X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דנבר: כ- 2,000 איש הביעו תמיכה בלחימה הישראלית
התבטאו נגד הלחץ הבינלאומי להשגת שלום בשעה שהמיליציות של חיזבאללה מהוות איום למדינה

AP: כ- 2,000 בני אדם הפגינו בדנבר כדי להביע את תמיכתם בישראל במלחמתה בחיזבאללה. המפגינים התבטאו נגד הלחץ הבינלאומי להשגת שלום בשעה שהמיליציות של חיזבאללה מהוות איום למדינה.
אהוד דנוך, הקונסול הכללי של ישראל במערב ארצות הברית, אמר (א'), לקהל של יהודים ונוצרים, כי לישראל אין ברירה אלא להביס את הטרוריסטים. לדבריו מהלך הדברים מעודד את הישראלים החיים תחת איום הטילים וחיילים בצה"ל. "לא נחיה כך יותר. ישראל לא תחיה כך יותר. אם הקהילה הבינלאומית לא תפרק את חיזבאללה מנשקו, ישראל תעשה זאת", אמר.
דנוך, אשר אמר את הדברים בסמינר בלוס אנג'לס ובלאס וגאס, אמר כי הוא אינו מופתע מהתמיכה הרבה בישראל. "הקהילה הבינלאומית בארצות הברית ובחלקים אחרים בעולם, אבל במיוחד כאן, הם מבינים כי אלה הם זמנים שונים", אמר.
הפגנת התמיכה אמש אורגנה על-ידי 'אמריקנים נגד טרור', קבוצה אשר נוסדה כשחנאן אשראווי הוזמנה לדבר במכללה בקולורדו בסימפוזיון שעסק ב- 11 בספטמבר, ב- 2002, שנה לאחר ההתקפות נגד ארצות הברית. הקבוצה ארגנה גם הפגנות תמיכה במלחמה בעירק.

מונטריאול: רה"מ משתף פעולה עם ישראל

הפגנה נגד הלחימה של ישראל בלבנון התקיימה במונטריאול שבקנדה. המפגינים הוקיעו את ישראל על הרג מאות לבנונים. ילדים השתתפו גם כן בהפגנה, ונשאו דגלי לבנון. המפגינים האשימו את ראש הממשלה, סטפן הרפר בשיתוף פעולה עם הרצח הישראלי. "ישראל טרוריסטית, הרפר שותף לפשע", צעקו המפגינים.
לדברי המשטרה למעלה מ- 15,000 איש השתתפו בהפגנה.
הפגנות נוספות התקיימו אמש גם בבלגיה, בבריטניה, בדרום אפריקה, עירק ובמצרים. גם בניו דלהי קיימה 'הוועדה נגד האלימות הישראלית' הפגנה בשגרירות ישראל במחאה נגד האלימות הישראלית בלבנון. מאות בני אדם השתתפו בהפגנה. כאמור גם בבלגיה נערכו הפגנות, כשבבריסל התאספו כמה אלפי בני אדם, צעירים ומבוגרים, כדי למחות נגד שפיכות הדמים במזרח התיכון. קבוצה של ילדים צעירים לבושים בחולצות טריקו לבנות אחזו בבלונים לבנים וצעדו בראש המפגינים. חלק מהמפגינים היו לבושים במדי צבא ישראלים ודגם של טנק הוביל את הקבוצה. כמה מהמפגינים נשאו ארונות קבורה ועליהם דגלי לבנון ופלשתין.

תאריך:  07/08/2006   |   עודכן:  07/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
החיילים, הנמנים עם הכוחות הלוחמים, הינם צנחנים ותותחנים, שגוייסו בימים האחרונים בצו 8 כדי להילחם בשטח לבנון אך נהרגו מהקטיושות
יהונתן דחוח-הלוי
בכיר בחמאס מוסר, כי המו"מ לשחרור החייל גלעד שליט הופסק בגלל "ההצעות המבזות" - הוא כינה את החייל הישראלי כ"עשוי מקרטון" והביע תמיכה במשתמע בהפיכה עממית איסלאמית נגד המלך עבדאללה והנשיא מובארק.
יואב יצחק
על הפרק: פגיעה אפשרית במתקנים אסטרטגיים של לבנון, כולל תחנות כוח ומפעלי מים    אולמרט ופרץ מטילים אחריות על ממשלת לבנון שמתנגדת עתה להפסקת אש כפי שהוצעה על-ידי צרפת וארה"ב
יוסי עבדי
בראיון לתקשורת המקומית, הסבירה נציגה מטעם שגרירות לבנון במקסיקו את הסיבה 'האמיתית' למלחמה: "קיומה של ישראל במזרח התיכון היא השורש לכל הקונפליקטים האזוריים"    לדבריה, "ישראל מבצעת רצח עם מכוון מתוך מניעים פוליטיים"
הילה רפופורט
שוודיה הציעה לארח ועידה בינלאומית לשיקום לבנון אשר תתכנס בשבועות הקרובים    בלייר, שיראק ואנאן הגיבו בחיוב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il