X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
מזכ"ל החיזבאללה מאיים לירות רקטות ארוכות טווח אל מעבר לעיר חיפה בנאום ברשת "אל מנאר" אמר כי קיימת מזימה אמריקנית-ישראלית ל"מזרח תיכון חדש"
▪  ▪  ▪

מזכ"ל החיזבאללה, חסן נסראללה, מאיים כי המתקפה בת השבועיים של ישראל נגד לבנון הינה חלק ממזימה ישראלית-אמריקנית ליצירת "מזרח תיכון חדש".
השייח' נסראללה השתמש במושג זה עליו חזרה שוב ושוב מזכירת המדינה האמריקנית, קונדוליזה רייס, במהלך ביקורה באיזור. הדברים נאמרו במסגרת נאום שנשא הלילה (ד', 26.7.06) ברשת הטלוויזיה "אל מנאר" ושודר בשידור חי גם ב"אל ג'זירה". נסראללה נראה בצילום כשהוא חיוור.
מזכ"ל החיזבאלה גם הבטיח שאנשיו יחלו מעתה לירות רקטות ארוכות טווח אל עומק ישראל, מעבר לעיר הנמל הצפונית חיפה, שסבלה ממאות מטחי קטיושות ששיגר חיזבאללה.
לדבריו, עיתוי הכניסה ל"שלב חדש" זה של מלחמה עם ישראל ייקבע על-ידי ארגונו, מבלי להתחשב בתגובה הישראלית - תהא אשר תהא. הוא הוסיף כי הירי על ישראל יימשך בכל מחיר, אף במחיר המשך פלישה ישראלית לדרום לבנון. עם זאת, הוא הביע הסכמה עקרונית לנהל מו"מ על הפסקת הלחימה בלבנון, אך הצהיר כי ארגונו לא יסכים להפסקת אש בתנאים משפילים.
נסראללה גם אמר שישראל תיכננה לתקוף את כוחותיו בדרום לבנון בחודש אוקטובר הקרוב, והמתינה לאמתלה שתוביל אותה לכך, אך איבדה את גורם ההפתעה לאחר חטיפת שני החיילים הישראלים ב-12 ביולי ללבנון.
"בהערכה האמריקנית והציונית, יש מכשולים למזרח תיכון חדש. במזרח תיכון החדש, הגורם הפלשתין צריך להיות מחוסל", אמר בנאום בן 28 דקות, ששודר גם בערוצי הלוויין הלבנוניים.
"במזרח התיכון החדש, אין מקום לכל תנועת התנגדות. תנועות ההתנגדות בפלשתין ובלבנון חייבות להיות מסולקות", הוסיף מזכ"ל חיזבאללה.
תאריך:  26/07/2006   |   עודכן:  26/07/2006
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן ליבוביץ
גירעון של 3.5 מיליון ש"ח גרם להוצאת 48 עובדי המתנ"ס היחיד באופקים לחופשה ללא תשלום וכך למעשה נסגר המתנ"ס    ועדת החינוך של הכנסת דנה בנושא    ח"כ מלכיאור: "אדאג לפתיחה מחודשת של המתנ"ס היחיד באופקים"
גיא גרימלנד
המדובר בפרמיה של 33% על מחיר הסגירה של מרקורי בוול סטריט ∙ מרק הרד, מנכ"ל HP: היום אנחנו מאחדים שני כוחות עסקיים שהינם מובילי שוק
רותה קופפר
"הבמה האחורית" עם מני פאר, מגזין לגיל הזהב עם גדעון רייכר ו"המהפכנים" של קובי אריאלי לא ישודרו    נראה כי הצעד נועד ללחוץ על הרשות השנייה להעניק הקלות לקשת
שלומי דיאז
אבי יוחנן מנהל את אחת החברות הגדולות במשק    יואשם הבוקר בהצתה, קשירת קשר לביצוע פשע ואיומים    נעצר בשבוע שעבר בעקבות חשד כי שלח אנשים לפגוע בציוד של מתחרים
שלומי דיאז
כוח משטרה הפריד בין הניצים    ארבעה עוכבו לחקירה    משטרת שפרעם תחקור את המואזין במסגד לאחר שאזרח התלונן כי הסית נגד המדינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il