X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עובדת זרה, שהשגיחה על קשישה, נרצחה על-ידי בנה, שברח מבית חולים לחולי נפש ריב בין שיכורים באור עקיבא הסתיים ברצח מתה מפצעיה הנערה שנורתה באשקלון על-ידי אביה החורג
▪  ▪  ▪

אלמן דנאו, עובדת זרה מהפיליפינים, בת 49, שעברה לפני כשבועיים לתל אביב מנהריה, יחד עם קשישה בה היא מטפלת, נרצחה אמש בדקירות סכין על-ידי בנה של הקשישה, שברח בסוף השבוע ממוסד לחולי נפש. היום (א', 6.8.06) הוארך מעצרו של החשוד בשלושה ימים.
דנאו והקשישה בה טיפלה ברחו מצפון הארץ עקב ירי הקטיושות ועברו להתגורר זמנית בדירה ברחוב סמטה אלמונית בתל אביב. מחקירת המשטרה עולה, כי בנה של הקשישה ברח ממוסד לחולי נפש בה היה מאושפז והגיע אמש לבית האם. בינו לבין המטפלת הפיליפינית פרץ ויכוח, במהלכו לקח החשוד סכין מטבח עימו דקר את המטפלת מספר פעמים.
החשוד, בן 45, נותר במקום אחר הרצח, התקשר למטפלו במוסד וסיפר לו על הרצח וביקש ממנו להתקשר למשטרה. כשהגיעו השוטרים לדירה הוא נעצר.
אור עקיבא: קטטה בין שיכורים הסתיימה ברצח
במקרה אחר, באור עקיבא, נרצח בסוף השבוע תושב היישוב בן 49, במהלך קטטה שפרצה בכניסה לבית קפה. מבדיקת המשטרה עולה חשד, כי הדוקר והנרצח היו תחת גילופין.
על-פי החקירה הראשונית, הנרצח, אב לשישה, והחשוד ברציחתו, התקוטטו בעקבות ויכוח שפרץ ביניהם. בשלב מסויים החשוד נטל סכין ודקר את היריבו מספר פעמים. האיש התמוטט ופונה על-ידי מד"א, שהוזעק למקום, לבית החולים הלל יפה בחדרה, אך שם נקבע מותו.
נמסר, כי המשטרה עצרה לחקירה את בעל בית הקפה וכן את קרוב משפחתו בחשד ששיבשו את הליכי החקירה. בנוסף, נעצרו שני תושבי חדרה, שעל-פי החשד אחד מהם הוא הדוקר.
פוענח רצח התייר בתל אביב
במשטרה סבורים היום, כי הצליחו לפענח את רצח התייר האמריקני, קרלוס מורייטה, שנרצח ב- 28 ביולי ליד מוסך ברחוב דרך פתח תקוה בתל אביב. המשטרה עצרה בסוף השבוע שלושה בני מיעוטים: ריאד סלאח ועיסא סירחאן, תושבי שועפט ומוסטפה עווד תושב בית לחם. מעצרם הוארך במוצאי שבת בשבעה ימים.
כפי שדיווחנו כאן, גופתו של מורייטה נמצאה בסמטה שבין שני מוסכים ברחוב דרך פתח תקוה פינת יצחק שדה בתל אביב. במשטרה העריכו, כי האיש נרצח על-ידי מספר בני אדם וכפי שדיווחנו כאן, לא נפסלה האפשרות שהרצח בוצע במהלך קיום יחסי מין הומוסקסואליים שכן באזור עובדים מספר גברים המספקים שירותי מין.
בעקבות חקירה שנוהלה במשטרה התגלה, כי החשודים ברצח נמלטו עם רכב השייך לנרצח. מידע שהתקבל הצביע על-כך שהחשודים המעורבים ברצח נמלטו לכיוון ירושלים ואת הרכב העבירו ככל הנראה לתחום הרשות הפלשתינית.
בסוף השבוע הצליחו החוקרים להגיע אל החשודים ומשטרת ירושלים עצרה אותם כשברשותם נמצא כרטיס אשראי השייך לנרצח. על-פי המשטרה, מהחקירה עד-כה עולה כי השלושה פגשו בנרצח, נסעו עימו למקום הרצח, ושם שניים מהם קיימו עימו יחסי מין. לאחר-מכן הם היכו אותו במטרה לשדוד אותו, פצעו אותו קשה ונמלטו מן המקום. עובדים במוסך שהגיעו למחרת בבוקר לעבודה מצאו את גופתו.
אשקלון: מתה הנערה שנורתה על-ידי אביה החורג
בבית החולים ברזילי באשקלון מתה מפצעיה הנערה פנינה קרביש נגטה, בת 16, שנורתה על-ידי אביה החורג ב- 23 בחודש.
האב, איש שירות בתי הסוהר בן 42, ירה למוות בבנו בן השנה, יאיר סמאי, בעת שישן במיטתו ואחר-כך ירה באשתו, זוואלו סמאי בת ה- 40 ובבתה מנישואיה הראשונים, פנינה. לאחר-מכן ירה בעצמו ומת מאוחר יותר.

תאריך:  06/08/2006   |   עודכן:  06/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר יהב, הדר פרבר
לדברי שר החוץ הסורי, וליד אל-מועלם: תוכנית הפסקת האש שסוכמה בין ארה"ב לצרפת היא "מתכון להמשך המלחמה"    "אם ישראל תתקוף את סוריה - נגיב מיד"
ענבל אביב
בסיום הפגישה ציין מנכ"ל האוצר, כי נציגי העסקים הקטנים האירו בפניו נקודות חשובות ויש בכוונתו ללמוד אותן לעומק
הילה רפופורט
מזכירת המדינה, קונדוליזה רייס, אמרה כי ארגון האו"ם חייב להצביע על נוסח הפסקת האש תוך יום או יומיים    "דרוש בסיס פוליטי שידאג לכך שהפסקת האש לא תביא אותנו חזרה למצב הקודם"    לבנון, סוריה ואירן דחו את ההצעה
ניר יהב
לפנות בוקר עצרו כוחות צה"ל את עזיז דוויק, איש החמאס, שהיה בביתו ברמאללה    הניה: פשע נוסף נגד נבחרי הציבור שלנו
רונן ליבוביץ
ביקורת בין חברי הכנסת על כי יו"ר ועדת חוץ וביטחון של הכנסת אינו בארץ    מלשכתו נמסר: לא צפויה כל פגיעה בעבודת הוועדה    דובר הכנסת: ח"כ הנגבי ישוב ארצה מחר (ב')    ח"כ חסון: "תושבי הצפון היו בוודאי שמחים לראות לצדי את יו"ר ועדת חוץ וביטחון    ממלא מקומו ח"כ שנלר מגונן: "לפעמים ישנם אילוצים המחייבים דגשים אחרים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il