X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם מטרנה
▪  ▪  ▪

מטרנה חונכת קטגוריה חדשה בתחום המשקאות בישראל
ומשיקה את "מטרנה BIG" אבקה ייחודית להכנת משקה חלב בטעמי שוקו, בננה ותות בריא ומועשר, להכנה על בסיס מים המיועד לפעוטות וילדים בגילאי שנתיים וחצי עד שש.
מטרנה BIG, מכיל 23 ויטמינים ומינרלים, חיידקים פרוביוטיים BIO הנו מופחת סוכר, ומכיל 0% שומן.
המהלך יתוקשר, בהשקעה של כ-5 מיליון שקל ילווה בקמפיין טלוויזיה, שילוט חוצות, עיתונות ואינטרנט, תחת הסיסמה
"השוקו הראשון שלי - שוקו בריא לילדים".
חברת מעבדות מטרנה, חברת מזון התינוקות המובילה בישראל, חונכת קטגוריה חדשה בישראל בתחום מזון לפעוטות ולילדים, ומשיקה את "מטרנה BIG" -
אבקה ייחודית להכנת משקה חלב מועשר ובריא בטעמים שוקו, בננה ותות, הפונה לקהל צרכנים חדש לחברה: ילדים בגילאי 2.5 עד 6 שנים.
מטרנה BIG מכיל 23 ויטמינים ומינרלים, חיידקים פרוביוטיים BIO , הינו מופחת סוכר ו 0 % שומן, ומשווק תחת הקוסנפט "השוקו הראשון - שוקו בריא לילדים".
בהשקת מטרנה BIG מייצרת חברת מעבדות מטרנה קטגוריה חדשה בתחום המשקאות בישראל, שמוערכת להגיע לשווי כ- 12 מיליון שקל בשלוש השנים הקרובות.
השקת מטרנה BIG, בהשקעה של כ-5 מיליון שקל, תלווה בקמפיין פרסום באמצעות JWT בטלוויזיה(רכישת מדיה - טופ מדיה), שילוט חוצות, עיתונות ואינטרנט, תחת הסיסמה "השוקו הכי בריא שיש". כמו כן תלווה ההשקה בפעילות קד"מ רחבה - דיוור ייעודי לאימהות מועדון מטרנה, דיול והטעמות בנקודות המכירה, פעילות ממוקדת מול עמותת הדיאטניות ע.ת.י.ד ועוד.
גלי ניר, סמנכל"ית שיווק מטרנה: "מבדיקות שערכנו זיהינו צורך של הורים במשקה בריא בכניסת הילדים לעולם המשקאות הממותקים, בכדי להמשיך לספק לילדיהם תזונה מאוזנת ומבוקרת, ע"י המשך שליטה מסוים על צריכת המזון היומית שלהם. השקת מטרנה BIG הנה מהלך של הגדרת קטגוריה חדשה וחדשנית במטרנה של משקאות לקהל יעד חדש שלא פעלנו מולו עד כה: מטרנה BIG מביאה את הבריאות לעולם הטעם, ומספקת פתרון תזונתי המשכי לקהל הילדים אשר סיים או עומד לסיים את השימוש בתחליפי החלב של שלב 3. המטרה שלנו להרחיב את הקטגוריה ולהגיע לקהל צרכנים רחב החל מגיל 2.5 שנים עד 6 שנים ובכלל".
סדרת המוצרים החדשה של מטרנה BIG פותחה במעבדות מטרנה, ומציעה משקה בריא, מזין וטעים בטעמי שוקו, תות ובננה המהווה השלמה תזונתית לתפריט היומי של הילד.
אריזות המוצר
מטרנה תשווק את מטרנה BIG באריזות של 450 גרם, כאשר אבקת המשקה מכילה חלב ולצורך הכנתו יש להוסיף מים בלבד.
לראשונה בישראל מעוצבות אריזות מוצרי מזון בדמויות מקוריות של DISNEY - פו הדוב, טיגר ורו.
פטריסיה להי-אנגל, מנהלת סחר ושיווק - דיסני ישראל: "השמנה בקרב ילדים הפכה להיות בעיה בריאותית משמעותית בעולם המערבי. חטיבת מוצרי הצריכה של דיסני התחייבה, כחלק מאסטרטגיה עולמית לקדם תזונה בריאה לילדים. בכוונתינו לקדם יוזמות של מוצרי מזון ומשקאות בריאים חדשים. במקביל, דיסני תבחן את פורטפוליו המוצרים הקיימים לפי קריטריונים של ערך תזונתי ואנרגטי ותקבע, לפי הצורך, הגדרות מחודשות של גודל המנות או של רשימת המרכיבים.
בישראל, דיסני בחרה במטרנה ביג כמוצר הראשון לפורטפוליו הבריאותי החדש. אריזות מטרנה ביג עוצבו על-פי השפה הויזואלית החדשה של דיסני למיתוג מזון בעל ערך מוסף בריאותי - BETTER FOR YOU".
אורלי רגב, מנהלת תחום בכירה במטרנה: "ממחקר שפורסם בארה"ב על-ידי איגוד הדיאטניות, עולה כי הרגלי האכילה של ילדים בגילאי 2-6 שנים אינם מאוזנים, בשל כך, 10.4% מהילדים בגילאים אלה סובלים מעודף משקל ומעלייה בשכיחות של אנמיה ועששת. השקת מטרנה BIG מאפשרת פתרון תזונתי זמין, טעים ומהיר להכנה.
בקבוצות מיקוד שעשינו בקרב הורים לילדים בגילאי 2.5-4 שנים, זיהינו צורך חזק שחזר על עצמו בקרב ההורים לפיתוח משקה שוקו בריא, שיכיל כמות פחותה משמעותית של סוכר ויספק השלמה תזונתית נאותה לתפריט היומי של הילדים".
אורלי פיינה, דיאטנית קלינית ומנהלת מדעית של מעבדות מטרנה: "מטרנה BIG, משלבת בתוכה את "הנוסחה המשולשת" התורמת להתפתחות, חיסוניות ועיכול.
הרכיב הפרוביוטי (BIO חיידקים מסוג ביפידוס) התורמים לחיזוק ההגנה הטבעית של הגוף, סידן וברזל החיוניים להתפתחות הילד וכן סיבים תזונתיים התורמים לפעילות תקינה של מערכת העיכול ולתחושת שובע לאורך זמן". כמו כן, במטרנה ביג כ - 13 ויטמינים ומינרלים שהנם ייחודיים למטרנה ביג ואינם קיימים במשקאות שוקו ומשקאות חלב אחרים הפונים לקהל יעד של 2.5- 6 שנים. מטרנה ביג הנו מופחת סוכר ומכיל 0% שומן - בשורות משמחות בהחלט להורים המוטרדים מאיכות התזונה של ילדיהם".
מטרנה BIG תשווק במחיר אטרקטיבי לצרכן: עלות כוס משקה מטרנה BIG 200 מ"ל זהה למחיר כוס שוקו המוכן מאבקה על בסיס חלב 200 מ"ל, וזולה בכ-80% מכוס משקה שוקו קנוי המשווק בבקבוקים של 2 ליטר.
מחיר מומלץ של מטרנה BIG 450 גרם: 25 ש"ח
אודות מטרנה
חברת מעבדות מטרנה נוסדה ב- 1981, כחברת בת למוצרי מעברות בע"מ שבבעלות קיבוץ מעברות. במהלך השנים האחרונות, ביססה חברת מטרנה את מעמדה כחברה המובילה את השוק הישראלי בתחום מזון התינוקות. בשנה האחרונה מטרנה היא המותג הנמכר ביותר בישראל עם נתח שוק של כ 56% בתחום תחליפי חלב אם ונתח שוק של כ 52% בתחום הדייסות. נתון המעיד על אמון הציבור בחברה ובאיכות מוצריה. לאחרונה קיבלה החברה את תו אמון הציבור.
לפרטים נוספים: חלי גיא / יפה אפרתי יחסי ציבור 6129010-03

תאריך:  26/07/2006   |   עודכן:  26/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עפרה שלו
זהו הניסיון האחרון של גוגל להילחם בתופעת הונאות ההקלקה - הקלקות סרק על מודעות, שנועדו לגרום נזק כספי למפרסמים    מדובר בהערכות של גוגל לגבי הנתונים
ברוך לוי
פירמת ראיית החשבון והייעוץ Deloitte בריטמן אלמגור מציעה שירות חדש לטיפול במימוש זכויותיהם של מפעלים ועסקים שנפגעו כלכלית מהאירועים הביטחוניים
ברוך לוי
כך טוענים בהתאחדות קבלני השיפוצים    עם זאת נערכים בענף ל"תקופת השיפוצים הגדולה" שאחרי המלחמה    הערכה: היקף השיפוצים בעקבות נזקי המלחמה - כחמישה מיליארד שקלים
מחלקה ראשונה
מגייסת עובדי פיתוח, שיווק ומכירות בארץ ובעולם    משלימה את היערכותה מחדש במשכנה החדש בפתח תקוה
שלומי דיאז
החקירה תיערך ככל הנראה בבית הנשיא ושם יבקשו החוקרים לקבל לידיהם מספר ממצאים    החלה חקירת העובדת שהנשיא התלונן נגדה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il