X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הסקר נערך בשבוע שעבר על-ידי המכון "מרקט ווטש", לפי הזמנת מפלגת העבודה - במטרה להרתיע את ש"ס לבל יתנו יד לפיזור הכנסת; השתתפו בסקר 740 איש; תדהמה בצמרת ש"ס
▪  ▪  ▪

סקר סודי שנערך בשבוע שעבר קובע: אם תפוזר הכנסת ויערכו בחירות לכנסת, תקבל תנועת ש"ס בראשות הרב עובדיה ואלי ישי רק 7 מנדטים. לעומת זאת, תנועה שתייצג את אריה דרעי ו/או שתפעל עבורו, תקבל 18 מנדטים.
נודע, כי הסקר נערך על-ידי מכון מרקט ווטש, שבבעלות שי ראובני (לשעבר, ממנהלי גאלופ). הסקר הוזמן על-ידי מפלגת העבודה, ככל הידוע - כדי להרתיע את ש"ס מהצבעה לפיזור הכנסת. הסקר נערך בשבוע שעבר בימים 13-12 בחודש זה.
נודע, כי הסוקרים הציגו בפני 740 איש את השאלה הבאה: אם תערכנה עתה בחירות לכנסת ולראשות הממשלה, עבור מי תצביע - עבור תנועת ש"ס בראשות עובדיה יוסף ואלי ישי (יו"ר); או עבור תנועה חדשה בראשה יעמוד ח"כ אלי סוויסה, שתיקרא "שאגת אריה" ו/או "אריה דרעי זכאי".
תוצאות הסקר, שהינן מפתיעות: %6 הצביעו עבור תנועת ש"ס (7 מנדטים); %15.3 אמרו שיצביעו עבור תנועה שתייצג את אריה דרעי (18 מנדטים); %64.4 אמרו שלא יצביעו עבור אף אחת מהשתיים; ו-%14 אמרו "לא יודע".
נודע, כי הסקר הוצג ביום ה' בשבוע שעבר בפני יו"ר התנועה אלי ישי, וזה האחרון הציגו בפניה רב עובדיה יוסף. יוסף וישי הוכו בתדהמה, ולכן החליטו להימנע, בשלב זה, מהצבעה לפיזור הכנסת. ההחלטה הרשמית של התנועה אמורה להתקבל היום או מחר, על-ידי מועצת הרבנים של ש"ס.
מידע נוסף שהובא לידיעתם קובע, כי חלק ניכר מהרבנים המלווים כיום את תנועת ש"ס ותמכו בה, יתמכו בתנועה החדשה שתוקם - אם יחליט דרעי ללכת עם תנועה חדשה.

תאריך:  17/12/2000   |   עודכן:  26/12/2000
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
העלה נושא זה בפני הרב עובדיה יוסף וגם שלח מסר בנושא זה (לפני שבוע) אל האסיר אריה דרעי; הפנה אצבע מאשימה כלפי נאמני דרעי; דרעי, במסר שהעביר - איני קשור לאיומים
יואב יצחק
- לאחר ארבע שנים של מאבק; במקביל הכיר במאבקו הציבורי של פישלר ובנזק שנגרם לו
יואב יצחק
פרס דורש את תיק החוץ או תיק הביטחון; דרישת פרס הועלתה בשל יחסו המנוכר של ברק כלפיו; ביקורת של פרס גם כנגד מזכ"ל מפלגת העבודה השר רענן כהן
יואב יצחק
הפגישה התקיימה בשבוע שעבר; רזניק מונה על-ידי הפרקליטות כדי לכתוב חוות דעת על בקשתו של אריה דרעי למשפט חוזר; רובינשטיין מתחמק ממתן הוראה לחקור את שמולביץ בעבירה של שיבוש מהלכי משפט ומתן עדות כוזבת; נמנע ממתן תגובה
יואב יצחק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il