X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שרון נאם במשכן הנשיא, לרגל השנה החדשה; התראיין לאמצעי התקשורת הגדולים; ציין כי ניתן לזהות סדקים בקרב הפלשתינים; מנגד שיבח את כוח עמידותו של עם ישראל
▪  ▪  ▪

ראש הממשלה, אריאל שרון, בנאום במשכן הנשיא לרגל השנה החדשה, צופה כי השנה הבאה תהיה שנה קשה, אך טובה יותר. בפתיחת נאומו הביע שרון את הערכתו לכוחות הביטחון וכוח עמידותו של עם ישראל אל מול הטרור המתמשך. מנגד, ציין כי ניתן לזהות סדקים בקרב הפלשתינים. הוא ציין כי ייתכן והם מבינים כי רק כאשר תגיע רגיעה, ניתן יהיה לשוב ולנהל מו"מ לשלום.
נשיא המדינה, משה קצב, אירח את ראש הממשלה ושרי ממשלתו, ראשי מערכת הביטחון, הרב הראשי לישראל, הרב ישראל מאיר-לאו, ואישים נוספים.
"עברנו שנה קשה. אבל אני חושב שיש לציין שהעם לא נשבר אלא גילה כוח עמידה. לעומת זה ניתן לראות ניצנים של סדקים אצל הפלשתינים. לא ניתן להכריע את ישראל בכוח. הפלשתינים מתחילים להבין שרק באמצעות רגיעה ניתן להתקדם ולהגיע לשלום. גם הם נמצאים במצוקה קשה", אמר שרון.
במהלך הנאום חזר והדגיש שרון כי הוא מבטיח לעמוד בהתחייבויות שהציב עם בחירתו לראשות הממשלה. "אני מתחייב לעשות כל מאמץ להגשים את המטרות שהצבתי לממשלה בתשס"ג", אמר בנאום.
שרון בחר לסיים את הנאום בנימה מסויגת. הוא ציין כי השנה היתה שנה קשה, אך גם שנת תשס"ג צפויה להיות שנה לא קלה.
"אני בטוח שנמשיך ונעמוד. זאת היתה שנה לא קלה, וכך גם השנה הבאה, אך היא תהיה טובה יותר. אני רוצה לאחל לכל עם ישראל ואזרחי ישראל – שנה של ביטחון ושקט, התקדמות בתהליך המדיני, בריאות ופרנסה טובה. כולנו ראויים לכך. אני בטוח ששנה הבאה תהיה יותר טובה".
בראיון שנתן לערוץ 2 על-ידי מגישי החדשות, גדי סוקניק ושלי יחימוביץ', הודה רה"מ שרון כי הוא אינו מעוניין בבחירות, אך אם תתקיימה הרי שהדבר יביא לשינוי מהותי בגודל המפלגות. "כל הדיבורים והתיאורים על הזרמת מליארדים (להתנחלויות ולמפלגות הדתיים. ר.נ.ה) אין בהם שום דבר רציני. אם לא הולכים יחד, הולכים לבחירות והם יביאו לשינוי מהותי בגודלן של המפלגות הגדולות. הליכוד יגדיל את כוחו. היום אנחנו נתונים בסנקציות של לחצים".
לוב בדרך לאטום
ראש הממשלה העניק, ערב ראש השנה, ראיונות לאמצעי התקשורת הגדולים, ובהם: ערוץ 1, ערוץ 2, ידיעות אחרונות ומעריב והארץ. בפני המראיינים שטח שרון סכנה חדשה-ישנה: לוב, אמר, בדרך להשגת פצצת אוטם.
ממשלו של מועמר קדאפי, מגלה שרון, פועל באופן נמרץ להשגת פצצת אטום. לוב מהווה עתה לישראל סכנה גדולה שאינה פחותה מזו הקיימת לישראל מצד עירק. שרון גילה, כי גורמי המודיעין בישראל קיבלו לכך באחרונה אישור סופי. המידע הועבר לאמריקנים. שרון ציין, כי הלובים נעזרים לשם כך במומחים מעירק - השוהים ופועלים בעירק, ובסיוע מפקיסטן.
שרון ביקש להרגיע את עם ישראל, ואמר כי מנהיגי מדינות ערב יודעים היטב כי ישראל חזקה, ותדע להגן על עצמה מול כל סכנה ביטחונית.
ממשל ערפאת - סכנה קיומית
שרון התייחס בראיונות שנתן גם לקביעתו של הרמטכ"ל, משה (בוגי) יעלון, שאמר כי הרשות הפלשתינית הינה סרטן המהווה איום קיומי על ישראל. הוא נשאל, האם הרמטכ"ל חרג מסמכותו כאשר התבטא בנושא פוליטי כביכול.
שרון דחה את הטענות נגד הרמטכ"ל. הוא הצהיר כי הוא נותן גיבוי בנושא זה לרמטכ"ל, שהביע, לגישתו, את האמת הביטחונית הפשוטה. שרון אמר, כי גם לדעתו, הרשות הפלשתינית - הפועלת כרשות טרור - מהווה איום קיומי על ישראל.

תאריך:  04/09/2002   |   עודכן:  05/09/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניצן כהן
נגיד בנק ישראל הוסיף כי, רק התערבות בנק ישראל איפשרה לפיתוח התעשיה להחזיר ללקוחות את כספם
ענבל אביב
הרשת הישראלית משדרת בכל רחבי ארה"ב, קנדה וצרפת מספר תכניות חדשות כגון: לחיי האהבה, בראשית, סיבת המוות-רצח, צור הדסים ורצח-מצלמים
ענבל אביב
לטענתם, עורכי הדין גרמו להם להפסיד את כל כספם ורכושם, כאשר העדיפו אינטרסים של לקוחות אחרים
שי פאוזנר
לאחר שהציגה שירות ייחודי לחרדים החוסם את שיחות אירוטיות בשם "סלקום מעלות" וקבלה את הכשר הבד"צ, מתקיפים "אלמונים" את סלקום במודעות ה"חושפות", כי היא תומכת במצעד הגאווה
רנית נחום-הלוי
הסכסוך ברשות הנמלים והרכבות יחול על 120 עובדים והסכסוך בעיריית מודיעין יחול על 400 עובדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il