X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בית החולים תל השומר מסר:

הרעה במצבו של אריאל שרון

חלה הרעה בתפקוד הכליות, באגירת נוזלי גופו וחלו שינויים לרעה ברקמת המוח לא נמסר האם קיימת סכנה קרובה לחייו עמרי וגלעד שרון מקפידים להימצא עימו
▪  ▪  ▪

החמרה במצבו הרפואי של ראש הממשלה לשעבר, אריאל שרון. בית החולים תל השומר מסר, כי ביומיים האחרונים חלה הרעה בתפקוד הכליות, ומאידך - באגירת נוזלי גופו. הנהלת בת החולים נמנעה ממתן חוות דעת פומבית, בשאלה האם במצב זה נשקפת סכנה קרובה לחייו של שרון.
בית החולים מסר רשמית, כי ביומיים האחרונים מסתמנת החמרה במצבו של שרון. "הרופאים המטפלים בראש הממשלה לשעבר מדווחים על הרעה בתפקוד הכלייתי ועימה צבירת נוזלים רבים בגופו. בדיקות מוח עוקבות מצביעות על שינויים שחלו ברקמת המוח".
בהודעה נאמר עוד, כי "רופאי בית החולים עורכים בדיקות נוספות על-מנת לאבחן במדויק את הגורם לשינוי במצבו של שרון ולטפל בהתאם. משפחת שרון מיודעת באופן שוטף ומלא במצבו ונמצאת בקביעות ליד מיטתו".
שרון, המאושפז בבית החולים תל השומר, מצוי בהשגחה צמודה הן של מיטב הרופאים, והן מצד בני משפחתו. בניו - עמרי וגלעד, ורעייתו של גלעד, מקפידים להימצא עימו ברציפות (בתורנות).
מקורבי המשפחה ומעט חברים המשיכו גם בשבועות האחרונים להגיע לבית החולים, במיוחד כדי לעודד את רוחם של שני הבנים וכלתו של שרון. הכניסה לחדרו של שרון אינה מתאפשרת, מכיוון שהוא מוחזק בבידוד מלא. גלעד ועמרי קיוו לשיפור במצבו של אביהם, אך כאמור, חלה הרעה במצבו של שרון.
ראש הממשלה לשעבר שרוי במצב של תרדמת מיום 4 בינואר 2006, לאחר שלקה באירוע מוחי קשה. הוא אושפז במשך כארבעה חודשים בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, ולאחר מכן הועבר לבית החולים תל השומר - לאישפוז במחלקה הסיעודית. העברתו בוצעה על-פי בקשת בניו ובשל הצורך בטיפול שיקומי. שני בניו משמשים עתה אפוטרופוסים, והם המאשרים ביצוע טיפולים או ניתוחים הנחוצים כדי למנוע החרפה נוספת.

תאריך:  23/07/2006   |   עודכן:  23/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל שמידברג
גורמים בכירים בממשל הסורי אמרו כי דמשק מוכנה להפעיל לחצים בכדי להגיע להפסקת אש בין ישראל לחיזבאללה    בדמשק מבהירים: "נעשה כן כל עוד מדובר ביוזמה כוללת להשגת שלום במזה"ת, אשר תכלול את החזרת רמת הגולן"    בארה"ב מיהרו להגיב: אין אנו מעוניינים"
עידן יוסף
בעקבות עלייה משמעותית במספר הפונים לקבלת סיוע נפשי מעמותת "עמך" פתח מרכז "עמך" קו חרום שמספרו 55 66 27 800 1
יואב יצחק
כך טוען שלמה פיוטרקובסקי בכתב הגנה שהגיש לבית המשפט בתגובה לתביעה שהגיש נגדו עו"ד יגאל ארנון    ארנון דורש להעביר לרשותו 1% ממניות סלקום
מתי טוכפלד
לפי שעה שומרים במרצ על חזית אחידה לפיה המערכה הצבאית בלבנון הכרחית, אך בכירים בתנועה מעריכים כי זה רק עניין של זמן עד שיתגברו הקולות מהשטח להביע עמדה נגד המלחמה.
עומר שיקלר
נפתרה הסוגיה המשפטית שעיכבה את העברת התקציב לבית החולים ביקור חולים    פתרון הבעיה מאפשר למדינה להעביר סיוע נוסף על סך 400 אלף ש"ח לטובת קופת הפירוק של בית החולים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il