X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
הכספים מיועדים להעברת מזון, תרופות מים, ולמימון טיפולים רפואיים בלבנון במהלך שלושת החודשים הקרובים ראש מחלקת הסיוע ההומניטארי באו"ם: "ישראל הבטיחה לקיים מסדרון בטוח להעברת סיוע"
▪  ▪  ▪

ראש מחלקת הסיוע ההומניטארי באומות המאוחדות, ג'אן אגלנד, פנה למדינות העולם (יום ב', 24.7.06) על-מנת לגייס סכום של 150 מיליון דולרים לצורך העברת סיוע הומניטארי לתושבי לבנון במהלך שלושת החודשים הקרובים. אגלנד אמר לעיתונאים בביירות, כי הסכום דרוש לתשלום עבור מזון, תרופות וטיפולים רפואיים, מים, ותשתיות סניטאריות.
במקביל, נשיא ארצות הברית, ג'ורג' בוש, הורה למסוקים וספינות אמריקניות לספק סיוע הומניטארי ללבנון. כך מדווחת סוכנות הידיעות AP.
"בהתאם להוראת הנשיא בוש, סיוע הומניטארי יחל להגיע ללבנון מחר באמצעות מסוקים וספינות", אמר דובר הבית הלבן, טוני סנואו.
"בין 500,000 ל- 800,000 אנשים נאלצו להימלט מבתיהם בגלל המשבר. חלקם עברו לקרובי משפחה, וחלקם למקלטים ציבוריים", נכתב בהודעה של האו"ם. אגלנד אמר כי ביקש ממשלת ישראל לאפשר "מסדרון הומניטארי" להעברת סיוע ללבנון באמצעות ספינות שצפויות להיכנס לנמל הצפוני בטריפולי ולנמל בדרום לבנון, אשר הופצץ במהלך התקיפות של צה"ל בשטח.
"אני מקווה כי עוד במהלך השבוע נראה התקדמות אמיתית בשטח. יש סיבה לתסכולם של הלבנונים", אמר אגלנד. באו"ם בקשו מישראל לאבטיח כי אותם ספינות יגיעו בשלום לנמלים בלבנון. "אנו מאוד מודאגים ממצבם של תושבי דרום לבנון. הם נמצאים ממש בקו האש והם מתקשים להתפנות מן המקום", הוסיף.
מאות אלפי פליטים נמלטו מאזורים שיעיים בלבנון, וניסו להתמקם באזורים צפוניים יותר. נציגי האו"ם סיכמו כי 100 משאיות יובילו סיוע הומניטארי למדינה, ואגלנד אמר כי כבר ביום רביעי צפויות לצאת המשאיות הראשונות בדרכן לטיירה. משלוח מטעם הצלב האדום הבינלאומי צפוי היה להתקבל היום בלבנון, אולם תקיפות צה"ל הפכו את המקום למסוכן מאוד.
"רק אם האש תיפסק נוכל להעביר סיוע לתושבים", הוסיף אגלנד ואמר כי ישראל הבטיחה לקיים מסדרון להעברת סיוע הומניטארי ללבנון דרך הגבול הצפוני.

תאריך:  24/07/2006   |   עודכן:  24/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל שמידברג
אחרי שבוע, נמשכים החיפושים אחר כ-200 נעדרים באינדונזיה    כוחות החילוץ: "אין בידינו מכשור מתאים לחילוץ גופות מן הים"
מתן פריידין
בג"צ דחה עתירות שהגישו שלושה עצורים המשתייכים לתנועת החמאס ומוחזקים במעצר מנהלי    העותרים טענו כי יש לשחררם שכן אינם מואשמים בפעילות צבאית אלא ארגונית    השופטים הורו להותיר את העצורים במעצר, אך מתחו ביקורת על התנהלות השב"כ
יואב יצחק
רובינשטיין מציע למנות את מאיר שמגר לנשיא זמני    "אני כותב דברים אלה לא בלב קל, אך הדאגה לשלטון החוק ולתקינות עבודתה של הערכאה השיפוטית העליונה היא שמדריכה אותי"
אריאל שמידברג
מספר מדינות, ביניהן בריטניה ויפן, שיגרו איגרת לשלוחת מועצת הביטחון של האו"ם בז'נבה, בה הן מציעות לחתום על אמנה לפיה יתחייבו המדינות החתומות להרחיק אמצעי לחימה בעלי עוצמה חזקה מדי טרוריסטים ופעילי גרילה
טל בן יוסף
עובדי יצרנית הרכב יונדאי הקוריאנית המשביתים את פסי הייצור אילצו את החברה להודיע על הפסקת ייצוא המכוניות    לא צפויים שיבושים בהספקת המכוניות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il