X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נציגי ההתאחדות נפגשו עם יו"ר הות"ת מנכ"ל המל"ג ונציגי משרד החינוך איתי שונשיין: לא ייתכן שסטודנט ששוכב במארב יהיה מוטרד אם יאשרו לו מועד בחינה מיוחד
▪  ▪  ▪

נציגי התאחדות הסטודנטים הארצית נפגשו היום (יום ב', 31.7.06) עם יו"ר ות"ת פרופ' שלמה גרוסמן, מנכ"ל מל"ג ונציגת משרד החינוך, במטרה לדון במצב הסטודנטים בצפון על-מנת למצוא פתרונות מיידים לבעיות הכלכליות והאקדמיות.
במכתב ששלחה ההתאחדות לראשי האוניברסיטאות והמכללות מבקשת ההתאחדות לגלות הבנה למצבם של הסטודנטים אשר נשלחים לחזית או סובלים מהתקפת החיזבאללה.
"אודה לכם, אם תגלו הבנה ותקלו על סטודנטים אלו, על-ידי מתן סיוע לו הם זקוקים, ובייחוד אם הדבר נוגע להארכת התאריכים להגשת העבודות, למתן מועדי ג' במקרה הצורך, צילום חומרי הקורס ועזרה על-ידי המתרגלים", כותב יו"ר ההתאחדות איתי שונשיין.
בסיום פגישת עם חברי הוועדה לתכנון ותצקיב, אמר יו"ר התאחדות הסטודנטים, איתי שונשיין: "לא סביר שסטודנט המשרת במילואים שוכב במארב בשליחותה של מדינת ישראל, צריך להיות מוטרד אם יאשרו לו מועד בחינה מיוחד או לא. הקביעה של התאחדות הסטודנטים הארצית, הינה חד-משמעית, כל סטודנט במילואים או באחד מיישובי קו העימות חייב לקבל הטבות משום שהוא משרת את המדינה למען כלל תושביה".
לקראת פגישתם עם יו"ר הות"ת, שלמה גרוסמן באמצע החודש הבא, דורשים בהתאחדות הסטודנטים שורה של הקלות, בהן: מועד חריג לכל בחינה אשר הוחמצה עקב המצב הביטחוני, דחיית עבודות וסמינריונים, אפשרות לבטל קורסים בסמסטר ב' וסמסטר קיץ, אחידות במתן ההקלות בין כל האוניברסיטאות, ומתן ציון "השלים" בקורסים או לכל הפחות 50% מהקורסים ציון "השלים" במידה שהמלחמה תימשך מעבר ל- 15.8.

גלנטי: לתת הקלות משמעותיות לסטודנטים שגויסו בצו 8

ח"כ יצחק גלנטי (גמלאים), חבר וועדת החינוך של הכנסת ותושב העיר נשר שבצפון, קורא לשרת החינוך יולי תמיר, לתת הקלות לסטודנטים שגויסו בצו שמונה למערך המלחמתי, לסטודנטים תושבי קו העימות ולאלה הלומדים במוסדות להשכלה גבוהה בצפון. לשם כך פנה ח"כ גלנטי ליו"ר וועדת החינוך של הכנסת, ח"כ מיכאל מלכיאור, בבקשה לקיים דיון פגרה דחוף בנושא.
ח"כ גלנטי הסביר כי "מצב החירום בו נתונה המדינה לא פסח גם על ציבור הסטודנטים, אשר רבים מהם גויסו למערכה בצו שמונה, ורבים אחרים הושבתו מלימודים ומבחנים בשל לימודיהם במוסדות להשכלה גבוהה המצויים באזור הצפון המותקף.
"סירובם המפתיע של חלק ממוסדות ההשכלה הגבוהה להקל על הסטודנטים בכל הקשור למטלות, עבודות ומבחנים אינו מתקבל על הדעת. אני קורא לשרת החינוך, לתקן עיוות זה באופן מיידי וגורף, כך שהסטודנטים יוכלו להתגייס בראש שקט ואלו הלומדים בצפון יוכלו לחזור למסלול לימודים תקין בשוך סערת הקרבות".

בהכנת הכתבה השתתף רונן ליבוביץ
תאריך:  31/07/2006   |   עודכן:  31/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
במסגרת תפקידו החדש יתמקד קראוס בקידום שירותי הייעוץ של קומסק במגזרי התעשיה והמוסדות בארץ ובעולם
שלומי דיאז
כוחות משטרה פרסו מחסומים והחל בידוק ביטחוני של כלי רכב ואנשים חשודים    במהלך הבידוק, נעצר רכב במבואות חיפה ושני נוסעיו נבדקו    מהמשטרה נמסר, כי אלו הם החשודים אחריהם חיפשה, ואי לכך הורדה רמת הכוננות
הדר פרבר
ישראל בתחתית הרשימה, שבדיה במקום האחרון    מנכ"ל הרשות הלאומית למלחמה בסמים ובאלכוהול - המסר ברור, אין לוותר על אכיפה אפקטיבית לצד מניעה וחינוך לבריאות
אלעזר לוין
כלל ביטוח דואגת לסוכניה - תקדים תשלומי עמלות
אלעזר לוין
פרמיה של 600 אלף שקל בשורת פוליסות ביטוח, המכוונות להגן בעיקר על רשתות אקור ופרימה    המניע: הצעת חוק להגדלת זכויות העובדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il