X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החברה חייבת 5.3 מיליון דולר לבנק מזרחי, שפתח בהליכי הוצאה לפועל זהר מוכרת את "מיתחם תלמה" בפ"ת בעסקה לפי 26%, שיומרו בעתיד לכ- 6.5 מיליון דולר התנאי לעסקה - עליה לפרוע תוך 40 יום 3.9 מיליון דולר לבנק
▪  ▪  ▪

חברת זהר, בבעלות עמישדי, שאול ואריאל חסון, מכרה שלשום (1.8.06) לחברת אולימפיה את "מיתחם תלמה", בן 9.2 דונם, ברחוב שמשון, קריית אריה, פתח תקוה. המכירה היא במסגרת עסקת אחוזים, שבה תקבל זהר בעתיד 26% מתמורת המכירות וההשכרות של הבניין שיבנה על המגרש, סכום הנאמד בכ- 6.5 מיליון דולר.
זהר מוכרת את המגרש כדי להינצל מהליכי הוצאה לפועל, שבנק המזרחי-טפחות פתח נגדה. החברה, שצברה הפסד של 38.5 מיליון שקלים עד סוף 2005, חייבת כ- 5.3 מיליון דולר (23 מיליון שקלים) לבנק המזרחי. היא גם חייבת כספים לבנק הפועלים, שאיתו הגיעה להסדר נפרד.
לפני כשלושה חודשים חתמה זהר על הסכם עם בנק מזרחי, שבו התחייבה לפרוע עד ה- 1 באוגוסט 3.9 מיליון דולר מהחוב. כן התחייבה להקצות לבנק 750 אלף אופציות, הניתנות להמרה לכ- 17% ממניות החברה, תמורת יתרת החוב. זהר לא גייסה לפי שעה את הכסף הדרוש, וקיבלה ארכה מהבנק עד 14 בספטמבר.
זהר היתה מעדיפה למכור את המגרש במזומן ולפרוע את החוב לבנק מתוך התמורה. אולם אולימפיה העדיפה עסקת אחוזים. יתכן שמשפחת חסון תמכור את חלקה בפרויקט ליזם אחר, וכך תגייס את הסכום הדרוש. אם לא תשלם למזרחי 3.9 מיליון דולר עד 14 בספטמבר, יבוטל ההסכם עם אולימפיה.
אולימפיה מסייעת לזהר על-ידי מתן מקדמה של 500 אלף דולר. סיוע נוסף ניתן על-ידי איש העסקים רוני פלד, שקיבל באחרונה 32.5% ממניות אולימפיה (אחוז זהה לזה של משפחת חסון), תמורת מתן ביטחונות ב- 390 אלף דולר לבנק המזרחי.
אולימפיה תבנה על המגרש בניין משרדים בן 20,200 מ"ר, 8% פחות מהתכנון המקורי של 22,000 מ"ר. ההשקעה תגיע ל- 18 מיליון דולר. תמורת המכירות (או שווה ערך בהשכרות) נאמדת בכ- 25 מיליון דולר, וחלקה של זהר יהיה 6.5 מיליון דולר. מטרתה של זהר כרגע היא להפוך את זרם ההכנסות העתידי לסכום במזומן. אולימפיה, מצידה, אמורה להכניס שותף ב- 50% לחלקה בפרויקט.
עד לפני זמן קצר דובר על עסקה, שבה תקנה אולימפיה 74% מהמגרש, והיתרה תשאר בבעלות זהר. באחרונה שונתה צורת ההסכם, ואולימפיה תקנה כאמור 100% של המגרש.

תאריך:  03/08/2006   |   עודכן:  03/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הילה רפופורט
פרשנים טוענים כי סירוב גרמניה לתמוך בהפסקת אש מיידית, ומדיניותיה הפרו-ישראלית, נובעים מרגשות אשם על פשעי הנאצים במלחמת העולם השניה
גלית יצחק
יו"ר דרך ארץ: הזכייה מעניקה למדינת ישראל אות של כבוד והכרה בינלאומית על היותה מייצגת פרויקט איכותי ומצליח-מקור לדוגמא לפרויקטים נוספים בעולם
אלעזר לוין
שילמו 280-200 אלף דולר לדירה    המנכ"ל: מכרנו 68 מתוך 124 יחידות
אלעזר לוין
4 חדרים בגבעתיים - 451 אלף דולר    דירת גג בהרצליה - 310 אלף דולר    3 חדרים בצפון ת"א - 270 אלף דולר    4 חדרים בכפ"ס - 229 אלף דולר
הדר פרבר
"בצל המשא-ומתן, זה אפשרי ליישב כל מחלוקת", אמר הנשיא האירני בפסגה של מנהיגי המדינות המוסלמיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il