X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חברת הגרר התעכבה 5 שעות והלקוח הגיש תביעה: "נהג הגרר, עולה חדש מבולגריה, לא מצא את הדרך וחיכיתי לו בחושך במקום מסוכן"
▪  ▪  ▪

קובי שוורץ מבני ברק נתקע בפברואר השנה עם רכבו בכביש החוף כשני ק"מ דרומית לצומת זכרון יעקב. בשעה 14:40 יצר קשר עם חברת הגרירה אתרים ירוקים והובטח לו שבתוך שעתיים הגרר יגיע אליו.
המציאות טפחה על פניו. שוורץ וחברתו המתינו לגורר למעלה מחמש שעות במקום מסוכן, "חששתי לחיי ולחיי בת זוגתי שהחלה לבכות מרוב פחד. לא ידעתי את נפשי מרוב ייאוש".
שוורץ תבע בחודש שעבר את חברת אתרים ירוקים ואת מנהלה נחום פרנקל, בבית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב בסכום של 10,000 שקל.
לטענתו, צלצל לחברה ולגורר לא פחות מתשע פעמים והובטח לו שהגרר בדרך. "האזור שבו נתקעתי מסוכן מאוד. אין תאורה בכביש והרכב היה ללא וינקרים מתריעים. משולש האזהרה שהנחתי לפני המכונית, לא הספיק כדי להתריע על הימצאותו של רכב תקוע. המתנתי מחוץ לרכב בתקווה שזה יעזור שכן לא ניתן היה להבחין ברכב ובנהג".
לדבריו, כשביקש את מספר הטלפון של הגורר, "להסביר לו את מיקומי המדויק", הפקידה אמרה שאסור. "כששוחחתי עם ערן האחראי הוא התנצל על העיכוב וטען שהנהג חדש, יעשה פרסה ויגיע אלי בתוך 10 דקות".
הבטחות לחוד ומציאות לחוד. הגורר לא הגיע ושוורץ התקשר לחברה ודרש בתקיפות את מספר הטלפון של הגורר. "אחרי התעקשות ולחץ דיברתי עם הגורר שאמר שהוא בזכרון יעקב, ואינו יודע להגיע אלי".
שוורץ הוסיף שבמהלך ההמתנה לגרר עצר לידו שוטר ושאל מדוע אינו מפעיל וינקרים, "הסברתי לו שהרכב מושבת והזמנתי רכב חילוץ".
שוורץ סיפר שבייאושו הזמין חברת גרר אחרת, ולאחר שהגורר של חברת אתרים הגיע בשעה 19:50 ביטל את ההזמנה. "בדרכנו הביתה הנהג סיפר לנו בתמימותו שרק בשעה 16:30 נאמר לו לנסוע לכיוון זכרון יעקב ללא פרטים נוספים. הוא הוסיף שהמתין ברכב כשעתיים וחצי וחיכה להוראות, אולם מאחר שבמכשיר המירס היתה קליטה גרועה הוא התקשה להבין את ההוראות".
שוורץ הדגיש: "אני וחברתי סבלנו במשך חמש שעות מקור ומפחד, וחשנו מושפלים עד עמקי נשמתנו. החברה הפקירה אותנו לנהגים מטורפים בכביש החוף. קשה לי להבין את הזלזול וחוסר האכפתיות".
לדברי שוורץ, מנכ"ל חברת אתרים ירוקים התנצל בפניו והודיע שיפטר את הנהג. "אין להאשים את הנהג. האשמה חלה על החברה ששלחה נהג ללא ידע וניסיון".
שוורץ ביקש פיצוי בסך 5,000 שקלים אולם לטענתו, מנכ"ל החברה השיב שהסכום מוגזם. טרם הוגש כתב הגנה ובית המשפט ידון בתיק בסוף החודש.
כאשר בעל דין טוען שגורם כלשהו היה מעורב במחדל רצוי לזמנו לעדות. מומלץ לזמן את העד באמצעות בית המשפט, והדבר יחייבו להתייצב לדיון. אם מקומו ייפקד ניתן להוציא נגדו צו הבאה.

תאריך:  07/08/2006   |   עודכן:  07/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il