X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
העיתון אל-שרק אל-אווסט מדווח, כי מזכירת המדינה האמריקנית תנסה במסעה באזור לקדם עסקת חבילה על הצבת כוח בינ"ל בלבנון העסקה כוללת גם דרישה מישראל לסגת מחוות שבעא ולשחרר את האסירים הערבים
▪  ▪  ▪

הפעילות המדינית בסוגיית המשבר בלבנון מואצת לקראת הגעתה של מזכירת המדינה קונדוליזה רייס בתחילת השבוע לסיור במזרח התיכון. אירן וסוריה, החוששות מפני פעולה צבאית רחבת היקף של צה"ל בלבנון שתיפגע אנושות בחיזבאללה, שינו את מדיניותן והן קוראות עתה בגלוי להתערבות בינלאומית לכפיית הפסקת אש מיידית.
העיתון אל-שרק אל-אווסט מוסר (23.7.06), כי מזכירת המדינה האמריקנית מביאה עימה באמתחתה תוכנית מדינית ליישוב המשבר הנוכחי בלבנון הכוללת את הסעיפים הבאים: לוח זמנים לנסיגה ישראלית מחוות שבעא, שחרור האסירים הערבים המוחזקים בכלא הישראלי, ופריסת כוחות בינלאומיים בדרום לבנון אשר יהיו בהם גם חיילים ממדינות ערביות.
הרחבת ההסדר המוצע גם לחוות שבעא ולאסירים הערבים, נועדה, לדברי מדינאים מערביים, לשמוט את הקרקע מתחת לטענות חיזבאללה בדבר הצידוק להמשך המאבק ולהוות תמורה מדינית עבור מדינות ערב, אשר ידרשו על-ידי ארה"ב לשלוח כוחות צבא לדרום לבנון. מצרים מסתייגת, לפי שעה, מלהשתתף בכוח בינלאומי, אך איננה דוחה על הסף אפשרות כזו.
ישראל אינה שוללת אפשרות לנסיגה מחוות שבעא. בשיחות שקיים ראש ממשלת ישראל, אהוד אולמרט בצרפת (14.6.06), אמר אולמרט לנשיא צרפת, ג'אק שיראק, כך לטענת גורמים צרפתים בכירים, ישראל תהיה מוכנה לסגת מחוות שבעא לאחר שלבנון תסדיר את תיחום אזור הגבול שלה עם סוריה ותכריז על ריבונותה באזור. על-פי הדיווח של עיתון אל-נהאר, אולמרט ביקש מהנשיא שיראק להפעיל לחץ על ממשלת לבנון לפרוס כוחות צבא בדרום לבנון בגבולה עם ישראל - כאשר זו תיסוג מחוות שבעא.
בהתייחסו לכוח הבינלאומי המוצע, מוסר העיתון וושינגטון פוסט, כי סד"כ הכוח המוצע יעמוד על 10 עד 20 אלף חיילים טורקיים וצרפתיים, בשלב בראשון, ויתכן שיכללו בו גם חיילים מאיטליה, ברזיל, פקיסטן, הודו וגרמניה. מקורות מערבים מסרו לעיתון אל-חיאת, הכוח הבינלאומי יוצב בנקודות פיקוח בגבול לבנון-סוריה כדי למנוע העברת סיוע צבאי לחיזבאללה. הסדר מעין זה, מתפרש בסוריה, כהפסד לחיזבאללה שיאבד את הקשר הישיר לדמשק ואת כוח ההרתעה שפיתח בשנים האחרונות. יתר על כן, חוששים בדמשק, כי היחלשותו של חיזבאללה עשויה להביא להסלמה פנימית בלבנון בין הפלגים השונים.

תאריך:  23/07/2006   |   עודכן:  23/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
הפעם הראשונה שישראל נכנעה למחבלים
יפעת גדות
המשקה הוא אחד המשקאות העשירים ביותר בחומרים נוגדי חמצון בתזונה
יואב יצחק
יהונתן וולסיוק, בן 21, מקיבוץ להב הוא ההרוג החמישי בקרב שהתנהל ביום חמישי במרון א-ראס    נחשב נעדר במשך 18 שעות    בגלל חילופי אש כבדים חילץ צה"ל את גופתו רק ביום שבת
יהונתן דחוח-הלוי
ארגוני הטרור הפלשתינים מכחישים הדיווחים אודות הסכמה שהושגה בין אבו מאזן להנייה להפסיק את שיגור הקסאמים לעבר ישראל - הג'יהאד האיסלאמי וגדודי אבו ריש: הגי'האד יימשך כבעבר
עידן יוסף
הקהילה היהודית מנחה את חבריה שלא לחבוש כיפות ולא לדבר בעברית בפומבי    קריקטורות אנטישמיות נגד אולמרט בעיתונות הנורבגית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il