X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הפגנה בלונדון: כולנו חיזבאללה
מארגני ההפגנה קראו למשתתפים להניח את נעלי ילדיהם במצבת הזיכרון המרכזית בלונדון, במחאה על מותם של ילדים רבים בסכסוך

אלפי בני אדם לקחו חלק בהפגנת ענק במרכז לונדון (שבת, 5.8.06) שקראה להפסקת אש בין ישראל לחיזבאללה בלבנון. מארגני ההפגנה דיווחו על כ- 100,000 מפגינים אך במשטרה אמרו כי על-פי הערכות השתתפו בהפגנה כ- 20,000 איש.
עצומה החתומה על-ידי אלפים נתלתה ברחוב דאונינג, כשהמפגינים מאשימים בה את ראש הממשלה, טוני בלייר, כי לא קרא להפסקת אש מיידית. נציין, כי בין המפגינים היו גם נציגים במפלגת הלייבור וקובצה של יהודים אורתודוקסים.
מארגני ההפגנה קראו למשתתפים להניח את נעלי ילדיהם במצבת הזיכרון המרכזית בלונדון, במחאה על מותם של ילדים רבים בסכסוך.
ההפגנות אמש קראו לסיום נוכחות בריטניה בעירק כמו גם כאמור לסיום הלחימה בלבנון. המפגינים נשאו שלטים אשר קוראים "הביאו את בוש, בלייר לצדק"; "החרימו את ישראל"; "שחררו את הפלשתינים"; ו"כולנו חיזבאללה".
קואליציית "הפסיקו את המלחמה", היוזמה המוסלמית הבריטית, איגוד קהילת לבנון וקבוצות נוספות ארגנו את ההפגנה ההמונית אמש. "אנחנו קוראים לממשלה לשנות את עמדתה ולהצטרף לרוב המכריע של מדינות העולם, מזכ"ל האו"ם והארכיבישופ של קנטרברי בקריאה להפסקת אש מיידית וללא תנאים בלבנון, להציל חיים ולמנוע את ההרס של המדינה", כך נאמר במכתב שכתבו לבלייר.
דובר ארגון "הפסיקו את המלחמה" (Stop the War) שאירגן את ההפגנה, ג'ון ריס, אמר לסוכנות הידיעות הצרפתית כי מטרת ההפגנה היתה להעביר לבלייר מסר ברור. "אנחנו רוצים לומר לממשלת בריטניה ולממשל האמריקני שאנחנו רוצים הפסקת אש ללא תנאים. אנחנו האנשים שיכולים להפסיק את מה שעושה ישראל בלבנון. השקט של בלייר ובוש מאפשר לכוחות הישראלים לבצע טבח בלבנונים. די להתבונן במספר הנפגעים בשני הצדדים: יש כאן יחס של נפגע ישראלי אחד לשמונה נפגעים לבנונים", אמר ריס.
בתוך כך דחה ראש ממשלת בריטניה, טוני בלייר, את חופשתו בקריביים כדי להמשיך במאמצים להגיע לפתרון הסכסוך. מלשכתו נמסר, כי ראש הממשלה מאמין כי מדובר בימים קריטיים בכל הקשור לניסיונות להגיע להחלטה באו"ם אשר תיקרא להפסקת אש באזור.

אלפים מפגינים באינדונזיה

אלפי בני אדם מפגינים באינדונזיה, המדינה שבה האוכלוסיה המוסלמית הגדולה בעולם, (א', 6.8.06) נגד התקיפות של ישראל נגד חיזבאללה בלבנון. המפגינים מאשימים את ישראל בטרוריזם ודורשים לסיים את האלימות באזור.
כמה מהמפגינים הציתו את דגלי ישראל וארצות הברית וצעקו: "ארצות הברית תומכת בישראל הטרוריסטית". למעלה מ- 1,500 איש צעדו לכיוון שגרירות ארצות הברית בבירה, ג'קרטה. כמה מהם נשאו שלטים הקוראים לתת "צ'אנס לשלום" בעוד שאחרים צעקו "אללה הוא אכבר" בליווי אגרופים קמוצים באוויר.
רוב המפגינים היו מוסלמים, אך ביניהם נראו גם נוצרים ובודהיסטים. באינדונזיה מתקיימות הפגנות אנטי-ישראליות אפשר לומר באורח יומיומי, כך מאז החלו ההתקפות בעזה ובלבנון לפני מספר שבועות. רוב ההפגנות היו קטנות יחסים, ולא נרשמו אירועים חריגים.
מאות שוטרים אבטחו את שגרירות ארצות הברית בג'קרטה, לקראת בואם של המפגינים, והכינו את תותחי המים מחוץ לבניין.
ממשלת אינדונזיה האשימה את ישראל בהפרת החוק הבינלאומי וקראה להפסקת אש מיידית בתמיכת כוח שלום בינלאומי באזור. לאינדונזיה אין קשרים דיפלומטיים עם ישראל

הפגינו נגד טיסות אמריקניות לישראל ונעצרו

ארבעה מפגינים נגד המלחמה בלבנון נעצרו (יום א', 6.8.06) בלונדון, לאחר שרצו לתוך מסלול המראה בשדה תעופה שבו נחתו מטוסים אמריקנים שנשאו נשק המיועד לישראל. כך מדווחת סוכנות הידיעות AP.
שלוש נשים בנות 52, 45 ו- 36 וגבר בן 25 נעצרו בשעות הצהריים (זמן מקומי) לאחר שהואשמו בהפרת הוראות הביטחון בשדה התעופה פרסטוויק, סמוך לגלזגו שבסקוטלנד, כך מסרו במשטרה.
העצירה של המטוסים האמריקנים בפרסטוויק, ובהם טילים שיועדו לישראל, הציתה ביקורת קשה בבריטניה.
נשיא ארצות הברית ג'ורג' בוש, התנצל על עצירת הביניים בסקולטנד בלי שהודיעו על המטען הרגיש שעושה את דרכו לתל אביב, כך אמר ראש הממשלה הבריטי, טוני בלייר. בלייר התנגד לביקורת נגד הממשל שקראה לאסור על מטוסים צבאיים אמריקנים לנחות בשדות תעופה בריטים.
כ- 70 מפגינים, בהם חברים בקהילה הלבנונית הסקוטית, צעקו ססמאות אנטי-מלחמתיות בשבוע שעבר, מחוץ לכניסה לשדה התעופה.

תאריך:  06/08/2006   |   עודכן:  06/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מומחים בתחום התזונה ורפואת ילדים חלוקים בדעותיהם לגבי מתן מולטיוויטמינים    ילדים צעירים רבים הם אכלנים בררניים אך המשמעות אינה בהכרח כי הם יסבלו מחוסר בוויטמינים או מינרלים
הדר פרבר
ממשלת לבנון אמרה כי היא מתנגדת לחלקים מהטיוטא האמריקנית-צרפתית וכי תדרוש שינויים
הדר פרבר
5 ימים לא שמעו מילה מפידל קסטרו    בממשלה מתכוננים לגרוע מכל - התקפה מצד מתנגדים בממשלה אשר ינצלו את ההזדמנות ויגרמו למהפכה
יפעת גדות
ממצאי מחקר שנעשה בעכברים מראים כי צריכה של מזונות עשירים בחומרים נוגדי חמצון, כמו תפוחים ומיץ תפוחים, יכולה לסייע להפחית את הבעיות הקשוורות לאיבוד זכרון
יפעת גדות
אלרגיות עשויות להחריף את התסמינים ולגרום לסינוסיטיס חמור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il