X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"אל-ספיר" מוסר, כי צבא לבנון חשף רשת ריגול ישראלית החברים בה עסקו באיסוף מידע על חיזבאללה ובציון מטרות בלייזר לתקיפה ע"י חיל האוויר
▪  ▪  ▪

העיתון הלבנוני "אל-ספיר" מדווח הבוקר, כי מנהלת המודיעין בצבא לבנון חשפה אמש (21.7.06) רשת ריגול ישראלית שפעלה במשך שנים ארוכות בלבנון. על-פי הדיווח, אחד העצורים שמקורו מכפר בדרום לבנון, מסר מידע בחקירתו שהביא לחשיפת מספר תאים חשאיים שפעלו בדרום לבנון, בביירות, ובאל-דאחיה, השכונה הדרומית של ביירות, בה ממוקמות מפקדות חיזבאללה.
גורם ביטחוני לבנוני בכיר מסר ל"אל-ספיר", כי רשת זו דומה במאפייניה לרשת הריגול שפעלה תחת פיקודו של מחמוד ראפע ואשר נחשפה לא מזמן ע"י צבא לבנון. ברשות חברי הרשת נמצאו מכשירי קשר מתוחכמים וחלקם הודה בציון מטרות לתקיפה בשכונת אל-דאחיה באמצעות סמני לייזר עבור חיל האוויר הישראלי.
לדבריו, מחקירת העצורים עולה, כי ישראל הפעילה את מרבית החוליות הרדומות ארבעה ימים לפני פעולת החטיפה של שני חיילי צה"ל ע"י החיזבאללה. ישראל, לטענתו, ציידה את הסוכנים במכשירים לציון מטרות ותידרכה אותם לאסוף מידע על יעדי החיזבאללה בלבנון ובפרט באל-דאחיה.
אתר ידיעות אירני בשפה העברית דיווח השבוע (20.7.06), כי חיזבאללה עצר שמונה סוכנים ישראלים מהם ארבע נשים אשר עסקו בציון מטרות לחיל האוויר הישראלי ובאיסוף מידע עבור גורמי המודיעין בישראל. בתחילת יוני 2006 חשף צבא לבנון רשת ריגול מסועפת של ישראל שהופעלה בשנים האחרונות בפעולות חיסול של פעילים בכירים בארגוני הטרור הפלשתינים. החקירות העלו, ע"פ הודעת צבא לבנון, כי רשת הריגול שנחשפה הייתה קשורה למוסד הישראלי מזה מספר שנים, וכי חבריה ערכו אימונים בישראל ובמדינות נוספות. חברי הרשת צוידו באמצעי קשר מתקדמים וחשאיים, מפות מפורטות של יעדי החיסול, מסמכים מזויפים, תיקים בעלי דופן סתרים ומלקוד להעברת מסרים.

תאריך:  22/07/2006   |   עודכן:  22/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות
ענבל אביב
אמר: 13 גופות אנשי חיזבאללה שנהרגו בקרב ליד אביבים מוחזקות בידינו    יימשכו פעולות קרקעיות בלבנון    "אני רוצה לומר לחיילים ולמתנדבים: אני גאה בכם"
הילה רפופורט
מזכירת המדינה האמריקנית הציגה תוכנית מדינית לפתרון המשבר בלבנון    עיקרי הנאום: הפסקת אש מהירה היא "הבטחת שווא"    "סוריה יודעת מה עליה לעשות"    "חיזבאללה הוא מקור הבעיה"    ביום א' תצא רייס למזה"ת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il