  ▪

החל מאתמול, תקפנו מאות יעדים של חיזבאללה מקו הגבול ועד ביירות כולל עומק לבנון", כך אמר היום האלוף אודי אדם, אלוף פיקוד הצפון בתדרוך ביטחוני שערך (יום ה', 13.7.06).
"הנחנו שיהיה ירי של רקטות, של קטיושות, ואכן נפלו היום מספר די גדול של קטיושות, כולל פה בצפת, כרמיאל וגם בפיקוד עצמו. זה דברים שהנחנו שיקרו ואני מניח שבמהלך הימים אנחנו נצליח למגר את האיום הזה לגמרי".
האלוף אדם הדגיש, כי צה"ל יתקוף בכל מקום שהוא מוצא לנכון, בעיקר יעדים המשרתים את ארגוני הטרור, את החיזבאללה ופוגעים בישראל, תוך כדי שמירה מקסימלית שלא לפגוע בחיי תושבים ואזרחים. "לכן אני חושב שישנה תקיפה, בין המאסיביות ביותר שהיו לצה"ל וישראל בשנים החארונות... לדעתי גם לבנון מופתעת מהעוצמה. צריך סבלנות ונחישות ואיתנות ואני מניח שנצליח למגר את זה".
לגבי הכנסת היישובים למקלטים, אמר האלוף אדם: "יישובי קו העימות שלצערי כבר מורגלים בזה, הוכנסו למקלטים משום שאין בכוונתנו לפנות אותם מהיישוב, ונדאג להפסקות בשהייה במקלטים. נכון שגם יישובים שפחות מורגלים כמו צפת וכרמיאל נכנסו גם לחדרי ביטחון, אני מקווה שלא נצטרך להגיע לזה שגם חיפה... זו שהייה זמנית ואני יודע שנצליח לנצח...".
לגבי גיוס מילואים, אמר אלוף פיקוד הצפון: "בשלב זה אין גיוס מאסיבי. אם נצטרך נגייס ואם נצטרך לעשות פעולות קרקעיות נעשה - כל האופציות כשרות, מוכנות ונפעל לאורם מתי שנחשוב... צה"ל ערוך לכל פעולה שהיא".
"אנחנו עובדים לכל האורך והרוחב, אנו פועלים על יעדי תשתי שאנו יודעים שיש בהם רקטות, מחסני תחמושת, מחסני טרור, אנו יודעים ליירט רקטות ומטולי רקטות תוך כדי הירי, ואנו פועלים לאורך ורוחב כל הגזרה הזו".
מינה צוות בדיקה לתקיפה והחטיפה
האלוף נשאל על מצב חילוץ הנפגעים מהטנק שנשאר בשטח, וענה, כי צה"ל בשלבי סיום סופיים של חילוץ מהטנק. "אנו לומדים את הממצאים ומיניתי צוות שיבצע תחקיר מקצועי-מבצעי לאירועי אתמול, ינהל אותו תא"ל אבי אשכנזי, הוא יגיש את הממצאים ונחכה לזה".
הוא אמר עוד, כי ישנה הנחה כי החטופים הינם בחיים, אולם הוא נאלץ לומר זאת בהסתייגות משום שאין מידע ודאי.
האלוף אדם נשאל: על כמה ימים של מבצע מדובר? וענה: "נציגי תושבי הצפון נפגשו היום עם שר הביטחון והביעו תמיכה מלאה ללא סייג בצה"ל, פיקוד הצפון וממשלת ישראל, אני מניח שיש אורך רוח, סבלנות וסובלנות והם יודעים לעמוד בזה".
הוא אמר, כי צה"ל החיל סגר מלא על לבנון מהאוויר, הים והיבשה, ואישר בתשובה לשאלה, כי גם מסוריה אי אפשר עכשיו להיכנס ללבנון.
"המטרה היא שממשלת לבנון תיקח אחריות, תפרוס את צבאה בדרום לבנון, תיקח אחריות על החטופים, תחזיר אותם ותממש את ההחלטות שהאו"ם קבע".
"אנו מבינים שהכיוון הוא נכון - תנו לנו את הזמן והסבלנות", ביקש בסיימו את התדרוך.

תאריך:  13/07/2006   |   עודכן:  13/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
קרדן עמדה לקנות ב-146 מיליון שקל 50% מגרעין בשליטה באוסיף ∙ הסיבות לביטול: ניגודי אינטרסים וקשיים מעשיים בביצוע העיסקה
אלעזר לוין
מצטרפת להודעה דומה קודמת של מגדל
יפעת גדות
נשים נוטות יותר מגברים לפתח הרגלים לא בריאים כאשר הן עובדות שעות ארוכות    ישנם אנשים שכאשר הם חשים חרדה או מוטרדים הם יפנו את תשומת הלב למזון
אריאל שמידברג
סקר חדש מגלה כי הצרפתים לא שלמים עם ביטול שירות החובה בשורות הצבא    שרת ההגנה הצרפתית: "לפני הביטול הצלחנו לגייס רק שליש מן הצעירים"
אלעזר לוין
חברת סי.די.בי. קנתה את מגרש "אור שמח" ב-10 מיליון דולר ∙ שטרן פלטין קנתה מגרש ברחוב הנביאים במחיר-שיא ∙ מנשה לוי ישלם 315 אלף דולר לקרקע לדירה ליד מוזיאון ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il