X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ראקוב הוא היועץ המשפטי למועצה לביטחון לאומי, אשר פנה לבית הדין האזורי לעבודה בטענה כי פוטר ממניעים שאינם כשרים; ראקוב צפוי להמשיך בעבודה עד שהיועץ המשפטי למשרד ראש הממשלה החדש יוכל להכירו ולחוות דעה בנושא
▪  ▪  ▪

בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב, על-ידי בראשות השופטת חגית שגיא, המליץ (יום ד', 11.9.02) למדינה לאפשר לעו"ד מקסים ראקוב - היועץ המשפטי למועצה לבטחון לאומי, להמשיך בעבודתו תקופה נוספת, עד שהיועץ המשפטי הנכנס למשרד ראש הממשלה, עו"ד ישראל מימון, יוכל להכירו מספיק כדי לחוות דעה אודותיו.
ראקוב טען, כי היועצת המשפטית הנוכחית למשרד ראש הממשלה (מינוי בפועל), עו"ד שלומית ברנע-פרגו, מתנכלת לו, וכי מניעיה אינם עניינים. ראקוב טען, כי פרגו משתמשת בתכסיסים ביורוקרטיים ומתנכלת לו במטרה להביא לפיטוריו.
ב-22.8.02 הגיש ראקוב עתירה לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב, באמצעות עו"ד אייל נון, נגד החלטתו של מנכ"ל משרד ראש הממשלה, רו"ח אביגדור יצחקי, לפטר אותו מתפקידו כסגן היועץ המשפטי במשרד ראש הממשלה ויועץ משפטי של המועצה לבטחון לאומי.
בכירים במערכת הביטחונית שעבדו בעבר עם ראקוב, ובהם האלוף (מיל.) עוזי דיין והאלוף (מיל.) מאיר דגן, הביעו בו תמיכה, וציינו את מקצועיותו ואת יכולותיו הגבוהות.
לפני כשבועיים (26.8.02), אילץ בית הדין האזורי לעבודה את משרד ראש הממשלה להקפיא בפועל את פיטוריו על עו"ד ראקוב, ונקבלה בקשתו לסעד זמני המונע את פיטוריו עד לדיון בתביעתו לדיון ביום 11.9.02.
בפתיחת הדיון, אמרה השופטת שגיא לבאת-כוח המדינה, כי לגישתה, מעיון ראשוני, הקושי העיקרי הוא במערכת היחסים שבין ברנע-פרגו לבין ראקוב. לפיכך, הציעה השופטת כי מאחר שלאחרונה נבחר יועץ משפטי חדש, וקבוע למשרד ראש הממשלה, מן הראוי לאפשר לעו"ד ראקוב להמשיך בעבודתו עימו למשך תקופה של מספר חודשים, על-מנת לאפשר ליועץ המשפטי החדש להכירו ולעמוד על יכולותיו ובעיקר על נכונות טענת המדינה כי הוא לוקה בתחום יחסי האנוש.
נוכח הצעה זו, לא נחקרו מצהירי הצדדים ביום הדיון, ובית הדין קבע, בהסכמת באי-כוח הצדדים, כי בתוך שבוע ימים יודיעו הצדדים אם הם מקבלים את הצעת בית הדין. בא כוחו של ראקוב הודיע כבר באולם כי הוא יקבל את ההצעה.
עו"ד אייל נון, המייצג את עו"ד ראקוב, הביע סיפוק מהצעת בית הדין, ואמר: "ההצעה משקפת את התמונה הקשה העולה מן המסמכים והעדויות, גם לאחר עיון בגרסת המדינה, והיא תמונה של התנכלות אישית חסרת יסוד למשפטן מקצועי מן השורה הראשונה, בדיוק כפי שטוען ראקוב בתביעתו".

תאריך:  12/09/2002   |   עודכן:  13/09/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
ביום הציון השנה להתקפה על ארה"ב, ב-11.9, המספרים שעלו באותו ערב הם: 9-1-1
רנית נחום-הלוי
יו"ר המרכז לקידום ההיי-טק בנגב תובע את שרת המסחר והתעשיה, דליה איציק, להתפטר מתפקידה בגלל מחדל החממות הביוטכנולוגיות בנגב
מירב לוי
ארבעה מנוסעי המכונית שנלכדו מתחת לגלגלי המשאית נלכדו במשך שעות; תאונה אחרת בין רכב פרטי למשאית התלקחה אש ושרפה למוות את נהג הרכב
רנית נחום-הלוי
שר האוצר: במהלך השנה הקרובה יפתחו 100 מרכזי ידע נוספים שיאפשרו צימצום הפער הדיגיטלי בחברה הישראלית
גיל איל
טוען: עירק הפרה שורה ארוכה של החלטות או"ם; האו"ם צריך להיות דרך לפתרון, ולא דרך להתחמקות מהבעיה; ארה"ב תפעל גם ללא קואליציה; עירק ניסתה לפתח נשק להשמדה המונית עוד כשהיו פקחים על שטחה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il