X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אחמדינג'אד אמר כי אירן לא תיכנע לאיומי האו"ם שגריר אירן באו"ם גם כן דחה את פעולת מועצת הביטחון ואמר, כי ההחלטה שהתקבלה תגרום למשא-ומתן על חבילת התמריצים והעונשים, של המערב לאירן, להיות קשה יותר
▪  ▪  ▪

נשיא אירן, מחמוד אחמדינג'אד דחה (ג', 1.8.06) את החלטת מועצת הביטחון של האו"ם אשר דרשה את הקפאת העשרת האורניום עד ה- 31 באוגוסט, ואמר כי טהרן תמשיך בתוכנית הגרעין. כך מדווחת סוכנות הידיעות AP.
"המילים שלי הן מילים של האומה האירנית. ברחבי אירן יש סלוגן אחד: 'האומה האירנית רואה בשימוש האזרחי בטכנולוגיה להפקת דלק גרעיני כזכותה", אמר אחמדינג'אד. נזכיר, כי מועצת הביטחון של האו"ם העבירה אמש (ב') החלטה, הקוראת לאירן להקפיא את העשרת האורניום עד סוף אוגוסט או להסתכן בפני איום של נקיטת סנקציות כלכליות ופוליטיות נגדה.
אחמדינג'אד אמר כי אירן לא תיכנע לאיומי האו"ם, כשהוא מתייחס בדבריו להחלטה של מועה"ב. "אם יש כאלה שחושבים שהם יכולים לדבר בשפה של איומים אל האומה האירנית, הם ודאי יודעים שהם טועים מאד", אמר בנאום ששודר בשידור חי בטלוויזיה האירנית. "האומה שלנו קיבלה את ההחלטה. עברנו את השלבים הקשים. היום, האומה האירנית רכשה טכנולוגיה גרעינית", הוסיף.
שגריר אירן באו"ם גם כן דחה (ב') את פעולת מועצת הביטחון, ואמר כי ההחלטה שהתקבלה תגרום למשא-ומתן על חבילת התמריצים והעונשים, של המערב לאירן, להיות קשה יותר.
בשל הדרישות של רוסיה וסין, נוסחה ההחלטה כך שסנקציות מיידיות אינן כלולות בה. ההחלטה כעת דורשת כי המועצה תקיים דיונים רבים יותר מבעבר לפני שתשקול הטלת סנקציות. ההחלטה עברה בהצבעה של 14-1. קטאר, אשר מייצגת את המדינות הערביות במועצה, היתה היחידה שחלקה עליה.
אירן אמרה כי תגיב באופן רשמי להצעת המערב ב- 22 באוגוסט, אך מחוקק בכיר אירני אמר, כי החלטת מועצת הביטחון "הרגה" את החבילה. "תגובה לחבילת המוצעת היא אפסית וריקה מתוכן מאחר שהחלטת מועצת הביטחון כוונתה כי אין בחבילה שימוש", אמר חמיד רזה חאג' בבאי.
נשיא ארצות הברית, ג'ורג' בוש, שיבח אמש את ההחלטה של האו"ם ואמר כי היא שולחת מסר לאירן, כי "העולם מתכוון לעבוד יחד כדי להבטיח כי הם לא ישיגו נשק גרעיני או את הידע לבנות נשק גרעיני".
ארה"ב האשימה את אירן בניסיון להשיג נשק להשמדה המונית. טהרן הכחישה את הדברים, וטענה כי מדובר בפעילות אזרחית בלבד.

תאריך:  01/08/2006   |   עודכן:  01/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
במחצית הראשונה של 2006 גדל הייצוא התעשייתי לארה"ב בשיעור של כ-28%    בשנה האחרונה החלו פועלות בארה"ב 456 חברות ישראליות חדשות
מחלקה ראשונה
בעקבות הנחיית שר התקשורת ומנכ"ל משרדו פנה המשרד לחברות התקשורת ולדואר ישראל בבקשה שיגבשו בדחיפות רשימות מסודרות לגבי כוח האדם החיוני לכל חברה וחברה    זאת במטרה להבטיח את מתן השירותים באזורים שלגביהם הוכרז על מצב מיוחד בעורף, ולמקרה שבו יהיה צורך בגיוס עובדים חיוניים באותם אזורים
רונן ליבוביץ
ועדת החינוך דנה בהמשך ניסוי דוח דוברת בשנת הלימודים הקרובה    נראה שהניסוי יימשך בשנת הלימודים הקרובה    שרת החינוך תומכת שבתי הספר שבניסוי יפעלו 6 ימים בשבוע
מחלקה ראשונה
"שפיר נתיב מהיר" תשלם למדינה תמלוגים של 136 מיליון שקל עבור הקמה ותפעול הפרויקט
מחלקה ראשונה
חילוץ בעלי חיים במצוקה על-ידי מתנדבים נמשך    כלבים ננטשו כשהם קשורים בעמידה וללא יכולת לשכב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il