X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קן ליווינגסטון העביר מסר בהפגנה שהתקיימה בלונדון בסוף השבוע: הקהילה הבינ"ל חייבת לקרוא להפסקת אש, ישראל צריכה לחזור לגבולות 67'
▪  ▪  ▪
קן ליווינגסטון

ראש עיריית לונדון, קן ליווינגסון, הידוע לשמצה בקרב הקהילות היהודיות על הערותיו האנטישמיות בעבר, קרא להפסקת אש וגינה את ההתקפות של צה"ל בלבנון. ליווינגסטון העביר את המסר בהפגנה גדולה שהתקיימה בלונדון בסוף השבוע (שבת).
"אני רוצה לברך את ההפגנה... הסלוגן שלכם להפסקת אש מיידית מקבל את התמיכה של רוב האנשים בלונדון, בריטניה והעולם כולו... ישראל לא היתה יכולה להמשיך בטיווח של אזרחים וההרס של התשתית האזרחית של לבנון ועזה יום אחד נוסף הם היתה דרישה מאוחדת להפסקת אש מהקהילה הבינלאומית".
עוד אמר, כי על-פי מידע שהתקבל, לכאורה תכננה ישראל את ההרס של לבנון, עוד בטרם נחטפו החיילים הישראלים. "ידוע כי ישראל מחזיקה באופן בלתי חוקי בעשרות אלפי שבויים פלשתינים והחזיקה אסירים לבנונים במשך שנים רבות".
את ההפגנה "הפסקת אש כעת", בשבת, בבירה הבריטית ארגנה 'קואליצית עצרו את המלחמה', הקוראת להפסקת אש מיידית וללא תנאי ולסיום הלחימה בעזה.
ליווינגסטון, חבר במפלגת הלייבור של בלייר, אמר: "חייבת להיות הפסקת אש מלאה וללא תנאי בלבנון ובעזה". עוד קרא ליווינגסטון לשחרור "גם החיילים הישראלים המוחזקים בידי הפלשתינים והחיזבאללה וגם האסירים הלבנונים המוחזקים על-ידי ישראל, בתאום עם החלטת האו"ם, ישראל חייבת לסגת לגבולות 1967", אמר עוד.

הבטחות שווא להוקיע את ליווינגסטון

"אלא אם, ועד ש, ראש העיר של לונדון קן ליווינגסטון יתנצל על הערותיו... הוא לא יקבל הזמנה רשמית לעיר לוס אנג'לס, ואני קורא לעמיתי ראשי העיר לומר זאת גם כן". אלה הם דבריו של ג'יימס האן, לשעבר ראש העיר לוס אנג'לס, במסיבת עיתונאים מחוץ למוזיאון הסובלנות של מרכז שמעון ויזנטל במרס 2005. זאת, לאחר שליווינגסטון הותקף לאחר ששאל עיתונאי של ה- Evening Standard הבריטי אם הוא "פושע מלחמה גרמני"; כשזה האחרון השיב שהוא יהודי, ענה ראש עיריית לונדון: "יכול להיות, אבל למעשה אתה בדיוק כמו שומר במחנה ריכוז".
אך ליווינגסטון ביקר בלוס אנג'לס בשבוע שעבר, לצדו של ראש הממשלה, טוני בלייר ובכירים נוספים, בהם גם נשיא ארצות הברית לשעבר, ידיד ישראל, ביל קלינטון בכינוס בנושא התחממות כדור הארץ, של קרן קלינטון.
נזכיר כי בזמנו, אמר ליווינגסטון כי "אין לי על מה להתנצל" ואף המשיך בדרכו. לאור הסקנדל, אמר כי הטענה לאנטישמיות היא "הטקטיקה של מקרתיזם שעודכנה לעידן החדש". עוד אמר, על ישראל, בהזדמנויות אחרות, כי "היום הממשלה הישראלית עוזרת לקדם תמונה מעוותת של גזענות ואפליה דתית באירופה, כשהיא רומזת לכך שהעלייה המהירה של שנאה ואפליה היא נגד יהודים". את הדברים כתב במאמר שפרסם בעיתון גרדיאן הבריטי, אשר אי אפשר לכנותו פרו-ישראלי, בלשון המעטה.

תאריך:  08/08/2006   |   עודכן:  08/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
כך עולה מנתוני הלמ"ס    הגיל הממוצע בנישואין ראשונים: אצל גברים: 27 ונשים: 24    בת"א-יפו וחיפה - אחוז הרווקים והרווקות הגבוה ביותר
מתן פריידין
בית המשפט השלום בתל אביב גזר על אדם שאיים על השופט צבי גורפינקל שנת מאסר בפועל    בנוסף הופעל נגד הנאשם עונש של חמישה חודשי מאסר שהיה תלוי ועומד נגדו    השופטת: סלחנות גוררת אלימות
הדר פרבר
כך מזהירה 'הקרן לביטחון הקהילה'    האזהרה באה לאחר התרעה לפצצה בשגרירות ישראל בתחילת השבוע
גלית יצחק
הניתוח בוצע בבית החולים אסף הרופא    הניתוח התבצע באמצעות טכנולוגיה חדישה, בעזרתה מחדירים לעין כלי ניתוח זעירים ובהם "ידית" שמסוגלת לשאוב את העדשה הטבעית העכורה אל מחוץ לעין
הדר פרבר
מתכננים הפגנות מחאה נגד פעילות צה"ל בלבנון אך אמרו כי לא יפריעו למהלך המשחק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il