X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מדובר בחברת סטארט-אפ, המפתחת טכנולוגיה למדידות מקצועיות מנכ"ל טרגטק: מדובר בפריצת דרך בתחום המדידות והסקירות בענפי האדריכלות, השמאות והבנייה
▪  ▪  ▪

חברת הסטארט-אפ EZ2CAD, המפתחת טכנולוגיה למדידה מקצועית והדמייה תלת מימדית, גייסה בסבב seed ראשון 450 אלף דולר מחממת טרגטק בנתניה ומקבוצת המשקיעים סטאטרטווסט (2006), המשקיעה בחממה.
מטרגטק נמסר, כי הטכנולוגיה הייחודית של חברת EZ2CAD מיושמת בפיתוח מערכת למדידות גיאודזיות, באמצעותה יכול מודד מקצועי או ארכיטקט לקבל בעלות נמוכה קריאת נתונים והצגה בזמן אמת של מודל תלת מימדי של המבנה או החלל. עוד נמסר, כי למערכת שפותחה, ה-Quick Surveyor, יש יתרונות ביצועיים על הציוד המשמש כיום את המודדים: היא מותאמת למדידה במקומות צרים, בהם כושלות מערכות ה- GPS, המבוססות על קליטת לוויינים, ומאפשרת מדידה "מעבר לפינה", שאינה מתאפשרת במערכות מדידה מבוססות לייזר. אב-טיפוס ראשוני של המכשיר נוסה בהצלחה, והפיתוח בשנתיים הקרובות יתרכז בבניית מוצרים ומערכות עבור ארכיטקטים ועבור מודדים.
חברת EZ2CAD הוקמה בידי חיים אש, מהנדס תוכנה ואדריכל, מומחה בתכנון ערים, וצוות מקצועי של מתכנתים ומהנדסי מערכות. יוסי בירן, מנכ"ל החברה, ייסד וניהל את YET, חברה ישראלית-יפנית בתחום בקרים למנועים חשמליים ורובוטים. לדבריו, "השוק העולמי למערכות מדידה גיאודזיות מקצועיות בארה"ב עמד על 3.2 מיליארד דולר ב-2003, וצפוי לגדול לכ-5.2 מיליארד דולר ב-2008.
הטכנולוגיה החדשנית שמביאה EZ2CAD צפויה להשתלב בכלי המדידה החדשניים, ולהעניק למודדים פתרונות נוחים לבעיות מדידה קשות. נגזרת נוספת אליו פונה המכשיר הוא הארכיטקטים, שייעזרו ב-QuickSurveyor למדידות וסקיצות של עיצוב ותכנון בתים ומבנים".
עזריאל קדים, מנכ"ל טרגטק, ציין, כי "EZ2CAD היא הזדמנות השקעה נדירה עבורנו. מדובר בחברת תוכנה שהוקמה על-ידי אנשי מקצוע עם קבלות, מומחים בתחום הנדסה וגיאודזיה, שפיתחו טכנולוגיה ייחודית, המהווה פריצת דרך בתחום המדידות והסקירות בענפי האדריכלות, השמאות והבנייה. כבר בשלב מוקדם זה זיהינו את הפוטנציאל הטמון בחדשנות של EZ2CAD, ולכן בחרנו להוביל את סבב ההשקעה הראשון בחברה".
יצוין כי חממת טרגטק הופרטה בשנת 2003, ופועלת כיום במסגרת תוכנית החממות הטכנולוגיות של משרד המדען הראשי. קרן סטארטווסט (2006) מנהלת ומפעילה את החממה בזיכיון של משרד המדען. במסגרת החממה פעילות מספר חברות בתחומים שונים: מדעי החיים, תקשורת, טכנולוגיית מידע וכימיה.

תאריך:  30/07/2006   |   עודכן:  30/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
מנכ"ל בזק, יעקב גלברד: זו הבעת אמון בחברה וביכולתה לספק פרויקט במורכבות הנדסית ותפעולית בסדר גודל כזה
ברוך לוי
שר התמ"ת, אלי ישי: חובתה של הממשלה לתת לסולידאריות עם תושבי הצפון - עובדים ומעבידים כאחד - ביטוי מעשי בדמות תשלום שכר ומתן פיצוי, ולא להסתפק בהצהרות בלבד
שלומי דיאז
גופתו של ד"ר דניאל יעקובי נמצאה בתא מטען ליד עבוש    צה"ל לכד 15 פלשתינים, שחלקם, על-פי החשד, מעורבים ברצח
מירב לוי
כך מתריע יו"ר הסתדרות הגמלאים בעקבות סיור בצפון    לקו החם מגיעות אלפי פניות על קשיים כלכליים וחרדות
רונן ליבוביץ
ח"כ שנלר הגיש תלונה במשטרה נגד ח"כ ברכה בחשד להסתה    לפי טענתו, התלונה הוגשה לאחר ששמע בדבריו של ח"כ ברכה הצהרות הגובלות בעברות של עידוד לטרור ולהסתה    מלשכתו של ח"כ ברכה נמסר: "ח"כ שנלר מחפש אליבי לטבח"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il