X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
צוותים של "הצלה יהודה ושומרון", למודי ניסיון בטיפול בנפגעי טראומה, עולים צפונה בכדי לתגבר את המערך הרפואי בקו העימות דובר הארגון: נמשיך לתגבר את מערך הרפואה ככל שיידרש
▪  ▪  ▪

בעקבות הנפגעים הרבים והאיום הגובר על אזרחים מצד אירגון החיזבאללה, עולים צפונה צוותים של ארגון "הצלה יו"ש", כדי לתגבר את מערך הרפואה באיזור. צוותים של הארגון, ובהם מתנדבים שנטלו חלק בסיוע לנפגעי אסון הצונאמי הקשה במזרח הרחוק בינואר 2005, מצויים כעת באזור הצפון מוכה הקטיושות.
ארגון "הצלה יו"ש" המתמחה ברפואת חירום פועל ביום-יום באזור יהודה ושומרון בהגשת עזרה ראשונה לנזקקים בשיגרה ובחירום. בעקבות ההסלמה בצפון הארץ ובעקבות הצורך בתגבור מערך הרפואה הקיים בכוחות רפואה מקצועיים, נרתמו עשרות מתנדבי ארגון "הצלה יו"ש" בשיתוף פעולה עם מד"א לעזרת תושבי הצפון.
מתנדבי "הצלה יו"ש" מביאים עימם ניסיון רב בטיפול בנפגעי טראומה, אותו צברו בפעילות היום-יומית המסובכת ביו"ש. כמו כן, המתנדבים מצויידים באמצעי מיגון המשמשים את המתנדבים במהלך הפעילות ביו"ש, אשר ישמשו את המתנדבים גם בפעילות בצפון.
ביום שישי (14.7.06) עלו מתנדבים המתגוררים באזור השומרון עם אמבולנסים של מד"א לאזור עכו ונהריה במסגרת הערכות של מד"א. מתנדבים נוספים יצאו אתמול ביום א' למטולה שם הם תפסו כוננות ונתנו לכוחות אחרים לנוח. דובר הצלה יו"ש, אפרים גולדמן, אמר ל- Nfc כי "ההתארגנות תימשך ככל שיידרש, המתנדבים בשטח ערוכים ומצויידים היטב בכדי לטפל באירועים, שכולנו תקוה שלא יתרחשו".
משה סעדיה, רכז הארגון במודיעין, אמר בשיחה ל- Nfc, כאשר ברקע נשמעים כל העת הדי התפוצצויות, על פעילות צוות המתנדבים. "אנחנו במרפאה במטולה, מתגברים את כוחות מד"א, רוב הזמן אנחנו במקלט כאשר גם המרפאה עצמה בתוך מקלט", אומר סעדיה המציין כי הצוות כולל רופא, נהג ועוד שני חובשים, כולם תושבי מודיעין.
סעדיה מספר, כי המתנדבים כולם עובדים כעצמאיים ובאו לסייע לתושבי הצפון על חשבון זמנם וכספם. "איפה שצריכים אותנו אנחנו באים ומתנדבים", אומר סעדיה שהגיע במסגרת הארגון עד לסרי לנקה - שם טיפל בנפגעי הצונאמי שהתרחש שם לפני כשנה וחצי.

תאריך:  17/07/2006   |   עודכן:  18/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר, שלומי דיאז
הלילה החל בשיגור רקטות וטילים של החיזבאללה    נפילות זוהו בצפת, חצור ויישובים נוספים    צפירת אזעקה הורידה את תושבי הצפון למקלטים
ברוך לוי
מנכ"ל רשות ההסתדרות לצרכנות: זוהי פגיעה בעיקר בשכבות החלשות, שידן אינה משגת שכירת עורך דין לשם הגנה על זכויותיהם
ברוך לוי
טוענים: לא יגרמו נזקים ארוכי טווח למשק    מסבירים: החברות במשק נרתמו למלחמה על-ידי חיזוק ביטחונם של משקיעים והנהלות בחו"ל והקפדה על עמידה בלוחות הזמנים
מחלקה ראשונה
חן פינגר שימש עד כה בשורה ארוכה של תפקידים בתחום השיווק והמכירות
ברוך לוי
ההסתדרות פנתה אל משרד התמ"ת בבקשה לחדש מיידית את תוקף חוק ההגנה על עובדים מפני פיטורים בשעת חירום בעקבות מאות תלונות של עובדים בנושא    התמ"ת כבר החל לנקוט את הצעדים הדרושים לחידוש החוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il