X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ההנחייה - בגלל החקירה נגד רמון השר הונחה בנוסף שלא לעסוק בחנינות ובעניינים הנוגעים לשופטים ופרקליטים בשירות המדינה וכן בעניינים הנוגעים למשטרה
▪  ▪  ▪

היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, הנחה את שר המשפטים, חיים רמון, שלא לכנס את הוועדה לבחירת שופטים (או דיינים), וזאת עד לסיום החקירה נגד רמון וההחלטות בעניינו, הן במשטרה והן בפרקליטות ובידי היועמ"ש. ההנחייה ניתנה לרמון בפגישה שקיימו השניים.
המשמעות המעשית של ההנחייה: עיכוב גדול בבחירת שופטים חדשים, ובכלל זה עיכוב אפשרי במינוי נשיא לבית המשפט העליון - במקום הנשיא, אהרן ברק, היוצא בספטמבר לגמלאות.
במקביל הודיע מזוז לרמון, כי עליו להימנע מכל עיסוק הנוגע לחנינות. כמו כן נאסר על רמון לעסוק בתלונות ו/או עניינים משמעתיים הנוגעים לשופטים או לפרקליטים בשירות המדינה ובעניינים הנוגעים לאכיפת החוק מצד המשטרה והפרקליטות. רמון יוכל להמשיך לעסוק בחלק מענייני משרדו, לרבות קידום חוקים, אך בתנאי שאלה אינם נוגעים לסעיפי חוק עליהם עבר, לכאורה.
נודע, כי בפגישה ביקש רמון מהיועמ"ש לפעול להחשת הטיפול בחקירה המתקיימת נגדו, בחשד שביצע מעשה מגונה. רמון הביע את ביטחונו בכך שבסיומו של ההליך יתברר כי לא ביצע מעשה מגונה באותה צעירה. מזוז הבטיח לעשות את הדרוש כדי לסיים את הטיפול בהקדם האפשרי, וזאת, בין היתר, כדי להימנע מעיכוב ממושך בפעילותה של הוועדה לבחירת שופטים.

אומ"ץ: למנות שר משפטים במקום רמון

תנועת אומ"ץ, בראשה עומד העיתונאי אריה אבנרי, פנתה אל היועמ"ש בבקשה שינחה את ראש הממשלה, אהוד אולמרט, למנות ממלא-מקום לשר המשפטים, כל עוד נבצר מרמון למלא את תפקידו, עקב החקירה הפלילית המתנהלת נגדו.
אומ"ץ כותבת למזוז, באמצעות בא-כוחה, עו"ד בעז ארד, כי "במצב הדברים הנוכחי, יש פגיעה מתמשכת בשלטון החוק, עקב "נבצרותו" של שר המשפטים, אשר תביא, בהכרח, אף למניעת כינוס הוועדה למינוי שופטים, כל עוד מתנהלת חקירה פלילית נגד שר המשפטים".
בפניית העמותה נאמר עוד: "מאחר ששר המשפטים לא השכיל לנהוג כמתחייב ממישרתו החשובה, ולא ראה לנכון להודיע על צאתו לחופשה עד סיום החקירה, נדרש מינוי ממלא-מקום, אשר ימלא את כל סמכויות השר, אשר נבצר מהשר המכהן להפעילן כיום".

תאריך:  31/07/2006   |   עודכן:  31/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
נציגי ההתאחדות נפגשו עם יו"ר הות"ת מנכ"ל המל"ג ונציגי משרד החינוך    איתי שונשיין: לא ייתכן שסטודנט ששוכב במארב יהיה מוטרד אם יאשרו לו מועד בחינה מיוחד
מחלקה ראשונה
במסגרת תפקידו החדש יתמקד קראוס בקידום שירותי הייעוץ של קומסק במגזרי התעשיה והמוסדות בארץ ובעולם
שלומי דיאז
כוחות משטרה פרסו מחסומים והחל בידוק ביטחוני של כלי רכב ואנשים חשודים    במהלך הבידוק, נעצר רכב במבואות חיפה ושני נוסעיו נבדקו    מהמשטרה נמסר, כי אלו הם החשודים אחריהם חיפשה, ואי לכך הורדה רמת הכוננות
הדר פרבר
ישראל בתחתית הרשימה, שבדיה במקום האחרון    מנכ"ל הרשות הלאומית למלחמה בסמים ובאלכוהול - המסר ברור, אין לוותר על אכיפה אפקטיבית לצד מניעה וחינוך לבריאות
אלעזר לוין
כלל ביטוח דואגת לסוכניה - תקדים תשלומי עמלות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il