הנהגים ורוכבי המרוצים בישראל, נאלצו בסוף השבוע לערוך מרוץ נוסף בתנאי מחתרת.
לנוכח התמהמהות המוסדות הממשלתיים בחיקוק חוק הספורט המוטורי, שוב נערכה התחרות בחשאיות רבה, וכרגיל - בסדר מופתי. עשרות משתתפיו העלו תקווה, כי יהיה זה אחד הארועים האחרונים מסוגם, אותם יש עדיין צורך לערוך בסודיות מוחלטת.
ממשרד המדע, התרבות והספורט נמסר למחלקה ראשונה, כי חוק הנהיגה הספורטיבית עומד להיות מוצג כהצעת חוק ממשלתית, אשר תובא בפני הכנסת לקריאה ראשונה כבר במושב החורף הקרוב.
המרוץ נערך במספר קטגוריות, ולהלן המנצחים בקטגוריות השונות: באופנועים שנפח מנועם גדול מ-500 סמ"ק הגיע ראשון ברק דודאי, ואחריו מארגן המרוץ, מאיר דיקר, שרכב על אופנוע KTM בחסות התותח אופנועים ושלישי הגיע ערן גלוסקא.
באופנועים שנפח מנועם עד 500 סמ"ק הגיע ראשון דן טל, שני אתמר פסקל ושלישי יוסי לסרי.
בקטגוריית 2 הפעימות ניצח ליאור אברהמי, שני הגיע טל קופרמן ושלישי רווה תבורי.
הגי'פים נחלקו לשתי קטגוריות, על-פי רמת השיפור שנערכה בהם. בקטגוריית T1 המיועדת לגי'פים סידרתיים בהם נערכו רק שיפורים קלים במבנה, ניצח גילי יצחקי, ואחריו ויקו אסולין לו ניתנה חסות על-ידי אוטו ויק ולמקום השלישי הגיע לירן סבארו הניתמך על-ידי צוות קוני, ייבואני בולמי הזעזועים.
בקטגוריית הגי'פים T3 המיועדת לגי'פים בלתי סידרתיים מייצור עצמי, הגיע במקום הראשון אורי שנער ובמקום השני שוב מארגן המרוץ, מאיר דיקר, אשר החליף את האופנוע על רכב קודם לכן בגי'פ מייצור עצמי המורכב על שילדת לנדרובר מסוג דיפנדר.
בקטגוריית הבאגים ניצח הלל סגל, אחריו במקום השני ארז אברמוב ובמקום השלישי ליאור גולדנברג.
מסיבות מובנות, אם תימשך הסחבת הממשלתית הרי שעל הארועים הבאים, שוב לא תינתן הודעה מראש.