X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ארגון "זוכרות" מאשים את ממשלת ישראל בליבוי האש בלבנון ובפגיעה באזרחים לבנונים - הארגון קורא לממשלה לשנות כיוון ולהכיר בזכות השיבה של הפליטים הפלשתינים כדרך היחידה לישוב הסכסוך.
▪  ▪  ▪

ארגון "זוכרות", ששם לו למטרה להביא "להכרה בחוב המוסרי על העוול שגרמו המדינה ומוסדותיה לעם הפלשתיני", תוקף את מדיניות ממשלת ישראל ומציע פתרון מדיני לסכסוך שיתבסס על שיבת הפליטים הפלשתינים לבתיהם בשטח ישראל.
במסגרת חתירתו ל"שינוי תודעה בציבור היהודי" מקיים הארגון פעילות להנצחת מקומות ישוב פלשתינים אשר יושבו לאחר שנת 1948 על-ידי יהודים. מדי יום שישי נערכים סיורים מודרכים ביפו שכותרתם "עלייתה ונפילתה של יפו הערבית, ולמה אנחנו לא יודעים על זה כלום?".
בהודעה שפורסמה באתר האינטרנט של "זוכרות", הארגון קובע כי "אין ספק שישראל מלבה את האש (בלבנון) בהפעילה כוח אלים בלתי פרופורציונאלי בעליל וגורמת למרב הקורבנות, רובם אזרחים שאינם משתתפים בקרבות" וכי "הפוליטיקה הישראלית מונעת בימים אלה ע"י צורך בנקמה... מדובר בשיקום תחושת הלאומנות הגברית-שוביניסטית-מיליטריסטית שנפגעה עם לקיחתם בשבי של חיילי צה"ל בדרום ובצפון".
את שורש הסכסוך רואה "זוכרות" ב"נכבה הפלשתינית שהתרחשה ב-1948... (שכן) כינונה של המדינה היהודית התרחש במחיר עקירה של רוב הפלשתינים מבתיהם, הרס רוב יישוביהם והפיכתם לפליטים. עד היום כ-70% מהפלשתינים הם פליטים בארצם או בגולה". הארגון סבור, כי "היהודים בישראל, חייבים לקחת אחריות על חלקם בנכבה הפלשתינית ולהכיר בזכות השיבה של הפליטים הפלשתינים" וכי "ללא צעדים אלה, אין כל סיכוי להשגת שלום אמיתי בינינו לבין שכנינו".

תאריך:  31/07/2006   |   עודכן:  31/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הילה רפופורט
מחלקת המדינה: ישראל תאפשר חקירה יסודית של ההפצצה בכנא    במקביל תאפשר "חלון זמן" של 24 שעות שיעניק הזדמנות לאזרחי דרום לבנון להתפנות בביטחה
הילה רפופורט
שתי טיסות אמריקניות העבירות בימים האחרונים טילים לישראל, כשהן עוצרות לתדלוק בנמל תעופה אזרחי בסקוטלנד    לבריטים לא דווח כי מדובר בטילים    בוש התנצל על התקרית
הילה רפופורט
בראיון לתקשורת הבריטית אמר אביו של החייל אשר נחטף על-ידי החיזבאללה, כי הפסקת אש תביא לפתיחת מו"מ לשחרור בנו    גולדווסר השתתף בהפגנת תמיכה בישראל שהתקיימה במנצ'סטר, אנגליה    "אני נואש לקבל אות חיים"
עומר שיקלר
רא"ל חלוץ חש ברע ביום שישי ועבר סידרת בדיקות בבית החולים    בשעות הערב של יום א' חזר להמשך הבדיקות    יקבל טיפול נוסף ביום ב'
אסף גדות
מחקר חדש חושף כי וירוסים, תולעים וסוסים טרויאנים חודרים ל-84% מהארגונים והחברות הגדולות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il