X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שבי שי מבקר את פניית התאחדות סוכני הנסיעות על העלאת מחירים טוען: מדובר בתופעה חריגה רוב המלונות שומרים על מבצעים שנערכו לפני המבצע בצפון מוסיף: מדובר בעונה הבוערת באילת
▪  ▪  ▪

מנכ"ל התאחדות המלונות באילת, שבי שי, מותח (יום ד', 19.7.06) ביקורת חריפה על מכתב הפנייה של התאחדות סוכני הנסיעות על העלאת מחירי המלונות באילת.
במכתב ששיגרה אתמול התאחדות סוכני הנסיעות נאמר: "הציבור שעכשיו מתדפק על שערי בתי המלון באילת וזקוק לסיוע, הוא בדיוק אותו ציבור אשר הציל את בתי המלון באילת לאורך שנים בתקופת האינתיפדה הקשה... זהו אותו ציבור בדיוק שהוא איבר מאיברנו, אלא שהפעם הוא זה שנזקק".
בתגובה למכתב, מכחיש שי אניו את הטענות, אך טוען כי מדובר בתופעות חריגות. "אי אפשר להתעלם מהם. הן קיימות כמו בכל ענף ואנו מטפלים בזה". הוא מדגיש כי רוב המלונות ובהם: רשת מלונות דן ורשת שרתון שומרות על המבצעים שנערכו טרם המבצע בצפון.
התלהמות שמתאימה לפוליטיקאי בכנסת
יתר על כן, מבקר שי את צורת העלאת הביקורת, כפי שבחרה לעשות התאחדות סוכני הנסיעות. "אם יש ביקורת שהיא ביקורת מקצועית של ענף אחר בתוך תעשיית התיירות, היא היתה צריכה להיעשות בצורה קונסטרוקטיבית. הם בחרו והוציאו את זה החוצה לפני שאני קיבלתי את זה. באותה מידה, שאני שמעתי שהיו ויכוחים על דמי ביטול בהתאחדות סוכני הנסיעות, לא כתבתי מכתב לעיתונים אלה פניתי לסוכנים על-מנת שישימו לב. עשיתי את זה בדיסקרטיות ולא בצורה של "עליהום".
זאת התלהמות שמתאימה לפוליטיקאי בכנסת ולא מתאים למי שהיה עד אתמול קולגה שלי. גם אם הדברים נכונים, יש דרך לעשות את זה. ההתלהמות הזאת היא לא במקום".

המכתב: תופעה הראויה לגנאי

לכבוד
מר שבי שי, מנכ"ל
התאחדות המלונות, אילת
באמצעות פקס 6338151-08
נכבדי,
להתאחדות סוכני הנסיעות מגיעות בימים אלו פניות מסוכני נסיעות ומאזרחים המלינים על שישנם בתי המלון באילת אשר העלו בימים אלו את מחירי השהות בהם לאור עליית הביקוש לחדרים בעיר.
על-רקע הנסיבות הקשות שמאלצות ציבור שלם של תושבי הצפון לנטוש את בתיהם כדי להגן על עצמם ועל ילדיהם מאימת ההפגזות, והבוחרים באין ברירה למצוא מקלט שקט בבתי המלון באילת, הרי שמדובר בתופעה שראויה לכל גנאי.
הציבור הזה שעכשיו מתדפק על שערי בתי המלון באילת והזקוק לסיוע, הוא בדיוק אותו ציבור אשר הציל, ולא בכדי אני בוחר להשתמש במילה "הציל", את בתי המלון באילת לאורך שנים בתקופת האינתיפדה הקשה, וזהו אותו ציבור בדיוק עליו הרעפתם שבחים על שהוא קם ומתגייס פעם אחר פעם למלא את חדרי המלון באילת כדי להפיח בם רוח חיים עד יעבור זעם, וזהו אותו ציבור בדיוק שהוא איבר מאיברנו, אלא שהפעם הוא זה שנזקק.
אני מקווה ומניח שאין מדובר בתופעה גורפת, אך גם אם היא אינה כזו, הרי שהיא מכתימה את ציבור המלונאים באילת כולו.
אנו מבקשים כי שבשעה קשה זו תפעל התאחדות המלונות באילת בקרב חבריה כדי להבטיח שלא רק שהמחירים לא יאמירו, אלא שבתי המלון באילת יצאו במבצעים מיוחדים לתושבי הצפון. הם זכאים וראויים לכך.
בכבוד רב
יוסי פתאל
מנכ"ל

תאריך:  19/07/2006   |   עודכן:  19/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
כוחות צה"ל פועלים בלב העיר שכם למעצר מבוקשים    כיתרו את מתחם המוקטעה ודרשו כי הנוכחים יסגירו את עצמם    בכיר בג'יהאד האיסלאמי נהרג בחילופי האש
רונן ליבוביץ
ח"כ ביילין היה היחיד שהתנגד בהצבעה משום שלדבריו מהלך זה לא יניב פיצויים    אלוף פיקוד העורף: "94% מתושבי הצפון תומכים בנו"
מירב לוי
המכללה תעניק תואר ראשון הכולל לימודים עיוניים ולימודים מעשיים בתחום    במכללה נפתחו אולפני טלוויזיה ורדיו
גלית יצחק
40% מכלל האוכלוסיה סובלים מנדודי שינה בעקבות המצב הביטחוני השורר בימים אלה בישראל    נשים מודאגות יותר מגברים בשל המצב
גלית יצחק
במסגרת שיתוף הפעולה ביניהן, מחזיקי כרטיס האשראי ייהנו ממוצרים והטבות הכוללים מסגרת אשראי חוץ בנקאית, הנחות ברכישות מוצרים ברשתות של השותפים, לצד הטבות הכוללות מבצעים וכו'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il