X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בוועדת הכלכלה דרש שר הבינוי והשיכון להגדיל את תקציב משרדו לסיוע החברתי לאוכלוסיות חלשות עוד נודע כי 3,000 משפחות ממתינות לדירות
▪  ▪  ▪

ועדת הכלכלה של הכנסת קיימה היום (ד' 19.7.06) דיון על הדיור הציבורי בו הועלו טיעונים רבים מטעם נציגי הארגונים בסוגיות רבות כסיוע למי שאינו יכול לעמוד בהחזרי המשכנתאות, הפינויים המוצעים על-ידי הבנקים המבקשים לפנותם, מבצע "כאן ביתי" והכרה בעיוורים כמשתתפים במבצע, השיפוץ של הדירות ובעיקר של הבניינים שמחצית מהדירות נרכשו, שיפור התקנות של חוק שיפוץ הדירות על-מנת להרחיב את השיפוץ של הדירות, הקריטריונים לקבלת דיור ציבורי והחובות לחברות המשכנתאות ועוד.
שר הבינוי והשיכון, מאיר שטרית, הציג בדיון את הדגשים העיקריים בתחום הסיוע לקראת גיבוש תקציב 2007 של משרדו וטען כי יש להגדיל את תקציב המשרד ב- 281 מיליון ש"ח. השר אמר כי "יש לתקן את הפגיעות בסיוע לאוכלוסיות החלשות כבר בתקציב 2007. עלות השינויים ההכרחיים נאמדים ב- 281 מיליון ש"ח. מדובר באוכלוסיות הסובלות ממצוקה אמיתית שלולא חבל ההצלה שנושיט, הן עשויות לטבוע. זוהי תוספת הכרחית ונדרשת".
ל- Nfc נודע כי בעקבות הקיצוצים בתקציב המשרד ירד תקציב שיקום השכונות הקהילתי ל- 11 מיליון ש"ח, התקציב הממשי לשיקום השכונות ירד ל- 38 מיליון ש"ח והתקציב לשיקום שכונות ותיקות ירד לסכום מגוחך של 1.4 מיליון ש"ח.
לוועדה נודע כי מאז הקיצוץ העיקרי במענקי ההשתתפות בשכר הדירה בשנת 2002, חלה ירידה של 24% במספר הזכאים שקיבלו מענקי השתתפות בשכר דירה. בסוף דבריו אמר השר, כי "אני מקווה שעד סוף שנת 2006 יושלם החוק ובתוך זמן קצר נוכל לראות את תחילת בניית הבתים החדשים שיבנו למטרת השכרה בלבד".
מנכ"ל חלמיש, איתן פדן, ציין שיש כשל שוק ומאות אלפי זוגות צעירים ממתינים לדירות, בעיקר במרכז הארץ. על-כך הוסיף סמנכ"ל אכלוס במשרד השיכון, ישראל שוורץ, שכ- 3,000 משפחות ממתינות לדירות. "הבעיה אינה קריטריונים קשיחים, אלא במלאי הדירות."
יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ משה כחלון (ליכוד), טען שיש לשים קץ לתור הזכאים הממתינים לפתרונות דיור, באמצעות השתתפות בסכום סביר של משרד השיכון בשכ"ד. "563 ש"ח בסיוע לשכר דירה בדיור הציבורי אינם מספיקים, שהמדינה תיתן מימון ביניים, הרי נותרו 14 מיליארד ברזרבה". עוד אמר, כי "יש להאריך את המבצע ולאפשר לאנשים לרכוש דירות גם באזורים שבתוכנית כפינוי בינוי".

תאריך:  19/07/2006   |   עודכן:  19/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתי טוכפלד
ראש הממשלה חזר באזני שליח האיחוד האירופי, חוויאר סולאנה, על החלטת הקבינט מהבוקר לפיה לא תהיה הפסקת אש בלי שחרור החטופים, פריסת כוחות צבא לבנון במקום החיזבאללה והפסקת הירי לעבר ישראל    "האירועים האחרונים באזור הן פרובוקציה של ארגוני הטרור בעידוד ובמעורבות של סוריה ואירן שרצו להסיט מעליהן את תשומת הלב של הקהילה הבינלאומית", אמר אולמרט
עומר שיקלר
רשות המיסים מודיעה, כי תושבי הצפון יוכלו להרחיב את הכיסוי הביטוחי של חפצי בית במסגרת קרן הפיצויים של מס רכוש כבר מראשית הלוחמה
מירב לוי
אנשים, עמותות וארגונים ברחבי הארץ ממשיכים להעניק ולתרום לתושבי הצפון
רונן ליבוביץ
כך אמר שר הביטחון בפתח פגישתו עם חוויאר סולנה שהגיע בניסיון למצוא דרך לשכך את הלהבות שבין ישראל, חיזבאללה ולבנון
הדר פרבר
רעידת אדמה חזקה פקדה את ג'קרטה    רעידת אדמה בצפון מערב סין    גשמים עזים ביפן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il