X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך אישרה ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת בתוך 4 חודשים יפרסם משרד הבריאות את רשימת הניתוחים וענפי המומחיות המשתייכים לניתוח וכן ענפי מומחיות קרובים
▪  ▪  ▪

ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת אישרה (א', 31.7.06) תקנות על-פיהן ניתוח במרפאות פרטיות או ציבוריות שאינן בית חולים לרבות קופת חולים, יבוצע רק על-ידי רופא בעל תואר מומחה בענף שהניתוח בתחומו.
תקנות אלה מאשרות פעולות של כירורגיה בינונית (הרדמה אזורית או כללית קצרה) וכירורגיה קטנה (ללא הרדמה, הרדמה מקומית), במרפאות פרטיות או ציבוריות, כאמור בידי מומחה.
כמו-כן, התקנות קובעות כי משרד הבריאות רשאי לאשר לרופא ללא תואר מומחה שהוכיח כי עסק בניתוח מסוים במיומנות ובהיקף של 5 שנים לפני כניסת ההוראות לתוקף, יוכל להמשיך ולנתח אותו ניתוח למשך 3 שנים נוספות.
בתוך ארבעה חודשים יפרסם משרד הבריאות, בהסכמה עם המועצה המדעית של ההסתדרות הרפואית, את רשימת הניתוחים וענפי המומחיות המשתייכים לניתוח וכן ענפי מומחיות קרובים. תחילת התקנות - 90 יום מיום פרסומן.
ח"כ משה שרוני, העומד בראש הוועדה מסר כי "תיקון זה חיוני והוא מגן על בריאות הציבור".
ד"ר יצחק ברלוביץ, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, דיווח לוועדה כי למשרד הגיעו תלונות של מטופלים כי קיים נוהג של ביצוע ניתוח בידי רופא שאינו בעל תואר מומחה בענף רפואי אליו משתייך הניתוח. עיקר התלונות נגעו לביצוע ניתוחים בכירורגיה פלסטית במרפאות פרטיות או ציבוריות שאינן בית חולים לרבות קופת חולים, על-ידי רופאים בעלי תואר מומחה בתחום אחר, כגון: אורולוגיה, או בידי רופא ללא תואר מומחה כלל. התלונות הבהירו כי המועמד לניתוח חשב לתומו שהמנתח המיועד מומחה בכירורגיה פלסטית.
האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית מסר בתגובה כי הוא מברך את הכנסת על אישור התקנות המגדירות מיהו מומחה הרשאי לבצע ניתוחים פלסטיים בישראל.
"מדובר בצעד המעמיד את ישראל בשורה אחת עם מדינות העולם המתקדמות בהן ברור, כי רק למומחים מוענקת הסמכות והמומחיות לבצע ניתוחים פלסטיים. מדובר בצעד שיביא ליציבות בשוק הניתוחים הפלסטיים שהיה פרוץ עד-כה והגיע עד לסכנת חיים. אנו מברכים את ההסתדרות הרפואית על תמיכה בתקנות ועל-כך שיפרסמו את הנספח לתקנה זו - המגדיר את רשימת הניתוחים הקוסמטיים ואת תחומי המומחיות של הרופאים המורשים לבצעם בתוך 60 יום", הוסיף האיגוד.

תאריך:  01/08/2006   |   עודכן:  01/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
חלקם היחסי של עולי בריה"מ לשעבר ממשיך לרדת והם מהווים 43% מכלל העולים    מרבית העולים האתיופים השתקעו בצפת, הצרפתים בחרו בנתניה
עומר שיקלר
האגודה טוענת כי יוזמתו של שר הפנים לשלול אזרחותו של ח"כ ואסל טאהא אינה חוקית    מדגישים: ככלל, הדין הפלילי הוא האמצעי הראוי להתמודד עם מעשים אסורים, ולא שלילת אזרחות
מתי טוכפלד
כך חושב רוב הציבור בישראל, על-פי סקר חדש שיזם הליכוד העולמי    קצת למעלה משליש מהציבור משוכנעים כי ההתנגדות לישראל נובעת ממניעים אובייקטיביים
מתן פריידין
עוה"ד דוד חודק, שייצג את חברת פז שזכתה במכרז על בתי הזיקוק באשדוד, מספר ל- Nfc על מאחורי הקלעים של העסקה
מירב לוי
עמי הירשטיין, מנכ"ל רשת מלונות דן, ישמש כממלא-מקום הנשיא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il