X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תמשיך עם הדוגמנית קייטי האנס והג'ינגל שהפך ללהיט; הורידה את גיל הקהל אליו היא מכוונת ל-30+; מיצבה מחדש את החנויות ומשיקה מותג בתחום אביזרי האופנ וההנעלה
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  אבי מלכה

רשת אופנת מתאים לי יוצאת במסע פרסום הגדול ביותר מאז הוקמה, להשקת קולקציית סתיו-חורף 2002-2003. תקציב הקמפיין נאמד ב-8 מיליון שקל והוא ינוהל על-ידי משרד הפרסום "יהושוע TBWA". הקמפיין יעלה בימים הקרובים וימשך עד דצמבר 2002.
הקמפיין יכלול סרט פרסום בגרסאות של 45 שניות ו-30 שניות בערוץ ה-2 ובערוץ 10. לראשונה תעלה החברה קמפיין גם בטלוויזיה הרוסית. במקביל יכלול הפרסום שלטי חוצות בפריסה ארצית, קטלוג שיופץ ב-1.5 מיליון עותקים ומודעות בעיתונות ארצית ובעיתוני נשים.
לקראת עונת החורף מיצבה הרשת מחדש את כל ההחנויות הרגילות שלה בקונספט אחיד וביצעה שינוי תדמיתי גם ל-5 חנויות ה-Outlet שהיא מפעילה. כמו כן, תערוך מתאים לי מסע קידום מכירות רחב, להשקת אביזרי האופנה, תחת המותג ML: תיקים, נעלים, חגורות, צעיפים ועוד.
הקמפיין שיעלה בקרוב, יהפוך את מתאים לי לאחת המפרסמות הגדולות בישראל בשוקה האופנה, אם לא לגדולה בהן. בשנתיים האחרונות, בלט מאוד קמפיין של החברה עם ג'ינגל, שהפך ללהיט והגיע למקום הראשון במצעד הפזמונים הלועזי של גל"צ. הג'נגל אגב, ימשיך ללוות את סרט הפרסום.
למתאים לי 50 החנויות רגילות ו-5 חנויות Outlet, הרשת נמצאת בבעלות איש העסקים אבי מלכה ומגלגלת בשנה כ-130 מיליון שקל.
אם עד לאחרונה נהגו משווקי אופנה למידות גדולות, לזהות את הקהל שלהם כבנות ה-40 ומעלה, הרי שהאסטרטגיה השיווקית עליה החליטה החברה במסגרת תכנון מסע הפרסום לחורף, תתמקד במיצוב מתאים לי לגילאים של 30+.
אבי מלכה, מנכ"ל מתאים לי מוסר כי "לאחר פעילות פרסום מאסיבית של שנתיים, פועלת החברה כדי להכניס קהלי יעד חדשים על-ידי שידרוג התדמית העיצובית והמיצובית". עוד מסר מלכה כי החברה בחרה גם בעונה זו בשחקנית האמריקנית, קייטי האנס, שהובילה את מסע הפרסום של מתאים לי בקיץ 2002. הבחירה נעשתה בעקבות סקר שערכה החברה בקרב קהל יעד צעיר, האומר כי על-מנת להזמין קהל צעיר לחנויות יש להשתמש בדוגמנית צעירה.
האנשים שמאחורי הקמפיין:
סופר וייזר: תמי אייל
תקציבאית: עינת סחקו
הפקה: גוסטבו הפקות
ג'ינגל: עופר מאירי

תאריך:  05/09/2002   |   עודכן:  05/09/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
הניסוי מתקיים באמצעות חברת הסטארט-אפ הישראלית, PassOver; ב-3.9.02 הודיעה סלקום כי היא תציע ללקוחותיה שירות דומה
שי פאוזנר
תהפוך אותה ליצרנית ה-API הגדולה בעולם; המפעל הגרמני מייצר את אותו החומר שמייצרת חברת הבת שלה - כימאגיס; צפויה להזמנה גדולה של API מחברת תרופות בינלאומית
רנית נחום-הלוי
שני החיילים פונו במצב אנוש וקל עד בינוני לבית החולים ברזילי באשקלון; במחנה הפליטים בלאטה נעצרו 3 מבוקשים שתיכננו לבצע פיגוע בערב ראש השנה
שי פאוזנר
התרופה לטיפול בטריגליצרידים הינה גרסה גנרית לתרופת הטריקור הוותיקה של חברת אבוט; טבע קבלה בלעדיות לשווק התרופה ל-180 יום; מעריכה כי מדובר בשוק פוטנציאלי של 14 מיליון דולר בשנה
יואב יצחק
זוהי הפעם השלישית שבה עולה טנק של צה"ל על מטען חבלה ברצועת עזה; הקצין - סגן מאלק גריפאת, בן 24 מזרזיר נהרג ליד ניסנית; צה"ל מנע פיגוע עם לכידת מכונית תופת אשר הכילה 600 ק"ג חומר נפץ; כוננות הוכרזה בצפון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il