X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חילוץ בעלי חיים במצוקה על-ידי מתנדבים נמשך כלבים ננטשו כשהם קשורים בעמידה וללא יכולת לשכב
▪  ▪  ▪

במהלך הימים האחרונים נתקבלו בעמותות הפועלות למען בעלי החיים פניות רבות; בין היתר בשל נטישת בעלי חיים עם המעבר הזמני מהצפון למקום מבטחים במרכז הארץ. בעמותת "הכל חי" התקבלו פניות של וטרינרים רשותיים מצפון הארץ לפיהן תחנות ההסגר בצפון סובלות ממחסור חמור במזון, וזאת עקב מצב החירום. קריאות כאלו התקבלו מטבריה, מקריית שמונה ועוד.
למרות הדיווח של העמותה, יש לציין כי הווטרינר של קריית שמונה מסר, כי אין מחסור בתרופות ובמזון. למעלה מכך, נמסר כי הצוות המתין לנציגה מתנו לחיות לחיות אשר טרם הגיעה למקום. דובר הסתדרות הרופאים הווטרינרים מסר, כי "דיברתי הבוקר עם הרופא הווטרינר של קריית שמונה והעובדות שנמסרו למיטב ידיעתנו אינן נכונות".
בעמותת 'הכל חי' מסרו, כי פנו למשרד הפנים ובתשובה מסר הממונה על הרשויות המקומיות, כי המשרד העביר לרשויות המקומיות בצפון הארץ 50 מיליון ש"ח, כדי לסייע בתקופת החירום. כמו כן, נמסר ממשרד הפנים כי הוא אינו מתערב באופן בו מחלקות הרשויות את סכומי הכסף עבור הצרכים השונים, ושייתכן שסכומי הכסף הוקצו עבור טיפול בנושאים אחרים, וזאת על אף חשיבותם של כלל הנושאים.
בעמותת "הכל חי" מאמינים, כי על מדינת ישראל מוטלת האחריות לוודא כי בעלי החיים המצויים בהחזקתה לא יסבלו מרעב גם בעיתות מצוקה, ואומרים כי "מאחר וכעת אינה העת למאבקים על גבם של בעלי החיים אנו נעביר הספקת מזון גם לכלבים המצויים בתחנות ההסגר, הכלואים בכלובים ללא כל אמצעי לספק את רעבונם".
בשבוע שעבר, העבירה עמותת "הכל חי" משלוח של ארבעה טונות מזון בעבור בעלי החיים בצפון. גם בימים אלה ממשיכה עמותת "הכל חי" להגיע לישובי קו העימות בפרט ולאזור הצפון בכלל, ולסייע לבעלי חיים במצוקה.
אמש, עם רדת החשכה, הגיעו מתנדבי "הכל חי" למעלות ולנהריה, ובשיתוף פעולה עם רכזת המתנדבים בצפון, חילקו מזון וציוד, והעניקו עזרה ראשונה לבעלי חיים במצוקה. בין היתר, התקבלה קריאה של אישה מנהריה שביקשה לבדוק מה מצבם של הכלבים שלה, שנשארו מאחור, כאשר המשפחה נסה מאימת הקטיושות.
בעמותה מספרים: "כאשר הגענו לאזור, גילינו שכונה נטושה לחלוטין, ריקה מאנשים וממכוניות. בחצר הבית מצאנו שני כלבים מורעבים, כלבה מסוג סן ברנרד וכלב זאב מעורב. הם היו קשורים בעמידה, ללא יכולת לשכב. הזכר היה עצבני ביותר, ובתחילה לא איפשר למתנדבים להתקרב אליו. המתנדבים גזרו בזהירות את החבל אליו הוא היה קשור. ברגע שהשתחרר, הוא רץ ועשה את צרכיו. לאחר מכן הוא איפשר למתנדבים להתקרב אליו. המראה היה מצמרר. בינתיים, התנפלה הנקבה על האוכל, והזכר הצטרף אליה מיד". מתנדבי "הכל חי" העניקו להם טיפול ראשוני במקום, ולאחר מכן הכלבים הועברו לטיפול מסור בפניסיון במרכז הארץ.
עמותת "הכל חי" העבירה אמש עשרות גלונים תרומת חברת פלסטיב-יקום לטובת הסיוע לבעלי החיים. כמו כן, תרמה עמותת "הכל חי" ציוד להדברת קרציות ופרעושים לטובת בעלי החיים בצפון כדי להפחית את סבלם של בעלי החיים שננטשו ברחובות. ציוד זה סובסד בצורה ניכרת על-ידי "בית ארז" יבואני פרונטליין בישראל. כמו כן, הדביקו המתנדבים כרזות בפתח המקלטים ובהן בקשה מהציבור ליידע אותנו על בעלי חיים במצוקה בצפון.

תאריך:  01/08/2006   |   עודכן:  02/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתן פריידין
תושבי המושב פורת בשרון תובעים את המדינה לפצותם בשל נזקים שנגרמו להם עקב אנטנות שהוצבו בסמוך למושב    המדינה: התושבים בחרו לגור במקום ולכן לא יפוצו
ברוך לוי
בשלושת החודשים הראשונים של השנה הגיעו לארץ כ-54 מיליון פריטי לבוש מסין בשווי של כ-80 מיליון דולרים - גידול של 34%    בשנה האחרונה פוטרו מתעשיית הטקסטיל כ-600 עובדים - חלקם בשל היבוא המאסיבי מהמזרח-הרחוק
מחלקה ראשונה
לגרשוני ניסיון בתחום ההשקעות ובפעילות מול גופים מוסדיים ולקוחות פרטיים הפועלים בהיקפים גדולים
רונן ליבוביץ
ועדת חוקה, חוק ומשפט דנה על הצעת חוק איסור סחר בבני אדם    בפעם הראשונה הוגדר המושג 'עבדות' בחוק הישראלי    עונשים כבדים יוטלו על המעורבים בסחר בבני אדם
מחלקה ראשונה
דוד חורין מונה לתפקיד מנהל מכירות פרויקטים למגזרים ציבורי ובנקאות באגף ייעוץ ופרויקטים    לימור ליבר מונתה לתפקיד מנהלת איכות השירות וקשרי לקוחות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il