X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ההכנסות מפעילות בינלאומית עברו לראשונה את הפעילות בשוק המקומי ומהוות כ- 73% מההכנסות ברבעון - אף שההכנסות בישראל צמחו ב24% במהלך הרבעון
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  שח"ל

הכנסות ספקית שירותי רפואת החירום - שח"ל, ברבעון השני של 2002 (אפריל-יוני) גדלו ל-28.1 מיליון דולר, לעומת 7.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה ב-2001.
הנתון הבולט ביותר שמפרסמת שח"ל (יום ג', 20.8.02) הוא, כי הכנסותיה מפעילויות שמחוץ לישראל, עברו לראשונה את ההכנסות בארץ והסתכמו ב-20.5 מיליון דולר - 73% מסך הכנסותיה ברבעון.
הזינוק בהכנסות מחו"ל נוצר בעקבות השלמת רכישתה של חברת רייטל השוויצית, ושילובה בפעילות של הקבוצה. רייטל תפסה מקום מרכזי בפעילות שח"ל במהלך הרבעון. לאחר הרכישה מתנהלת פעילותה של רייטל במסגרת שתי חטיבות: Raytel Cardiac Services, המספקת שירותי ניטור קרדיאלים מרחוק לבסיס לקוחות של למעלה מ-160,000 ו-Raytel Diagnostic Services, המספקת שירותי אבחון והדמיה קרדיאלים, באמצעות שורת המרכזים שהיא מפעילה. תוצאות פעילותה של רייטל לרבעון השני תואמות את ציפיותיה של שח"ל.
הרווח הגולמי ברבעון השני הגיע ל-14 מיליון דולר, הרווח התפעולי הגיע ל-3 מיליון דולר והרווח הנקי ל-1.3 מיליון דולר, זאת לעומת 4.8 מיליון דולר, 2.2 מיליון דולר ו-1.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
הכנסות שח"ל בששת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו ב-37.8 מיליון דולר, לעומת 12.7 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2001. זאת בעיקר כתוצאה מהכללת הכנסותיה של חברת-הבת, רייטל בדוח. הרווח הנקי של שח"ל למחצית השנה מסתכם ב-6 מיליון דולר, לעומת 4.6 מיליון בתקופה המקבילה בשנה הקודמת.
פעילותה של החברה בששת החודשים הראשונים לשנה זו, יצרה תזרים מזומנים תפעולי חיובי של 3.5 מיליון דולר, לעומת תזרים שלילי בשיעור של 2.3 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2001. יתרת המזומנים של החברה עומדת על כ-60 מיליון דולר. הונה עמד ביום 30 ביוני 2002 על 94.8 מיליון דולר.
ניתן להבחין בשני תחומי פעילות בקבוצת שח"ל: תחום שירותי הטלרפואה הכולל את פעילויות הניטור הרפואי בישראל, באירופה ובארה"ב; ותחום השירותים הרפואיים הכולל שירותי רפואה ישירים ושירותי אבחון שונים בישראל ובארה"ב.
הכנסותיה של החברה בשוק המקומי צמחו ב-24% בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה הקודמת. למרות השינויים בשער החליפין של הדולר לעומת השקל, מצפה שח"ל כי הכנסותיה מהשוק המקומי ימשיכו לגדול בהמשך השנה בהתאם לתחזיותיה.
המיזם הארופאי המשותף עם חברת פיליפס ("Philips Telemedicine”), פתח במהלך חודש מאי את שירות הטלרפואה במילנו, במסגרתו הוא מציע את מוצרי ושירותי הטלרפואה של שח"ל. זאת בהמשך ובנוסף לשירותים שהחל להציע בשוויץ ובגרמניה, מספר חודשים לפני כן. המיזם המשותף עדיין רושם הפסדים, כצפוי מפעילות בהקמה.
בתחום פיתוח המוצרים והתחום העסקי השיקה שח"ל במהלך הרבעון השני גרסה מעודכנת של ה-TelePulse Oximeter. בתחילת חודש יולי השיקה את שירות 'רזים לחיים' המיועד לסייע בהפחתת משקל ושמירתו לאורך זמן.
שח"ל מצפה לעמוד בתחזיותיה לשנת 2002, אשר יכללו את הכנסותיה של רייטל בתשעת החודשים האחרונים של השנה.

תאריך:  20/08/2002   |   עודכן:  20/08/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
בתי החולים יקבלו הלוואה של 150 מיליון שקל; את ההלוואה עליהם לכסות תוך 3 חודשים; ההסכם מותנה בהתחייבות שר הבריאות, כי בתי החולים לא יחרגו מתקציבם
גלית יצחק
משתמשי בבילון, יכולים כעת לתרגם למעלה מ-60 אלף מילים ומונחים מאנגלית לערבית
שי פאוזנר
סיימה את אפריל-יוני 2002 עם גירעון בהון החוזר של 7.7 מיליון שקל; הגדילה את מספר אנשי המכירות ופיתחה 13 מוצרי פרסום חדשים
הדר פרבר
ישקלו בחברה סידורים חדשים שיתאימו לנוסעים החרדים
יואב יצחק
טוען: קיבלתי במהלך כהונתו עשרות התרעות על "פיצוץ" ו-"סף פיצוץ"; טוען שמצב נפיץ זה קיים בין קבוצות רבות בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il