X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ערוץ 10 אמור בקרוב להעלות לשידור סדרה דוקומנטארית חדשה המדמה תחרות כוכב נולד בבתי כלא בישראל ח"כ דותן מתנגדת בתוקף לשידור הסדרה חילוקי הדעות בסוגיה נשמרו גם לאחר פגישה שהתקיימה בין הצדדים
▪  ▪  ▪

ח"כ עמירה דותן (קדימה) נפגשה ביום ג' (2.8.06) עם יו"ר הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, נורית דאבוש, ועם נציגי ערוץ 10. מטרת הפגישה היתה לדון בבקשתה של ח"כ דותן להקפיא את שידור התוכנית כוכב נולד לאסירים שתועלה בערוץ 10 בתקופה הקרובה.
ח"כ דותן שהגישה בעבר הצעה דחופה לסדר בעניין דרישתה להקפיא את שידור התוכנית, מתנגדת לשידור התוכנית בטענה, כי זו נתינת במה לאסירים המרצים עונשים בגין פעילות אנטי חברתית.
מלשכתה של ח"כ דותן נמסר, כי בפגישה ניכרו ניגודי האינטרסים בין הצדדים, למרות שנציגי ערוץ 10 והגברת דאבוש הודו בלבטים שלהם עצמם לגבי שידור התוכנית. בנוסף, נמסר כי נציגי ערוץ 10 הודו בכך, כי עמוד התווך של הסדרה הדוקומנטארית עוסק בתחרות השירה עצמה בין האסירים המרצים עונשים בגין פעילות אנטי חברתית ולא בהצגת חיי השגרה בכלא מבחינת אופן השיקום שלהם.
ח"כ דותן אמרה בפגישה, כי "תפקידי כמחוקקת הוא לשמור על האינטרס הציבורי והחברתי, ולכן אני מתנגדת נחרצות לשידור התוכנית כפי שהוצגה בפניי במתכונתה הנוכחית". עוד אמרה: "אני בעד יצירה דוקומנטארית נוקבת על פניה של החברה הישראלית, אך אני סבורה כמחוקקת כי הצבת גבולות היא אינה מילה גסה, וכי במקרה זה יש לדעת להציב את הגבול ולקבוע מה ראוי שישודר ומה לא ראוי שישודר".
יו"ר הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו מסרה ל- Nfc, כי "הסדרה עוסקת בסיקור הדוקמנטארי של תחרות כוכב נולד שמתקיימת ממילא בכלא ולא נעשית באופן חריג עבור התוכנית".
דאבוש התייחסה לבקשתה של ח"כ דותן בשני אופנים, הרגולטורי והאישית. "מבחינה רגולטורית, הטלתי על הדרג המקצועי ברשות השנייה לבדוק את העניין ולא נמצא שום פגם. לא מדובר בתוכנית ריאליטי ואין מדובר בהזדהות של הציבור עם האסיר".
לעומת זאת, אומרת דאבוש, כי "בנימה האישית אני יכולה להבין את העמדה. גם הצוות וגם הערוץ מתודרכים שלא להצדיק שום מעשה של האסירים. אך, עדיין לטלוויזיה יש את הכוח שלה והסדרה עשויה לעורר ויכוח ציבורי לגיטימי לחלוטין שהטלוויזיה עצמה צריכה להוביל אותו".
מערוץ 10 לא נמסרה תגובה עד לסגירת הכתבה.

תאריך:  03/08/2006   |   עודכן:  03/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
נתפסה ליד מלון דן לפני כשבועיים    נשלחה לחטוף אזרח אותו הכירה בתל אביב
אלעזר לוין
החברה חייבת 5.3 מיליון דולר לבנק מזרחי, שפתח בהליכי הוצאה לפועל    זהר מוכרת את "מיתחם תלמה" בפ"ת בעסקה לפי 26%, שיומרו בעתיד לכ- 6.5 מיליון דולר    התנאי לעסקה - עליה לפרוע תוך 40 יום 3.9 מיליון דולר לבנק
הילה רפופורט
פרשנים טוענים כי סירוב גרמניה לתמוך בהפסקת אש מיידית, ומדיניותיה הפרו-ישראלית, נובעים מרגשות אשם על פשעי הנאצים במלחמת העולם השניה
גלית יצחק
יו"ר דרך ארץ: הזכייה מעניקה למדינת ישראל אות של כבוד והכרה בינלאומית על היותה מייצגת פרויקט איכותי ומצליח-מקור לדוגמא לפרויקטים נוספים בעולם
אלעזר לוין
שילמו 280-200 אלף דולר לדירה    המנכ"ל: מכרנו 68 מתוך 124 יחידות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il