X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כוחות צה"ל יצאו לאחר שלושה ימים מהמרחב המרכזי ברצועת עזה הרגו פלשתיני שהתקרב לעמדת צה"ל המחבלים ממשיכים לשגר רקטות לשדרות והנגב המערבי מטען חבלה אותר באריאל
▪  ▪  ▪

לחימה גם בזירת הדרום: בשעות הבוקר (שישי, 14.7.06) השלים צה"ל את הוצאת כוחותיו ממרחב כיסופים. אלה נכנסו לעומק רצועת עזה ביום ג' והשתלטו על המרחב, באיזור שבין חאן יונס לדיר אל-בלח שבמרכז הרצועה. כוחות צה"ל נותרו עתה רק במרחב דהנייה, בדרום הרצועה.
הבוקר דיווחו הפלשתינים על הרוג אחד מפגיעת פגז טנק ברכב פלשתיני. לדברי הפלשתינים, משאית נכנסה לאיזור אסור והתקרבה למרחק של כ- 30 מטר מעמדת צה"ל. נהגה התעלם מהקריאות של החיילים לעצור. טנק ירה פגז לעבר הרכב ופגע בו. נהג הרכב הספיק להימלט לפני הפגיעה, אך נוסע נוסף שהיה ברכב, נהרג.
במסגרת ממבצע "גשמי קיץ" מנהל צה"ל כמה מבצעי-משנה, אשר מחלקים את רצועת עזה לשלוש גזרות שונות. בדרום רצועת עזה מתנהל מבצע "שליט דרומי", בצפון הרצועה מתנהל מבצע "אלוני הבשן" ובמרכז הרצועה המתנהל מבצע צבאי אשר זוכה לכינוי: "היזון חוזר".
במסגרת מבצע זה נכנסו למרכז הרצועה, בשעות הלילה שבין יום ג' ליום ד', כוחות חי"ר של חטיבת גבעתי, וכן כוחות שיריון והנדסה. הכוחות התמקמו סביב ציר כיסופים ופעלו בעומק השטח - במרחב שבין חאן יונס לדיר אל-בלח. הכוחות ביצעו פשיטות בעומק השטח, ולדברי גורמי צבא פגעו, בשיתוף עם חיל האוויר, במספר גדול של חוליית טרור והרגו למעלה מ- 30 חמושים.

4 קסאמים פגעו בשדרות

סמוך לשעה 08:00 (יום ו') נחתו ארבע רקטות קסאם בעיר שדרות והסביבה. רקטה אחת נחתה ברחוב מגורים בעיר, שנייה באיזור התעשיה, שלישית בשטח פתוח בשכונת מגורים בעיר והרביעית בשטח פתוח מחוץ לעיר. דווח על נזק למבנים ולרכוש וכן על שמונה נפגעי חרדה.
כמו כן שיגרו המחבלים עוד מספר רקטות אשר נחתו בשטחים פתוחים צפונית לרצועת עזה ובנגב המערבי. במקרים אלו לא דווח על נפגעים.
תותחי צה"ל השיבו בירי פגזים לעבר מקורות הירי. במהלך יום ה' ירו התותחים למעלה מ- 500 פגזים לעבר רצועת עזה.

חיל האוויר ממשיך התקיפות מהאוויר

במהלך הלילה המשיך חיל האוויר את התקיפות ברצועת עזה. כלי טיס תקפו מבנה אשר שימש כמשרד של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה, ממזרח לג'בליה.
בצה"ל מציינים, כי החמאס יוזם ומבצע פעילות טרור נגד מדינת ישראל, כולל בימים האחרונים. צה"ל רואה ברשות הפלשתינית ובממשלת חמאס אחראים להתקפת הטרור האחרונה ולגורלו של החייל החטוף, רב-טוראי גלעד שליט.
בנוסף, תקף חיל האוויר גשר על נחל עזה הממוקם צפונית למחנה הפליטים נוסריאת במרכז רצועת עזה. מטרת התקיפה היא להקטין את סיכון הברחתו של החייל השבוי, רב-טוראי גלעד שליט, ולהקשות על תנועת המחבלים ומשגרי רקטות הקסאם.

נמשכת הפעילות בגדה; באריאל אותר מטען חבלה

בשעות הערב של יום ה' איתרו כוחות הביטחון מטען חבלה, בטרמפיאדה הסמוכה לכניסה לעיר אריאל. מבדיקה של חבלנים עולה, כי מדובר במטען של כ- 4.5 ק"ג, אשר יועד להתפוצץ באמצעות הפעלה סלולרית. המטען פוצץ באופן מבוקר על-ידי חבלני משמר הגבול. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.
כוחות צה"ל עצרו במהלך הלילה עשרה מבוקשים ברחבי איזור יהודה ושומרון. בדיר איסתיא, מזרחית לקלקיליה נעצר מבוקש פעיל תנזים. בסילווד, צפונית לרמאללה, נעצר מבוקש פעיל חמאס. בבידו, דרומית-מערבית לרמאללה נעצרו שני מבוקשים פעילי חמאס. בבית ליקיא, דרומית-מערבית לרמאללה נעצר מבוקש פעיל חמאס. בחברון נעצרו ארבעה מבוקשים פעילי הג´יהאד האיסלאמי. בדאהריה, דרומית-מערבית לחברון, נעצר מבוקש.
מטען הופעל לעבר כוח צה"ל במהלך פעילות סמוך לתלפית, דרומית-מזרחית לג´נין. לא היו נפגעים, נזק נגרם לרכב צבאי.

תאריך:  14/07/2006   |   עודכן:  14/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל שמידברג
דיפלומט בכיר בוונצואלה מאשים את וושינגטון בכך שהיא מציגה את הנשיא הצ'אבז כמי שתומך בטרור כדי למנוע את כניסת ונצואלה למועצת הביטחון של האו"ם
הדר פרבר
עדויות חדשות כוללות מסמכים ובהם שמו של חשוד כרוצח    האם הרוצח מת או מאושפז בבית חולים לחולי נפש?
אריאל שמידברג
בארה"ב חולמים על חברה דמוקרטית בקובה לאחר מותו של פידל קסטרו, אבל לקובנים יש תוכניות אחרות    אחיו של פידל, ראול קסטרו, המשמש סגן נשיא ושר ביטחון, צפוי להיכנס לנעליו של אחיו
אריאל שמידברג
אחמדינג'אד דורש מישראל לא להרחיב את התקפותיה לשטח סוריה    מזהיר: "צעד כזה יהיה שווה ערך להתקפה כוללת נגד העולם האיסלאמי"
עידן יוסף
ישודר בתדרים: 95.7, 98.5 ו-100.2 אף-אם    הרב מצגר אוסר הגעה לבתי כנסת באזורי סיכון ביישובי העימות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il