X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הממשלה בשיתוף עם העמותות והקרנות הציבוריות יבטיחו אספקה מסודרת ומתואמת של מזון לישובי קו העימות על-פי הנחיית ראש הממשלה הממשלה תממן מחצית עלות המזון
▪  ▪  ▪

"הממשלה ביחד עם העמותות והקרנות הציבוריות צריכות להבטיח כי המזון יגיע בצורה מסודרת ומתואמת לכל מי שזקוק לו בישובי קו העימות". כך אמר מנכ"ל משרד ראש הממשלה, רענן דינור, בפגישה משותפת לנציגי הממשלה בראשותו ולנציגי הארגונים המספקים מזון לישובי קו העימות. הוא הודה לעמותות ולקרנות על תרומתן לחוסנו של העורף וביקשן להמשיך בפעולה זו.
דינור הודיע, כי על-פי הנחיית ראש הממשלה ושר הרווחה, אהוד אולמרט, הקצתה הממשלה, בשלב זה, תקציב של 4 מיליון שקל למזון.
בפגישה השתתפו מנכ"ל משרד הרווחה, משה שיאון, המשנה למנכ"ל מנחם וגשל, שעומד בראש המטה המשותף לממשלה ולמגזר השלישי למען תושבי קו העימות. כמו כן השתתפו נציגי העמותות והקרנות הראשיות שמשתפות פעולה בעניין זה: ארנון מנטבר מנכ"ל ג'וינט, ד"ר יצחק בריק מנכ"ל אשל, דודו זילברשלג מנכ"ל "ישראל ביחד", דבורה גנני מנכ"ל הקרן לידידות, מאיר אלמליח סמנכ"ל קרן סקטא רש"י.
בפגישה סוכם, כי המטה המשותף שהוקם במשרד הרווחה יבקש מדי יום ביומו את הדרישות והצרכים למזון בישובי קו העימות, ויקבע את כמות המזון לכל ישוב. העמותות והקרנות הציבוריות יספקו את המזון והממשלה תממן מחצית העלות של הארוחות וסלי המזון.
העמותות יספקו את המזון על-פי תקן שיקבע משרד הרווחה וימשיכו לממן מחצית מעלות המזון. לפי הסיכום, לראשי הרשויות המקומיות תהיה מעתה כתובת אחת לבקשות בנושא המזון, והיא: מטה מחוז הצפון במשרד הרווחה.
על-פי הדרישות שנרשמו במטה המשותף יקבלו תושבי הצפון 20,000 ארוחות חמות ביום ויחולקו 10,000 סלי מזון בשבוע. קרן ידידות וקרן סקטא רשי יחלקו את המזון בכל יישובי הצפון חוץ מצפת וחצור שבהן יחלקו את המזון "מאיר פנים" ו"לתת". ארגון ג'וינט יתן מענה לזקנים בכל הישובים.

תאריך:  27/07/2006   |   עודכן:  27/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז נפגש לשיחת עידכון עם ראש אגף החקירות, ניצב יוחנן דנינו    המטרה העיקרית: המהלכים שיש לנקוט כדי להתקדם בחקירות
רונן ליבוביץ
ועדת משנה חדשה של ועדת חוץ וביטחון של הכנסת תבחן את ענייני הטיפול בעורף    ח"כ אילון שיעמוד בראש הוועדה אמר ל- Nfc כי "אנו במצב שמדינת ישראל לא עמדה בו אף פעם ואין ספק שחקיקה המתייחסת לשעת חרום מחייבת בחינה או שינוי"
יפעת גדות
מסכמת שבוע שלישי לפגיעה ברשתות החשמל בשל הלחימה בצפון
הילה רפופורט
בתגובה לדברי שר המשפטים רמון, אמר שר החוץ הגרמני פרנק-ולטר סטינמייר, כי ועדית רומא לא נתנה אור ירוק לישראל להמשיך בהתקפות בלבנון    שר החוץ האיטלקי מאסיו ד'אלמה יצא בימים הקרובים לשליחות דיפלומטית במזה"ת, שתכלול ביקור בירושלים ביום א'    ד'אלמה קרא לפריסת כוח רב לאומי בלבנון והתחייב לשלוח חיילים איטלקיים לכוח
רחלי אלפרוביץ-רוטנברג
בית המשפט המחוזי לנוער בנצרת הרשיע 3 קטינים אשר קשרו קשר לפעול נגד חיילי צה"ל גבול ישראל-סוריה ואף תכננו וניסו לפגוע בחייהם של החיילים, וגזר על שלושתם עונש של 9 שנות מאסר בפועל ועוד 36 חודשי מאסר על תנאי    בפסק דינו התעלם בית המשפט מהמלצת שירות המבחן לנוער שלא להרשיע את הנאשמים בכל העבירות ולא לגזור עליהם עונש מאסר בפועל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il