X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך עולה מהדוח השנתי שמפרסמת UKTI - הזרוע למסחר והשקעות של ממשלת בריטניה, לשנים 2005-2006. לפי הדוח, 13 חברות ישראליות פתחו סניפים בבריטניה במהלך 2006, ויצרו 143 מקומות עבודה חדשים
▪  ▪  ▪

בריטניה שומרת על מעמדה כיעד המרכזי להשקעות באירופה. כך עולה מהדוח השנתי של הזרוע למסחר והשקעות (UKTI) של בריטניה, שמתפרסם בימים אלה. הדוח סוקר את ההשקעות בבריטניה שביצעו חברות ממדינות שונות בעולם.
לפי הדוח, המשקיעה הגדולה ביותר בבריטניה היא ארה"ב. 445 השקעות בפרויקטים חדשים היו של חברות אמריקניות, ואלה יצרו 24,455 מקומות עבודה חדשים. מדינות נוספות שמובילות בהשקעות לבריטניה הן יפן, לה 84 השקעות חדשות, קנדה עם 75, גרמניה עם 67 וצרפת עם 59 השקעות בבריטניה השנה.
סך הכל עלה מספר ההשקעות החדשות בבריטניה השנה מ-1,066 ל-1,220. ההשקעות החדשות יצרו 34,077 מקומות עבודה חדשים בבריטניה. כמו כן החלו השנה בבריטניה 164 פרויקטים חדשים בתחומי המחקר והפיתוח - עליה של 62% לעומת השנה שעברה.
מרגרט בקט, שרת החוץ: "הדוח מראה כי בריטניה ממשיכה להיות הבחירה המועדפת להשקעות באירופה עבור משקיעים מכל העולם. המשרות החדשות שנוצרו הודות להשקעות אלה תורמות לשגשוג הכלכלי בבריטניה. אולם בעולם של אתגרים גלובליים אין מקום לשאננות. אנו חיים ועובדים בכלכלה גלובלית עם תחרות בינלאומית הולכת וגוברת. המתחרים שלנו מגבירים מאמצים, ואנו חייבים להתחדש כל הזמן, ולהיות אטרקטיביים למשקיעים".
עליה בהשקעות של חברות ישראליות בבריטניה
מהדוח עולה, כי בשנה החולפת בחרו 13 חברות ומשקיעים מישראל להשקיע בבריטניה, לעומת 5 בלבד בשנה הקודמת. בכך עברה ישראל מדינות כמו סינגפור, פולין ואפילו רוסיה. ההשקעות מישראל תרמו לשוק העבודה בבריטניה 143 משרות חדשות. מדובר בגידול של כ-30% במספר המשרות שיצרו השקעות ישראליות לעומת השנה הקודמת.
פיטר סטפנסון, הנספח המסחרי של שגרירות בריטניה בישראל, אמר: "ממשלת בריטניה, באמצעות UKTI, עושה מאמצים רבים לסייע למשקיעים מכל העולם להתבסס בבריטניה. אנו שמחים מהגידול שחל השנה במספר ההשקעות של חברות ישראליות ובכלל, ומקווים שמגמה זו תימשך גם בשנים הבאות. אנשי UKTI, הזרוע למסחר ולהשקעות, עומדים כל העת לרשות היזמים הישראלים ושמחים לסייע במידע, קשרים ובכל שאלה ובקשה במהלך התהליך המורכב והמרתק של הקמת עסק בבריטניה".
יצוין כי UKTI היא הזרוע המסחרית של ממשלת בריטניה לעידוד השקעות פנים, המספקת מכלול שירותים לחברות בריטיות, המעורבות בקשרי מסחר מחוץ לבריטניה, ולחברות זרות, אשר מעונינות לפעול בבריטניה. הנדבך המרכזי בפעילות UKTI הוא להדגיש בפני משקיעים פוטנציאליים את יתרונותיה של בריטניה כיעד האטרקטיבי ביותר באירופה להשקעות. UKTI מזהה את המשקיעים הפוטנציאליים, פונה אליהם ומסייעת בכל האספקטים הקשורים בהתמקמות והתבססות בבריטניה. UKTI פועלת בישראל החל משנת 2003.

תאריך:  30/07/2006   |   עודכן:  30/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל בן יוסף
משרד התחבורה הודיע כי נהגים מחוייבים מעתה להצטלם מחדש כתנאי לחידוש רישיון נהיגה
עומר שיקלר
בית המשפט העליון הורה בהחלטה עקרונית על עיכוב הליכי הוצאה לפועל המתנהלים כנגד לקוחות שנתבעו על-ידי חברת BGA
ברוך לוי
יו"ר איגוד המוסכים בחיפה והצפון: הממשלה והאוצר נוהגים בשרירות לב, כאשר הם נמנעים מלהכריז על מצב חירום. ההחלטות שהתקבלו עד כה לא מספקות. מדובר כאן בפרנסה של אלפי משפחות הנמצאות בחוסר ודאות כלכלי בלתי נסבל
ברוך לוי
בגלל המלחמה הופסק הטיפול במכולות הריקות, ובשל כך לא נותר מקום פנוי לפריקת המשאיות הרבות, אשר נשארו עמוסות בנמלים
מירב לוי
95 אוקטן יעלה מהחודש הבא 6.40 ש"ח לליטר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il