X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ועדת המשנה לבחינת הטיפול במפונים ביקרה בקהילת מפוני צפון השומרון ח"כ אוריאל: "התקדמות איטית מאוד ח"כ אלדד: "הבעייה שיש וויכוחים בין משרדי הממשלה" ואילו ח"כ דותן: "שיפור מגמה רציני"
▪  ▪  ▪

ועדת המשנה של ועדת הביקורת של הכנסת לטיפול במפונים, סיירה היום (ב' 24.7.06) ביד חנה אצל קהילת מפוני צפון השומרון. חברי הוועדה התכנסו לדיון במועצה האזורית עמק חפר בהשתתפות ראש המועצה, נציגי משרדי הממשלה ואנשי מנהלת סל"ע.
יו"ר הוועדה, ח"כ עמירה דותן אמרה בדיון כי "ישנו שיפור מגמה רציני בעבודה מנהלת סל"ע ואני מברכת על כך. יחד עם זאת, תמשיך הוועדה לעקוב אחר עבודת גורמי הממשלה והגופים השונים על-מנת שתהיה חלוקת אחריות ברורה בנושאים המטופלים בין הגופים השונים".
לדבריה, "המטרה היא להאיץ את פיתרון הבעיות שהוצגו בדיון כגון בניית מבנה הקבע וחיזוקה החברתית כלכלי של הקהילה".
שבעה התקפי לב ושלושה מקרי סרטן
יו"ר סיעת איחוד לאומי-מפד"ל, ח"כ אורי אריאל, חבר ועדת נוסף אמר ל- Nfc כי "שנה אחרי הגירוש ולצערנו הרב אין עדיין הסכם לגבי התחלת הבנייה. אמנם, יש הרבה הבטחות ויש התקדמות איטית מאוד אבל עדיין לא עושים הרבה ולא עושים מספיק.
ח"כ אריאל סיפר כי אלה אנשים ששיתפו פעולה עם הממשלה והם עדיין סובלים סבל רב. "בזמן האחרון שבעה אנשים סבלו מהתקפי לב והתגלו שלושה מקרים של גילוי סרטן. סביר להניח שקשר בין זה לבין לחץ".
"שתקנו ונתנו למשרדי הממשלה לבוא בדברים אחד עם השני"
חבר ועדה נוסף, ח"כ אריה אלדד טען בשיחה ל- Nfc כי יחסית לאתרי קרוואנים אחרים, האתר ביד חנה הוא יחסית בסדר. "חלק גדול מהבעיות נובעות מוויכוחים בין משרדי הממשלה השונים עבודות הפיתוח לא הושלמו ויש בעיות ביורוקרטיות בין משרדי ממשלה שונים שחתמו על הסכם ההעתקה מחומש ליד חנה ומשרדי הממשלה גורמים לכך שגם לאחר שנה האנשים עוד אין להם אישור לבנות את בתי הקבע שלהם".
ח"כ אלדד סיפר כי "הרבה רגעים היום שתקנו ונתנו למשרדי הממשלה השונים לבוא בדברים אחד עם השני להסביר את העניינים. עושה רושם שהמשרדים הללו לא מדברים אחד עם השני במגמה לפתור. מי שנפגע זה אותם אנשים שנעקרו מבתיהם. כולם רוצים לשקם את החיים והם די תקועים ואני מקווה שהיום נפתחו כמה מסלולים".

תאריך:  24/07/2006   |   עודכן:  25/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
הוועדה לבחירת שופטים קיבלה שורה של החלטות שנועדו להסדיר הליכי בחירת שופטים    השר רמון הודיע כי הוא יבטל את כלל 12 לתקנות השופטים המחיל סודיות על דיונים בבית הדין המשמעתי לשופטים
ענבל אביב
לקוחות הבנקים: לאומי, פועלים, דיסקונט ואיגוד יוכלו למשוך עד 600 שקלים בתמורה להמחאה אישית בסניפי הדואר
עומר שיקלר
גורמי צה"ל מאשרים כי חיילים נפגעו מירי מסוקי צה"ל לעבר מחבלים    גורם בחיל האוויר: המסוק ככל הנראה לא נפגע מאש החיזבאללה    פועלים להשמדת מוצבי חיזבאללה בקירבת הגבול
עומר שיקלר
בבנק ישראל מדגישים: על-רקע האירועים הביטחוניים גברה הערכת הסיכון של המשק הישראלי    הסיכון האינפלציוני, מחייב הידוק מוניטרי מסוים
אריאל שמידברג
הכספים מיועדים להעברת מזון, תרופות מים, ולמימון טיפולים רפואיים בלבנון במהלך שלושת החודשים הקרובים    ראש מחלקת הסיוע ההומניטארי באו"ם: "ישראל הבטיחה לקיים מסדרון בטוח להעברת סיוע"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il