X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פיקוד העורף הורה על הנחיות חדשות ליום א'

מיליון מתושבי הצפון - במקלטים

תושבי קו העימות הצפוני - במקלטים; מצפון לכביש עכו-עמיעד - בממ"ד או בחדר פנימי; חיפה והקריות - בסמיכות למבנים אין קייטנות ונאסר על התקהלויות
▪  ▪  ▪

פיקוד העורף הודיע במוצ"ש על הנחיותיו ליום א', ומהן עולה, כי כמיליון איש נדרשים למעשה לשהות במקלטים או במבנים מוגנים. הגבלות הוטלו על עוד כמיליון איש: אין קייטנות ונאסר על התקהלויות. הממשלה מתכנסת הבוקר לקבל החלטות, בשאלה האם להכריז על מצב חירום, וכן לבחון כיצד לסייע לישובים המצויים בטווח הקטיושות של החיזבאללה.
בהודעת פיקוד העורף ליום א' נאמר:
  • בעקבות המשך ירי הרקטות נדרשים תושבי קו העימות הצפוני להישאר במקלטים. אין לצאת לעבודה ואין לקיים התקהלויות ובכללן קייטנות ופעילויות מרוכזות לילדים. יציאה לרכישת מוצרים חיוניים תתבצע לפי הנחיות נוספות אשר יפורסמו בהמשך.
  • תושבי היישובים מצפון לכביש עכו-עמיעד והערים כרמיאל וטבריה, נדרשים לשהות בממ"ד או בחדר פנימי בבית. גם באיזור זה אין לקיים התקהלוית במבנה.
  • תושבי טירת הכרמל, חיפה, הקריות, נשר ועכו נדרשים לשהות בסמיכות למבנים. אין לקיים התקהלויות ובכללן קייטנות ופעילויות מרוכזות לילדים. בערים אלו ניתן לצאת לעבודה בתנאי שמקום העבודה נמצא בתוך מבנה סגור. יש להמשיך ולהאזין להנחיות באמצעי התקשורת. מידע נוסף ניתן לקבל באתר האינטרנט של פיקוד העורף.
במקביל נערך פיקוד העורף למקרה שהחיזבאללה יממש את איומיו, וישגר טילים ארוכי טווח לעבר מרכז הארץ. סכנה זו הופכת להיות מוחשית יותר ויותר, ולכן עומד שר הביטחון, עמיר פרץ, להכריז על מצב מיוחד שיאפשר לו להורות על היערכות מיוחדת בבתי החולים, סגירת בתי הספר ושינוי סדרי החיים במרכז הארץ. פיקוד העורף הודיע כי הוא ערוך לטילים ארוכי טווח, ואם אכן ישוגרו - תינתן התראה של דקה אחת לשם כניסה למקלטים ולחדרים ממוגנים, עד נפילת הטילים.
במערכת הביטחון ובקרב שרי הממשלה שוררת קורת רוח: הן מהתנהגות התושבים - שבסך-הכל מרביתם נשמעים להנחיות פיקוד העורף; והן בשל זאת שחלק מהמשפחות הדרימו לישובים במרכז הארץ. שר בכיר אמר ל- Nfc, כי דבר זה מאפשר לממשלה לקחת סיכונים מחושבים, ולהימנע מהסכמה להפסקת אש מוקדמת - בטרם הושגו מטרות המלחמה.

תאריך:  16/07/2006   |   עודכן:  16/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל שמידברג
מאות מוסלמים הפגינו ביוון ובבנגלדש נגד תקיפות צה"ל בדרום לבנון
אריאל שמידברג
ראש ממשלת לבנון קרא להפסקת אש מיידית בתיווכו של האו"ם    סניורה ביקש את התערבותה של טורקיה בכדי להגיע להפסקת אש    סוריה הציע ללבנון סיוע הומניטארי וחומרי בניין על-מנת לבנות מחדש את מה שצה"ל הפציץ
מחלקה ראשונה
קטיושות לטבריה ולשאר הצפון    צה"ל תוקף את לבנון בעוצמה רבה    החיזבאללה ירה טיל אירני לסטי"ל של חיל הים    פרץ מכין את מרכז הארץ לפגיעה    סיכוםם חדשות השבת של Nfc
הדר פרבר
המדינות מתכוננות להעביר את האזרחים מלבנון דרך קפריסין וסוריה ולהחזירם הביתה    למרות שלא החל הפינוי הרישמי תיירים רבים נמלטים דרך סוריה וקפריסין
הדר פרבר
אמר כי ישראל טועה בהתקפות על לבנון וקרא לאו"ם ולאיחוד האירופי להתערב באופן פעיל כדי לעצור את הלחימה    מזכ"ל הליגה הערבית: תהליך השלום במזה"ת "מת"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il