X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
משה פרל שימש בשבע השנים האחרונות בתפקיד העורך הכלכלי של עיתון מעריב ופרשן העיתון לנושאי כלכלה וחברה
▪  ▪  ▪

נשיא איגוד הבנקים בישראל, איתן רף, הודיע (ג', 18.7.06) כי חברי הוועד הפועל של האיגוד בחרו במשה פרל לתפקיד המנכ"ל הבא של האיגוד. משה פרל ייכנס לתפקידו כמנכ"ל איגוד הבנקים בעוד כשלושה חודשים, ויחליף את פרדי וידר, שביקש לסיים את תפקידו לאחר 15 שנים.
משה פרל שימש בשבע השנים האחרונות בתפקיד העורך הכלכלי של עיתון מעריב, ופרשן העיתון לנושאי כלכלה וחברה. איתן רף הוסיף, שכל חברי הוועד הפועל של האיגוד תמכו במינויו של משה פרל, וכי בבנקים משוכנעים כי הוא יסייע בקידום ענייניו של האיגוד, הן בזירה המקצועית והן בזירה הציבורית.
איתן רף שיבח את המנכ"ל היוצא של האיגוד, פרדי וידר. הוא הדגיש, כי פרדי כיהן בתפקיד מנכ"ל האיגוד ב-15 השנים האחרונות, שהיו, כידוע, עתירות פעילות חקיקתית והסדרתית בתחום המגזר הבנקאי. פרדי עשה זאת במקצועיות ובמסירות שהן מעל ומעבר; הוא השכיל להציג את עמדות האיגוד ביעילות וביושר מקצועי, תוך שקיים קשרים מעולים עם כל הגורמים עימם בא במגע בענייני האיגוד - הדרגים הפוליטיים בממשלה ובכנסת, הדרגים המקצועיים בבנק ישראל, ובמשרדי הממשלה השונים, כמו גם עם גורמים מתחום התקשורת. פרדי הוא מהכלכלנים הבולטים בישראל ובנקים וראשיהם נעזרו בו רבות בכל הנושאים שעמדו על הפרק.
איתן רף ציין, כי משה פרל הוא מן העיתונאים הבולטים ביותר בזירה הכלכלית בשנים האחרונות. לצד עבודתו כעורך הכלכלי של עיתון מעריב, הוא מגיש את מגזין הרדיו "התוכנית הכלכלית" בגלי צה"ל ומשמש פרשן כלכלי של חברת החדשות של ערוץ 10. בשנת 2003, בשיאו של המיתון הכלכלי, הוא פרסם את ספרו: "בעיניים פקוחות", שעסק בקשרים שבין הפוליטיקה והכלכלה בישראל. הספר זכה להצלחה רבה והפך לרב-מכר.
פרל אמר, כי החלטתו לעזוב את מעריב ולהתמנות למנכ"ל איגוד הבנקים באה בעקבות רצון לשינוי אישי. "אני כבר הרבה זמן בתפקיד שלי. חשבתי שיהיה זה רעיון לא רע לנסות משהו מחוץ לעולם התקשורת. האיכויות של המערכת הבנקאית בישראל והשינויים שעוברים עליה נראים לי הזדמנות לחוויה גדולה, ואני מאוד מקווה שאצליח לממש לפחות חלק מהציפיות שיש לי מעצמי ומהציפיות של חברי האיגוד ממני".
משה פרל הוא בעל תואר שני מבית הספר למינהל עסקים של אוניברסיטת תל אביב. הוא החל את עבודתו העיתונאית בעיתון חדשות. בשנת 1992 עבר למעריב, שם החל בתפקיד ראש דסק במערכת הכלכלית. פרל בן 46, נשוי ואב לשלושה ילדים.
איתן רף איחל הצלחה לפרדי וידר עם פרישתו מתפקיד מנכ"ל האיגוד, ולמשה פרל עם כניסתו לתפקיד.

תאריך:  19/07/2006   |   עודכן:  21/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
ההצעה הועברה למנכ"ל איגוד הבנקים במטרה לסייע ללקוחות הבנקים המסחריים בשעת חירום    המשיכה תאושר טלפונית לבנק הדואר    והלקוח יוכל למשוך מזומנים עם הצגת תעודת זהות
יפעת גדות
הממשלה אישרה את מינויו של שי אביטל לתפקיד
עומר שיקלר
ההרוגים: יונתן הדסי, בן 21, מקיבוץ מרחביה, ויותם גלבוע, בן 21, ממעוז חיים    תישעה חיילים נפצעו, שניים מהם בינוני    החיילים נכנסו לשטח ללכוד משגרי קטיושות
הדר פרבר
שרת החוץ ציפי לבני אמרה כי יש להביא לשינוי ארוך טווח    סולאנה: יש לפעול באופן פרופורציונאלי
שלומי דיאז
פעל בשנים האחרונות בשרון, במרכז ובשפלה    מדובר בתושב הרצליה, בן 39    חמישה מיקרים כבר נקשרו לשמו    נבדקים מיקרים נוספים ברחבי הארץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il