X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
התנועה אינה מקבלת את סיבת "הקיצוצים" ורואה בהפסקת התוכנית פגיעה בדמוקרטית התקשורת ובעיתונאים; התוכנית תסגר בעוד 6 חודשים
▪  ▪  ▪

התנועה לאיכות השלטון קוראת למנהלי רשות השידור לא לבטל את התוכנית דוקומדיה, "הנחשבת לאחת התוכניות החשובות והבולטות ביותר בלוח השידורים ברשות השידור". כך כותבת התנועה במכתב שהעבירה ליו"ר רשות השידור, נחמן שי, חברי המליאה ומנכ"ל הרשות, יוסף בראל.
במכתב שהגיע לתנועה נכתב כי התוכנית "דוקומדיה", בהנחייתו של מתי גולן, תופסק החל מעוד שישה חודשים בשל קיצוצים ברשות השידור.
"אין חולק בדבר חשיבותה של התקשורת במדינה דמוקרטית, אך גם על השומר יש לפקח ועיתים בכליו הוא עצמו", כותבת התנועה במכתב שהעבירה לרשות השידור. התוכנית שיצרה, באמצעות גולן, במה ייחודית ואפקטיבית לביקורת התקשורת במדינת ישראל, זכתה להערכה רבה מצד גורמי תקשורת ואקדמיה כמו גם מצד קהל נאמן של צופים ומאזינים.
ייחודה של התוכנית נובע במידה רבה מנסיונו של גולן כעיתונאי ועורך בכיר להגיש לצופים תוכניות תוך ניתוח סוגיות מתוך נקודת מבט פנימית רחבה. הבמה שיצר גולן נודעת כבמה נוקבת חסרת פניות, לעיתים אגרסיבית, אך תמיד עניינית.
התנועה עומדת על כך שעיתונאים ששרתו את הרשות זה שנים יזכו ליחס הולם מצד המערכת ולא יפגעו, אם זה באופן ישיר בהפסקת העסקתם, ובין אם באמצעות הורדה מלוח השידורים, "דבר הפוגע בתנאים היסודיים ביותר לקיומה של עיתונות רצינית וחסרת פניות".
"חלה חובה על מעביד בשירות ציבור, ובמקרה זה על רשות השידור, להעריך את עובדיו על-פי כישוריהם ותרומתם ומכאן שהעסקתו של עובד בחוזה אישי אינה יכולה כשלעצמה להוות סיבה או הזדמנות לפגיעה בו באמצעות פגיעה בתנאי העסקתו. על אחת כמה וכמה יפים הדברים כאשר מדובר בעיתונאי בכיר בגוף תקשורת ממלכתי, אשר תנאי חשוב לשמירה על יכולתו להוות גורם המבקר תוך הפעלת שיקול דעת עצמאי ומקצועי, הינו שמירה על תנאי העסקתו. במקרה זה, לא ראוי ולא ניתן להשתמש בטענה כוללנית של קיצוצים, מונח אשר בהקשר לשירות הציבור יש לפרשו כוויתור ענייני על הבלתי מוצדק ועל שאינו ממלא מטרתו", כותבת התנועה.

תאריך:  21/08/2002   |   עודכן:  21/08/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
ברק מעיד זה היום השני ברציפות; חברי הוועדה מעמתים את ברק עם עדויות הנוגדות את טיעוניו
שי פאוזנר
חברת הבת אלקטרה סחר רשמה ירידה של 12% במכירת מוצרי החשמל לבית; למרות היותה מובילת שוק המזגנים החברה מעריכה כי התחרות מול הייבוא יגדל בשנים הקרובות
שי פאוזנר
9.8% מבעלי המניות נענו בחיוב להצעה - השאר ימכר ב"מכירה כפויה"; המחיר בו נרכשות המניות גבוה ב-47% ממחירן בשוק
שי פאוזנר
צפוי לרשום הפסד ענק של 100 מיליון שקל ברבעון השני; הסתבך בשל ההלוואות שנתן לקבוצת גד זאבי ולקבוצת פלד-גבעוני; אם לא יוזרם הון ימנה לו בנק ישראל מנהל מורשה
יואב יצחק
הקבינט החליט: חיסון כל אוכלוסיית המדינה אינו נדרש בעת הזאת; הקבינט דן - לפי דרישת המפד"ל - גם בתוכנית שהושגה עם הפלשתינים לפינוי 'עזה ובית לחם תחילה'; צה"ל פועל בחאן יונס, פלשתיני נהרג; הקבינט דן גם בתוכנית עוטף ירושלים העלולה לחייב הפקעת קרקעות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il