X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מגישת מהדורת החדשות המרכזית של CBS קטי קוריק, מסרבת לדווח מהמשבר בלבנון, בשל היותה אם חד הורית לשניים
▪  ▪  ▪

כתבת רשת CBS קטי קוריק, שהחלה בהנחיית מהדורת החדשות המרכזית של הרשת בספטמבר האחרון, מסרבת לדווח מהמשבר בלבנון. בראיון לעיתון הוליוודי, מסרה קוריק, אם חד הורית לשני ילדים, כי אין בכוונתה לצאת למזה"ת במצב המסוכן שנוצר.
אולם, נראה כי למרות הסכנה הביטחונית, מדובר במצב די נדיר: למרות ההסלמה במשבר ישראל-חיזבאללה, ממשיכים עיתונאים זרים לזרום לאזור.
כתב רשת NBC מרטין פלטשר, המדווח כעת מחיפה, היה קרוב כדי שניות בודדות להיפגע מטיל שנורה לעבר מכוניתו. בסופו של דבר התפוצץ הטיל עשרות מטרים בלבד לפני המכונית. לו היתה המכונית נוסעת מעט מהר יותר, או יוצאת לדרך מספר שניות קודם לכן, היו פלטשר וצוות הצילום שלו נפגעים.
כתב NBC בריאן וויליאמס וכתב ABC צ'ארלס גיבסון, הוצבו בלבנון. כתבת NBC אן קורי מדווחת כעת מביירות. רשתות השידור האמריקניות מדווחות כי ההחלטה להיכנס לאזורי לחימה נותרה בחירה אישית של הכתב.
למעלה מ- 70 עיתונאים נהרגו במהלך סיקור המלחמה בעירק. בחודש ינואר האחרון, נפצע כתב רשת ABC, בוב וודרוף, כאשר רכב בו נסע עלה על מטען צד.
כתב רשת CBS לשעבר, דן ראד'ר דיווח מבגדד בימי מלחמת המפרץ הראשונה. ראד'ר זכור כעיתונאי המערבי הראשון שזכה לראיין את סדאם חוסיין מיד לאחר פלישת עירק כוויית.
אנקדוטה מעניינת: כתב NBC טום ברוקאו, שסיכן את חייו בכיסוי סכסוכים בין לאומיים ברחבי העולם, עמד בפני סכנת חיים דווקא כששב לארצו. כחלק ממתקפת האנטרקס שעברה על ארה"ב בשנת 2001, נשלחה לבורקאו מעטפה שהכילה אנטרקס. למזלו, נמנע ברוקאו מפתיחת המעטפה, אולם 2 עובדים אחרים ברשת הודבקו בנגיף.

תאריך:  21/07/2006   |   עודכן:  21/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הילה רפופורט
מזכירת המדינה האמריקנית הציגה תוכנית מדינית לפתרון המשבר בלבנון    עיקרי הנאום: הפסקת אש מהירה היא "הבטחת שווא"    "סוריה יודעת מה עליה לעשות"    "חיזבאללה הוא מקור הבעיה"    ביום א' תצא רייס למזה"ת
הילה רפופורט
תורמים הוליוודים נוספים: טום הנקס, אוון ווילסון, כריס רוק, בילי קריסטל, רוב ריינר ובט מידלר    סה"כ גייסה קלינטון 43 מיליון דולר    רשמית, מדובר בתרומות לקמפיין בחירתה מחדש של קלינטון לסנטורית מטעם מדינת ניו-יורק    בפועל: בכוונת קלינטון להתמודד על הנשיאות בשנת 2008
עידן יוסף
מועצת הרבנות הראשית לישראל תתכנס לראשונה בתולדותיה בחיפה ∙ הרבנים הראשיים מזהירים כי ה' עלול שלא לעזור לישראל אם ימצא בה "ערוות דבר"
עומר שיקלר
האלוף אודי אדם הדגיש כי הלחימה עשוייה להימשך עוד זמן רב    נסראללה אינו יעד הפעולה    צה"ל ממשיך לתקוף בלבנון
יונתן אוריך
ענקית האינטרנט העולמית גוגל משווקת בימים אלו שירות חדש ∙ מדובר במנוע החיפוש המוצלח של החברה, כאשר הפעם הדגש הוא על נגישות התוכן לכבדי ראייה ∙ גוגל היא החלוצה בתחום זה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il