X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סיימה את המחצית הראשונה של שנת 2002 ברווח נקי של 75.2 מיליון שקל; המכירות במחצית הראשונה גדלו פי 4 ל-500 מיליון שקל; צופה המשך בגידול עם איחוד דוחות שורקו
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  דור כימיקלים

קבוצת דור כימיקלים סיימה את המחצית הראשונה של שנת 2002 ברווח נקי של 75.2 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 58 אלף שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי ברבעון השני של השנה הגיע ל- 26.2 מיליון שקל, למול רווח נקי של 200 אלף שקל ברבעון המקביל אשתקד.
יו"ר מועצת המנהלים של דור כימיקלים, צבי מור, מסר כי התוצאות הכספיות של הקבוצה נגזרות מן האסטרטגיה העסקית שלה, המתווה הרחבה של פעילותה הבינלאומית. מור ציין, כי התוצאות הכספיות של הקבוצה למחצית הראשונה של השנה, כוללות לראשונה את המכירות של קבוצת מופלפאן האירופאית שנרכשה. הוא הוסיף, כי התוצאות הללו עדיין אינן כוללות את התוצאות הכספיות של חברת שורקו האוסטרלית, שנרכשה בתחילת חודש יולי השנה.
מכירות קבוצת דור כימיקלים הסתכמו במחצית הראשונה של השנה ב- 499.7 מיליון שקל, לעומת מכירות בהיקף של 115 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של פי 4. המכירות ברבעון השני הסתכמו ב-281.8 מיליון שקל, לעומת מכירות בהיקף של 56.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
יו"ר דור כימיקלים, צבי מור, מעריך כי תנופת הגידול במכירות תמשך גם ברבעונים הבאים, וזאת בין השאר על-רקע איחוד המכירות של החברה האוסטרלית שורקו שנרכשה, ועל-רקע גידול בביקושים למוצרי החברה בעולם.
הרווח הגולמי של דור כימיקלים הסתכם במחצית הראשונה של השנה ב- 155.1 מיליון שקל, לעומת 24.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור הרווח הגולמי מהמכירות עלה מ-21% לשיעור של 31% .
הדוחות הכספיים החציונים של קבוצת דור כימיקלים כוללים, לראשונה, גם את התוצאות הכספיות של קבוצת מופלפאן. מכירות החברה הזו הסתכמו ב-84 מיליון יורו, והרווח הגולמי הסתכם ב- 16.2 מיליון יורו. הרווח הנקי של החברה הגיע ל-5.1 מיליון יורו.
המכירות במחצית הראשונה של 2002 הסכתמו ב-499.7 מיליון שקל, וגדלו בכ-384.7 מיליון שקל לעומת המכירות בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול נובע מגידול במכירות מגזר הפילם בכ-400.9 מיליון שקל, בעקבות איחוד של מכירות קבוצת מופלפאן. החברה רשמה קיטון של 16 מיליון שקל במכירות מגזר הכימיה בעקבות ירידה בכמויות שנמכרו וירידת במחירי המוצרים בשווקים הבינלאומיים.

תאריך:  27/08/2002   |   עודכן:  27/08/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי פאוזנר
המשקיעים אומרים שמדובר ב"כסף קטן", לעומת חובות הענק שמשאירות אחריהן אנרון ופירמת רו"ח שלה, אנדרסן העולמית
מירב לוי
השופטים היו חלוקים בדעותיהם לגבי גזר הדין; חיימוביץ' הורשעה ברצח הנער אסף שטיירמן לפני כחמש שנים; בית המשפט קבע כי חיימוביץ' היתה שותפה מלאה לרצח ופעלה מתוך מודעות למעשיה
מירב לוי
בצה"ל מייחסים את השינוי למדיניות הריסת הבתים של המתאבדים ושולחיהם
שי פאוזנר
תשלים בקרוב את הרה-ארגון; ממשיכה לחפש השקעות נוספות
מירב לוי
הכותל עלול להתמוטט לדבריו, אם ימשיכו עבודות החפירה של המוסלמים תחת הר הבית; ראש עיריית ירושלים קורא להתערבות מיידית של ראש הממשלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il