X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אמר: "התקפות אלה מועדות לפגוע באזרחים" "נציגי הממשלה הונחו לגבש תוכנית לסיוע כלכלי וחברתי" "מבקש מהציבור סבלנות ואורך רוח
▪  ▪  ▪

הממשלה התכנסה הבוקר לישיבתה השבועית, ובמהלך הישיבה התקבל הדיווח על התקפת הקטיושות על חיפה וסביבתה . ראש הממשלה, אהוד אולמרט, אמר: "זה בוקר קשה לכולנו. הפגיעות הקשות בחיפה מצטרפות להתקפה רצחנית נגד ריכוזי אוכלוסיה באזורים רבים בארץ. התקפות אלה מועדות לפגוע באזרחים...".
"לפני מספר ימים הותקפה ישראל מצפון. מתקפה זו באה בהמשך למתקפת הטרור מרצועת עזה. בשני המקרים המתקפות החלו ללא שום סיבה והן מכוונת ברובן כלפי אזרחים ישראלים חפים מפשע, בתוך שטחה הריבוני של מדינת ישראל. גם בדרום וגם בצפון אין שום טענה של גורם כלשהו אזורי או בינלאומי, כי ישראל נמצאת באזור שיש למישהו טענה לריבונות עליו, אמר אולמרט.
"מדינת ישראל אינה יכולה ואינה מתכוונת להשלים עם הדבר הזה. אין ולא היה לנו עניין לפגוע בעם הלבנוני או הפלשתיני, אנו רוצים לחיות את חיינו בשקט ובשכנות טובה. לצערי, היה מי שפירש את שאיפתנו לשלום בצורה לא נכונה".
לא נתכופף
"אין לנו כוונה להתכופף אל מול האיומים הללו. אנו יודעים שנכונו לנו עוד מבחנים רבים, האויבים מנסים לשבש את רקמת החיים בישראל, הם ייכשלו. הציבור חזק ומאוחד במאבק הזה. בצפון ובדרום כושר העמידה שמפגינים האזרחים הוא חלק חשוב מעוצמתה של מדינת ישראל ואנחנו גאים על כך מאוד. נדרשת לנו סבלנות ואורך רוח. המאבק הזה אינו תחום בזמן, זה מאבק יומיומי ואנחנו - ממשלת ישראל ואזרחי ישראל - נמשיך לגלות קור רוח, נחישות ושיקול דעת ככל שיידרש".
"המאבק שלנו", המשיך ראש הממשלה, "הוא מוסרי וצודק מאין כמותו, וכל אומה בעולם החופשי הייתה נוהגת כמונו. הממשלה נערכת לסיוע מיידי לתושבים בקו האש בכל ההיבטים. נציגי הממשלה הונחו לגבש תוכנית לסיוע כלכלי וחברתי... ההכרעות שבפנינו קשות ומורכבות".
"הממשלה בראשותי נחושה ותמשיך לבצע את כל מה שנדרש כדי להשיג את יעדינו. שום דבר לא ירתיע אותנו. יהיו לכך השלכות מרחיקות לכת על יחסינו בגבול הצפון ובאזור בכלל".
לסיום, פנה רה"מ בפנייה אישית לשר הביטחון, לרמטכ"ל, למפכ"ל, ודרכם לכל חיילי צה"ל, אנשי כוחות הביטחון, מערכת הביטחון - "אני גאה להיות אזרח במדינה שזהו צבאה ואלה כוחות הביטחון שלה. המשיכו במאבק ללא חשש, עם ישראל כולו מאחוריכם".
ישי: לרסק, לחסל ולהרוס את תשתיות המחבלים
בקרב שרי הממשלה שוררת תמימות דעים בעניין המשך פעולת צה"ל בלבנון. יו"ר ש"ס, השר אלי ישי, אומר כי יש "לרסק, לחסל ולהרוס את תשתיות המחבלים בלבנון. יש להמשיך במבצע הצבאי עד להשגת כל המטרות".
השר מאיר שיטרית תומך אף הוא במבצע הצבאי: "נמשיך כל עוד לבנון לא מפרקת את החיזבאללה מנשקו", אמר.
השר יצחק הרצוג אומר, כי "העם חזק ובעל כושר עמידה. אנחנו תומכים בהמשך הפעולות, עד אשר יפורק החיזבאללה מנשקו ובמקומו יתפרס בגבול דרום לבנון צבא לבנון".
מופז: הטילים שנפלו בחיפה היו סורים

שר התחבורה ושר הביטחון לשעבר, שאול מופז: "האירוע היום בבוקר היה עליית מדרגה מבחינת החיזבאללה, ככל שאני מתרשם כאן ממקום נפילה לא מדובר בקטיושה... אנו יודעים לומר שהסורים העבירו בשנים האחרונות תחמושת לחיזבאללה... זו התחמושת שהשתמשו בה בירי הזה...".
"אני רוצה לומר לאזרחי ישראל שבפעולה הזו שאנו מבצעים כנגד החיזבאללה, כושר העמידה של העורף הישראלי הוא המפתח ליכולת שלנו להמשיך ולהכות את החיזבאללה ולפגוע אנושות ביכולותיו. לצה"ל דרוש זמן וצריך לתת לו את כל הזמן שבעולם על-מנת שישלים את יעדי הפעולה הזו שנקבעו על-ידי ממשלת ישראל".
מופז נשאל על-ידי עיתונאים כיצד צריך לפעול שר הביטחון הנוכחי, עמיר פרץ, וענה: "הפגיעה בתשתיות ובמיוחד בבירת החיזבאללה היא נכונה מאוד וצריך להמשיך ולפעול נגד החיזבאללה. מעבר לכך, יש יעדים נוספים שנפגעו ועוד סל גדול מאוד של יעדים שאם יהיה צורך צה"ל ימשיך לפעול כנגדם מהאוויר ומהים".

תאריך:  16/07/2006   |   עודכן:  16/07/2006
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איריס פרחי
המעצב דני מזרחי יפצה כלה שחצאיתה החליקה בעיצומו של טקס הכלולות    הכלה: "הגעתי לחופה ככלה הכי עצובה"    המעצב: "הכלה לא השתמשה בלולאות החדשות"
טל בן יוסף
ניסאן מציגה סדרת דגמים חדשה שתוצג לראשונה בסין בטרם תשווק בכל העולם
טל בן יוסף
המיניוואן הקומפקטי של הונדה זוכה לדור שני עם שבעה מקומות ישיבה
מירב לוי
דיווחים על שיבושים במערכת הטלפונים    אנשים בפאניקה נוטשים את הרכבים במרכז הכבישים    עיריית חיפה פתחה מוקד חירום
יפעת גדות
אין כיום אמצעי מדידה המקובל על כולם כאלטרנטיבה הטובה ביותר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il