X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הנסיון נעשה תוך הבטחה לכמה חברי ועדת המיכרזים לדון בחיוב בבקשות שיעלו בעתיד; משרד החינוך: ד"ר איציק תומר המליץ לכמה מחברי הוועדה על מועמד שנראה בעינו עדיף; אין לו בוועדה מעמד וסמכות; ד"ר תומר: לא הבטחתי מאומה. "לא היה ולא נברא"
▪  ▪  ▪

בימים אלה מתקיים מיכרז במשרד החינוך, לתפקיד מנהל מחוז הדרום של המשרד. התפקיד נחשב לאחד הבכירים במשרד החינוך. לכן מתמודדים על תפקיד זה 17 מועמדים.
אלא שמתברר, כי גורמים בכירים בהנהלת משרד החינוך מנסים לקדם את מועמדותו של אחד המתמודדים - וזאת באופן בלתי תקין ו/או בלתי חוקי לכאורה. המדובר בדרור גניאל, שהציג מועמדותו לתפקיד.
נודע לי, כי אחד האישים הפועלים לבחירתו של גניאל הינו סמנכ"ל בכיר במשרד החינוך, ד"ר איציק תומר. גניאל משמש שליח בארגנטינה.
פעילות בלתי תקינה לכאורה זו מצד חברי ועדה כוללת פניות לחברי ועדת המיכרזים, תוך הבטחה לשקול בחיוב בקשות שלהם (של חברים בוועדה) - ובלבד שיבחרו במועמד גניאל לתפקיד מנהל מחוז הדרום. המדובר למעשה בהבטחת תמורה לכאורה למינויו של גניאל.
ממשרד החינוך נמסרה התגובה הבאה:
"מועמדים רבים שניגשו למכרז, הם או שליחים מטעמם, דיברו עם חברי הוועדה ביחס למועמדים בהם הם תומכים.
גם הסמנכ"ל ד"ר איציק תומר, המליץ לכמה מחברי הוועדה על מועמד שנראה בעינו עדיף. ד"ר תומר אינו חבר בוועדה ואין לו בה כל מעמד וסמכות.
המנכ"לית, כמקובל, תפתח את ישיבת הוועדה בבקשה מכל חברי הוועדה להתעלם מפניות שנעשו אליהם על-ידי המועמדים ולבחור מתוך המועמדים את המועמד הטוב ביותר והראוי ביותר".
ד"ר תומר אמר בתגובה: לא הבטחתי מאומה. "לא היה ולא נברא. מעולם לא הבטחתי שום הבטחות כאלה או דומות להן לאף אחד מאנשי ועדה זו או אחרת. אני רואה את דבריך בחומרה שכן יש בהם משום הוצאת דיבה".

תאריך:  18/12/2000   |   עודכן:  22/12/2000
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
- רואה במינוי התערבות פוליטית מצד השר בן-עמי; מקורביו: אהרונישקי שוקל לבקש דיון בממשלה בנושא, פנייה לוועדת הפנים של הכנסת ו/או עתירה לבג"צ כנגד השר בן-עמי; אהרונישקי מתנגד למינוי מזרחי בשל כזביו ב"פרשת נמרודי"; חברי הכנסת ליברמן והנדל עומדים לעתור לבג"צ
יואב יצחק
ההיתר העקרוני ניתן על-ידי היועץ המשפטי לממשלה; רובינשטיין: הנושא טרם נדון, והוא יסוכם ככל שיהא צורך בכך; השר אמנון ליפקין-שחק נחקר במטה הארצי במשטרה (17.12.00) בחשד שגייס כספים אסורים לפעילות מפלגת המרכז
יואב יצחק
הסקר נערך בשבוע שעבר על-ידי המכון "מרקט ווטש", לפי הזמנת מפלגת העבודה - במטרה להרתיע את ש"ס לבל יתנו יד לפיזור הכנסת; השתתפו בסקר 740 איש; תדהמה בצמרת ש"ס
יואב יצחק
העלה נושא זה בפני הרב עובדיה יוסף וגם שלח מסר בנושא זה (לפני שבוע) אל האסיר אריה דרעי; הפנה אצבע מאשימה כלפי נאמני דרעי; דרעי, במסר שהעביר - איני קשור לאיומים
יואב יצחק
- לאחר ארבע שנים של מאבק; במקביל הכיר במאבקו הציבורי של פישלר ובנזק שנגרם לו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il