X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
היקף העסקה נאמד בכ-5 מיליון שקל; מנכ"ל טלרד נטוורקס ציין כי זו עסקה נוספת לבי קונקטד בזמן קצר, למרות מצבו הקשה של שוק התקשורת
▪  ▪  ▪

חברת הסטארט-אפ בי-קונקטד, מקבוצת טלרד נטוורקס שבבעלות קונצרן כור, מכרה לחברת הטלקום הקזחסטנית ארנה (ARNA) את מערכת הגישה המשולבת TAS. היקף העסקה נאמד בכ-5 מיליון שקל.
ראובן אבי-טל, מנכ"ל טלרד נטוורקס ציין, כי זו עסקה נוספת לבי-קונקטד בזמן קצר, למרות מצבו הקשה של שוק התקשורת.
אלדד גפן, מנכ"ל בי-קונקטד, ציין כי ההסכם עם ARNA נחתם לאחר מחקר מקיף שערך הלקוח, במסגרתו גם ביקר בבי-קונקטד, ובעקבותיו החליט, כי מערכת ה-TAS הנה הפיתרון המתאים והחסכוני ביותר עבורו. העסקה הראשונית כוללת התקנות ב-23 אתרים שימוקמו מסביב לאלמטי (Almaty), מרכז העסקים בקזחסטן, וישרתו אלפי משתמשי קצה.
גפן מוסיף, כי מערכת ה-TAS נמצאת כיום בבדיקות אצל מספר ספקי תקשורת בעולם, ששוקלים לשלבה ברשתות התקשורת הקיימות והעתידיות. "קצב ההשקעות בחברות טלקום ירד. יחד עם זאת מכירות החברות בעובדה שלא כל טכנולוגיה חדשה ניתנת ליישום מידי וטכנולוגית VoIP לרשתות ציבוריות נמצאת בחיתוליה. ערך הפתרון של בי-קונקטד המשלב טכנולוגיות מוכחות וחדשות עם מקום לגידול עלה ולכן יש יותר ויותר עניין במערכת של בי-קונקטד".
מנכ"ל ארנה אומר כי TAS תהווה את מערכת הגישה המרכזית לאספקת שירותי פס רחב וצר וחיבור חברות קטנות ובינוניות לרשת של ארנה. "אנו מאמינים כי TAS תעניק לנו גמישות ויתרון תחרותי על פני מתחרינו".
על חברת ארנה
חברת ארנה הנה ספקית תקשורת מתחרה (CLEC) המספקת שירותי טלפוניה וגישה לאינטרנט. ארנה תשתמש במערכת ה-TAS של בי קונקטד לאספקת שירותי פס צר ורחב, כולל שירותי טלפוניה רגילים, קווי ISDN ADSL וקווי תקשורת מהסטנדרט החדש SHSDL. בי קונקטד הנה בין החברות הראשונות בעולם המספקות מערכות תומכות משולבות מן הסוג הנ"ל.
על מערכת ה-TAS של בי-קונקטד
מערכת ה-TAS) Total Access Solution) של בי קונקטד מאפשרת לספקי תקשורת לספק למנוייהם אינטרנט בפס רחב, טלפוניה, תקשורת נתונים ומולטימדיה מנקודת חיבור אחת על בסיס תשתית סיבי הנחושת הקיימת בחיבור ללקוח וסיבים אופטיים ברשת.
הלקוחות הפוטנציאליים למערכת הנם ספקי תקשורת מסורתיים (ILEC) וספקי תקשורת מתחרים (CLEC).
על בי-קונקטד
בי-קונקטד הנה חברת סטארט-אפ מקבוצת טלרד המעסיקה כ-45 עובדים. החברה פיתחה את מערכת הדור הבא לשירותי ה"מייל האחרון" - TAS ההופכת את קווי התקשורת הקיימים לרשת חכמה לאספקת כל סוגי השירותים הנדרשים על-ידי משתמשי התקשורת, כולל: קול, אינטרנט מהיר, נתונים ותעבורת וידיאו. שירותים אלה מסופקים על גבי פלטפורמה אחת ללא צורך בהחלפת תשתית התקשורת הקיימת. בין משקיעיה של בי קונקטד נמצאת חברת סיסקו שהשקיעה בה כ-15 מיליון דולר תמורת כ-11% ממניותיה.

תאריך:  09/09/2002   |   עודכן:  09/09/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
האסיפה הכללית הראשונה תתקיים ביום 11.9.02 בקיבוץ שפיים, בהשתתפות שר החקלאות וחברי כנסת
מירב לוי
כך פורסם הבוקר במעריב; ישראל בתגובה - "לא נבליג לאורך זמן"
ניצן כהן
משב תימכר במחיר הנמוך ב-58% משווי החברה בבורסה - שיכון ובינוי תוכל לבטל את העסקה אם יתברר, כי הפסדי משב מתחילת השנה גבוהים מ-3.3 מיליון שקל
מירב לוי
כך חושף העיתונאי איתן רבין במעריב; ישראל מעניקה לארה"ב גם סיוע לוגיסטי ומידע מודיעיני; בסוף השבוע נפגשו נשיא ארה"ב וראש ממשלת בריטניה לתיאום עמדות לקראת התקיפה
יואב יצחק
החקירה מתקיימת - על-אף ששני המתמודדים: בנימין בן-אליעזר ואברהם בורג, יישבו את חילוקי הדעות ביניהם; מנכ"ל העבודה זומן לעדות השבוע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il