X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מערכת השרות של שגריר עמדה היום בפני קריסה - לקוח שריכבו לא חולץ זכאי לבחור בחברה מתחרה ויקבל החזר 120 שקלים
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  שגריר
  עופר ליאור

חברות הגרירה המעניקות שרותי חילוץ חרום לכלי רכב מושבתים, עמדו (יום ב', 12.8.02) בפני קריסה.
התופעה המוכרת בימי שיא החורף, התרחשה היום בימי שיא הקיץ. מספר גורמים עונתיים חברו לגל של פניות לקוחות במצוקה, אשר הביאו את שרותי החרום לסף קריסה.
החום הכבד גורם לתעוקה על מערכות החשמל של הרכב, בדומה לתופעה המוכרת מימי שיא הקור והרטיבות. לתנאים אלה חברה העובדה, כי כלי רכב אשר נסעו קילומטרים רבים בכבישי ישראל בתנאי חום קשים, לא עומדים בדרישות התקן של מערכות הצינון. צינורות רבים של נוזלי קרור מסוגים שונים לא עומדים בעומס, ונקרעים במהלך הנסיעה.
חברת שגריר מזהירה ומבטיחה ללקוחותיה, כי מכוניתם תחולץ בתוך 3 שעות לכל היותר. אלא שהיום לא הצליחה המערכת לעמוד בלוח הזמנים, ואף לא הצליחה להודיע על השינוי בתנאים המובטחים רשמית.
העומס על המוקדנים היה כה רב, עד שאיחור של 5 (!) שעות במתן השרות, נערך ללא הודעה מראש. עבודתם של לקוחות רבים הושבתה, ואיש לא יפצה אותם על הנזק.
חברות הגרירה מקבלות את מנויהם ללא כל מאמץ, היישר מחברות הביטוח. כך יוצא כי הלקוח הסופי אינו אדון לקביעת החברה אשר תחלץ אותו במצוקתו, ולמעשה הוא נתון בידי חברת הגרירה על-פי החלטת חברת הביטוח.
מוקד טלפוני ממוחשב עונה ללקוחות חברת שגריר, ומבטיח להם חילוץ בתוך זמן ניכר של 3 שעות. גבול עליון זה שבימים רגילים, הפך היום לגבול עליון, אשר מעליו הוקמה קומה נוספת בת שעתיים.
למנוי מהשורה של חברת הגרירה שגריר, אין כל דרך להגיע אל מנכ"ל החברה, עופר ליאור. המענה הקולי הממוחשב מודיע בנימוס מתכתי כי הודעת הלקוח התקבלה, ומבטיח שרות בו הגורם האנושי אינו יכול לעמוד. תלונות ניתן להגיש רק לנציגות "בקרת אכות", אשר אחדות מהן אינן עומדות בלחץ ומרימות קולן על הלקוחות הנזעמים.
רק במקרים נדירים יתארו המוקדנים את הפתרון החלופי: לקוח אשר ריכבו לא חולץ במסגרת לוח הזמנים המובטח, זכאי לגרור את מכוניתו באמצעות חברה מתחרה, ויקבל משגריר החזר עד לגובה של 120 שקלים.

תאריך:  12/08/2002   |   עודכן:  13/08/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גיל איל
המפקח על הביטוח: קרנות הפנסיה אינן רשאיות להעניק זכויות פנסיה שאינן מעוגנות בתקנוניהן, אף אם נקבעו בהסכמים עם מעבידים ונציגי עובדים
עמוס באר
משרד התחבורה יקצה 4 מיליון שקל לקידום תכנון הפרויקט הראוותני שעלותו הכוללת כחצי מיליארד דולר
גיל איל
לאחר שפרסומיהם גרמו לירידה עצומה בערכה של התוכנה, מקווים הנושים להשתפות ממכירה פומבית של התוכנה; מחיר התחלתי 25 מיליון דולר
עמוס באר
אזעקת ההרגעה אשר ניתנה מוקדם יותר למחלקה ראשונה על-ידי יבואן קרייזלר הישראלי אינה מדוייקת
גיל איל
הנסיך הסעודי: "החפים מפשע ישוחררו, והאשמים יועמדו לדין"; שר החוץ הסעודי: "אני לא יודע מה רוצים מהאירנים. הם משתפים פעולה בלכידת הפושעים של אל-קאעידה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il